- Poruka: 1092
- Primljenih Zahvalnica: 0
Saopštenja za medije trgovinskih i drugih kompanija u Srbiji
Intervju sa Dr. Svenjom Molgard - kompanija Beiersdorf
- Zarko
- Pokretač teme
- Van mreže
- Elitni Član
Less
Više
5 godina 8 meseci pre #1858
od Zarko
Vreme, nauka i posvećenost – te tri stvari su od ključnog značaja za razvoj NIVEA maski za lice koje su sada dostupne širom sveta. Istraživanja koja sprovodi NIVEA tim, kao i rad i zalaganje njegovih članova koji su svim srcem posvećeni ovom poslu omogućili su nam da razvijemo maske za lice i tako nastavimo uspeh NIVEA brenda zasnovan na standardima visokog kvaliteta i inovativnim formulacijama. Dr. Svenja Molgard, menadžerka laboratorije u Odeljenju za NIVEA negu lica u okviru Centru za istraživanje i razvoj proizvoda za negu kože kompanije Beiersdorf, odgovara na pitanja o razvoju proizvoda koji se testiraju u skladu sa najrigoroznijim specifikacijama kako bi omogućilipotrošačima da posvete sebi trenutke savršene nege. U pitanju su maske za lice.
Kao menadžerka laboratorije u okviru odeljenja za NIVEA negu lica, u čemu pronalazite motivaciju za rad?
Smatram da se prilikom razvoja proizvoda u kozmetičkoj industriji uvek polazi od jednog pitanja: Kako funkcioniše naša koža? Ja sam naučnica i bivši farmaceut i uvek ću biti željna novih saznanja o koži. Motivaciju za rad na formulacijama za negu kože ne pronalazim samo na poslu, već i u privatnom životu. Svakodnevno srećem žene i muškarce koje zanima kozmetika i nega kože, u drogerijama ih čujem kako razgovaraju o tome ili ih vidim dok kupuju proizvode. Upravo ti ljudi me motivišu da razvijam nove proizvode za negu lepote jer je kozmetika svima važna.
Vi ste jedan od pokretača razvoja novih NIVEA maski za lice.
Šta čini ove proizvode tako fascinantnim?
U savremenom društvu žudimo za prijatnim trenucima posvećenim nezi i uživanju. Želimo da ugodimo sebi, a maska za lice je proizvod koji nam omogućava da na trenutak zaboravimo na svakodnevne obaveze i posvetimo se samo sebi. Pored toga, nega lica mi je posebno zanimljiva jer je koža lica na neki način jedinstvena i razlikuje se od kože tela. Postoji toliko različitih tipova kože koji imaju svoje potrebe, a naš cilj je da te potrebe ispunimo.
Koja je tajna uspeha NIVEA maski u kesicama?
U laboratoriji izvodimo potrošačke testove kojima pristupamo veoma ozbiljno. Svaki proizvod proveravamo u velikom broju ciklusa testiranja jer kao naučnici želimo da budemo sigurni da su NIVEA proizvodi visokog kvaliteta, ali nam je i važno da oni budu upakovani u ambalažu koja će privući potrošače. Da bismo ostvarili te ciljeve, uzimamo u obzir karakteristike različitih starosnih grupa i njihove potrebe. Potrošački testovi su nam otkrili da s vremena na vreme žene vole da probaju nove kozmetičke proizvode. One su radoznale i zanima ih šta sve može da se nađe na tržištu. Upravo zbog toga, pojedinačna pakovanja proizvoda, kakva imaju i NIVEA maske za lice, savršen su izbor za potrošače koji su u potrazi za novim proizvodima.
NIVEA Sleeping Melt-in maske koriste se tokom noći i neguju kožu dok spavamo. Kako one deluju?
Tokom dana našoj koži je potrebna zaštita od UV zračenja i mnogih drugih štetnih faktora. Međutim, mi često imamo previše obaveza da bismo sebi priuštili neku dodatnu negu i nemamo vremena da sačekamo da maska deluje. Tokom noći koža ima dovoljno vremena da se obnavlja i zato je noćna maska savršen proizvod. NIVEA Melt-in Sleeping maska sadrži formulaciju koju koža upija tokom noći, a njena nežna tekstura je veoma prijatna. Zahvaljujući svojim korisnim svojstvima, NIVEA Melt-in Sleeping maska ima vidljivo dejstvoa „beautysleep“ više nije samo mit – koža je ujutru lepa i odmorna. Upotpunite večernju rutinu za negu lica maskom koja odgovara potrebama vaše kože – za hidrataciju ili protiv bora, i ujutru ćete biti zadivljeni rezultatima.
