- Poruka: 1091
- Primljenih Zahvalnica: 0
Saopštenja za medije trgovinskih i drugih kompanija u Srbiji
4000 NEZAPOSLENIH MLADIH DOBILO ZNANJE ZA LAKŠE ZAPOSLENJE
- Zarko
- Pokretač teme
- Van mreže
- Elitni Član
Less
Više
5 godina 11 meseci pre #1837
od Zarko
Ovogodišnji ciklus programa Coca-Cola podrška mladima, završavasetrodnevnom edukacijom mladih iz Beograda u Naučno-tehnološkom parku Beograd. Više od 70 mladih iz glavnog grada tokom tri danaima priliku da uči o uspešnoj komunikaciji, poslovnoj administraciji, upravljanju projektima, pripremi poslovnih planova, kao i o tome kako da lakše dođu do željenog posla.
Od početka realizacije projekta ukupno jeu 19 opština i gradova širom naše zemlje organizovana 71 radionica. Čak 4000 nezaposlenih mladih prošlo je ove dve godine kroz edukaciju, njih skoro 2000 prisutno je bilo na radionicama, dok je više od 2000 prošlo online edukaciju.
„Među mladima sam prepoznala veliku želju za usavršavanjem, što je veoma ohrabrujuće. Na radionicama imaju priliku da se susretnu sa znanjima koja nemaju priliku da steknu tokom svog formalnog obrazovanja. Ovde imaju priliku i da iz prve ruke čuju dragocene informacije koje će im sutra olakšati proceszaposlenja i izgradnje karijere. Zato sam i sama danas ovde, da im na jedan drugačiji način približim svoje radno iskustvo, kao i da odgovorim na sva njihova pitanja. Zahvaljujem se i ostalim partnerima koji su ispričali svoje priče o ličnom i profesionalno usavršavanju jer je bitno da svi prepoznamo važnost ulaganja u mlade“, istakla je Neda Đokić, direktorka prodaje, Coca-Cola HBC Srbija i Crna Gora.
Na završnoj edukaciji sa mladima su svoje znjanje podelili zaposleni u kompaniji, ali iAleksandar Radukin, suosnivač Homepage digitalne agencije, Nemanja Svjetličić, direktor Sajma sporta i Tamara Stančev, marketing ekspert kompanije Mercator S.Oni su predstavili svoje dugogodišnje poslovno iskustvo kako bimladima na što bolji način približili poslovno okruženje.
„Imajući u vidu da smo svesni da su mladi stub daljeg razvoja društva, sa velikim entzijazmom se pridružujemo inicijativama u kojima su oni u središtu pažnje. Upravo zato smo se odazvali pozivu Coca-Cole HBC Srbija i podelili svoja iskustva i nastavićemo da u partnerstvu sa Ministarstvom omladine i sporta ulažemo u razvoj mladih.Iskoristili smo priliku da ih tokom konferencije motivišemo i inspirišemo da budu hrabri, proaktivni i da sami grade svoj profesionalni put“, zaključio je direktor Sajma sporta, Nemanja Svjetličić.
Edukativne radionice za nezaposlene mlade između 18 i 30 godinaodržane u okviru nacionalnog programa Coca-Cola podrška mladima, organizovane su u saradnji sa Ministarstvom za rad, zapošljavanje, boračka i socijalna pitanja, Nacionalnom službom za zapošljavanje i NALED-om. Programsu, tokom dvogodišnjeg perioda, vodilisertifikovani stručnjaci sa velikim iskustvom, kao imenadžeri kompanije.
4000 NEZAPOSLENIH MLADIH DOBILO ZNANJE ZA LAKŠE ZAPOSLENJE was created by Zarko
Ovogodišnji ciklus programa Coca-Cola podrška mladima, završavasetrodnevnom edukacijom mladih iz Beograda u Naučno-tehnološkom parku Beograd. Više od 70 mladih iz glavnog grada tokom tri danaima priliku da uči o uspešnoj komunikaciji, poslovnoj administraciji, upravljanju projektima, pripremi poslovnih planova, kao i o tome kako da lakše dođu do željenog posla.
Od početka realizacije projekta ukupno jeu 19 opština i gradova širom naše zemlje organizovana 71 radionica. Čak 4000 nezaposlenih mladih prošlo je ove dve godine kroz edukaciju, njih skoro 2000 prisutno je bilo na radionicama, dok je više od 2000 prošlo online edukaciju.
„Među mladima sam prepoznala veliku želju za usavršavanjem, što je veoma ohrabrujuće. Na radionicama imaju priliku da se susretnu sa znanjima koja nemaju priliku da steknu tokom svog formalnog obrazovanja. Ovde imaju priliku i da iz prve ruke čuju dragocene informacije koje će im sutra olakšati proceszaposlenja i izgradnje karijere. Zato sam i sama danas ovde, da im na jedan drugačiji način približim svoje radno iskustvo, kao i da odgovorim na sva njihova pitanja. Zahvaljujem se i ostalim partnerima koji su ispričali svoje priče o ličnom i profesionalno usavršavanju jer je bitno da svi prepoznamo važnost ulaganja u mlade“, istakla je Neda Đokić, direktorka prodaje, Coca-Cola HBC Srbija i Crna Gora.
Na završnoj edukaciji sa mladima su svoje znjanje podelili zaposleni u kompaniji, ali iAleksandar Radukin, suosnivač Homepage digitalne agencije, Nemanja Svjetličić, direktor Sajma sporta i Tamara Stančev, marketing ekspert kompanije Mercator S.Oni su predstavili svoje dugogodišnje poslovno iskustvo kako bimladima na što bolji način približili poslovno okruženje.
„Imajući u vidu da smo svesni da su mladi stub daljeg razvoja društva, sa velikim entzijazmom se pridružujemo inicijativama u kojima su oni u središtu pažnje. Upravo zato smo se odazvali pozivu Coca-Cole HBC Srbija i podelili svoja iskustva i nastavićemo da u partnerstvu sa Ministarstvom omladine i sporta ulažemo u razvoj mladih.Iskoristili smo priliku da ih tokom konferencije motivišemo i inspirišemo da budu hrabri, proaktivni i da sami grade svoj profesionalni put“, zaključio je direktor Sajma sporta, Nemanja Svjetličić.
Edukativne radionice za nezaposlene mlade između 18 i 30 godinaodržane u okviru nacionalnog programa Coca-Cola podrška mladima, organizovane su u saradnji sa Ministarstvom za rad, zapošljavanje, boračka i socijalna pitanja, Nacionalnom službom za zapošljavanje i NALED-om. Programsu, tokom dvogodišnjeg perioda, vodilisertifikovani stručnjaci sa velikim iskustvom, kao imenadžeri kompanije.
Molimo vas Prijava da se pridružite konverzaciji.