Intervju sa Dr. Svenjom Molgard - kompanija Beiersdorf was created by Zarko
Vreme, nauka i posvećenost – te tri stvari su od ključnog značaja za razvoj NIVEA maski za lice koje su sada dostupne širom sveta. Istraživanja koja sprovodi NIVEA tim, kao i rad i zalaganje njegovih članova koji su svim srcem posvećeni ovom poslu omogućili su nam da razvijemo maske za lice i tako nastavimo uspeh NIVEA brenda zasnovan na standardima visokog kvaliteta i inovativnim formulacijama. Dr. Svenja Molgard, menadžerka laboratorije u Odeljenju za NIVEA negu lica u okviru Centru za istraživanje i razvoj proizvoda za negu kože kompanije Beiersdorf, odgovara na pitanja o razvoju proizvoda koji se testiraju u skladu sa najrigoroznijim specifikacijama kako bi omogućilipotrošačima da posvete sebi trenutke savršene nege. U pitanju su maske za lice.
Kao menadžerka laboratorije u okviru odeljenja za NIVEA negu lica, u čemu pronalazite motivaciju za rad?
Smatram da se prilikom razvoja proizvoda u kozmetičkoj industriji uvek polazi od jednog pitanja: Kako funkcioniše naša koža? Ja sam naučnica i bivši farmaceut i uvek ću biti željna novih saznanja o koži. Motivaciju za rad na formulacijama za negu kože ne pronalazim samo na poslu, već i u privatnom životu. Svakodnevno srećem žene i muškarce koje zanima kozmetika i nega kože, u drogerijama ih čujem kako razgovaraju o tome ili ih vidim dok kupuju proizvode. Upravo ti ljudi me motivišu da razvijam nove proizvode za negu lepote jer je kozmetika svima važna.
Vi ste jedan od pokretača razvoja novih NIVEA maski za lice.
Šta čini ove proizvode tako fascinantnim?
U savremenom društvu žudimo za prijatnim trenucima posvećenim nezi i uživanju. Želimo da ugodimo sebi, a maska za lice je proizvod koji nam omogućava da na trenutak zaboravimo na svakodnevne obaveze i posvetimo se samo sebi. Pored toga, nega lica mi je posebno zanimljiva jer je koža lica na neki način jedinstvena i razlikuje se od kože tela. Postoji toliko različitih tipova kože koji imaju svoje potrebe, a naš cilj je da te potrebe ispunimo.
Koja je tajna uspeha NIVEA maski u kesicama?
U laboratoriji izvodimo potrošačke testove kojima pristupamo veoma ozbiljno. Svaki proizvod proveravamo u velikom broju ciklusa testiranja jer kao naučnici želimo da budemo sigurni da su NIVEA proizvodi visokog kvaliteta, ali nam je i važno da oni budu upakovani u ambalažu koja će privući potrošače. Da bismo ostvarili te ciljeve, uzimamo u obzir karakteristike različitih starosnih grupa i njihove potrebe. Potrošački testovi su nam otkrili da s vremena na vreme žene vole da probaju nove kozmetičke proizvode. One su radoznale i zanima ih šta sve može da se nađe na tržištu. Upravo zbog toga, pojedinačna pakovanja proizvoda, kakva imaju i NIVEA maske za lice, savršen su izbor za potrošače koji su u potrazi za novim proizvodima.
NIVEA Sleeping Melt-in maske koriste se tokom noći i neguju kožu dok spavamo. Kako one deluju?
Tokom dana našoj koži je potrebna zaštita od UV zračenja i mnogih drugih štetnih faktora. Međutim, mi često imamo previše obaveza da bismo sebi priuštili neku dodatnu negu i nemamo vremena da sačekamo da maska deluje. Tokom noći koža ima dovoljno vremena da se obnavlja i zato je noćna maska savršen proizvod. NIVEA Melt-in Sleeping maska sadrži formulaciju koju koža upija tokom noći, a njena nežna tekstura je veoma prijatna. Zahvaljujući svojim korisnim svojstvima, NIVEA Melt-in Sleeping maska ima vidljivo dejstvoa „beautysleep“ više nije samo mit – koža je ujutru lepa i odmorna. Upotpunite večernju rutinu za negu lica maskom koja odgovara potrebama vaše kože – za hidrataciju ili protiv bora, i ujutru ćete biti zadivljeni rezultatima.
Molimo vas Prijava da se pridružite konverzaciji.