- Poruka: 1092
- Primljenih Zahvalnica: 0
Saopštenja za medije trgovinskih i drugih kompanija u Srbiji
ODABRANI NAJBOLJI NA SCHWEPPES MIXOLOGY TAKMIČENJU ZA BARMENE
- Zarko
- Pokretač teme
- Van mreže
- Elitni Član
Less
Više
6 godina 2 meseci pre #1808
od Zarko
Beograd 21. septembar 2018. Održan je SCHWEPPES Mixology, takmičenje barmena koji su strastveni zaljubljenici u bartending u organizaciji Coca-Cola HBC Srbija koja uz svetski i lokalno poznata bezalkoholna pića, distribuira i prodaje premium alkoholna pića.
U zvaničnu selekciju ušlo je 50 validnih prijava, od čega je žiri selektovao dvadeset najboljih. Oni su dobili priliku da se u velikom finalu pokažu i pred tehničkim, degustatorskim i javnim žirijem. Barmeni su bili veoma inspirisani i kreativni te su se tako u finalu našli kokteli inspirisani mirisom mediterana, đumbirom i ruzmarinom, retro muzikom, tradicijom i čvrstim karakterom. Finalisti su kao osnovni sastojak koristili jedan od ukusa Schweppes-a. Za ugodnu atmosferu tokom takmičenja bio je zadužen poznati radisjki voditelj Dragan Ilić.
Komisija je sumirala ocene sva tri žirija, koji su ocenjivali sve od kontakta s publikom, tehničkog izvođenja do ukusa, a najteže je bilo upravo degustatorskom žiriju. Nakon što su ocene sabrane za najboljeg je proglašen barmenMarko Miladinović koji je inspiraciju za koktel u čijoj se osnovi nalazi Schweppes Jazzy Ginger pronašao reskom penušavom ukusu koji se najbolje meša u šejkeru sa ledom, a sve u ritmu muzike. Marko Miladinović je zajedno sa drugoplasiranim Petrom Terzićem i trećeplasiranom, damom među barmenima, Tijanom Stević osvojio komplet vrhunske barske opreme sa specijalizoivanim handmade kožnim rolovima, kao i trodnevno putovanje u Atinu na „Athens bar show“. Putovanje na ovaj svojevrsni sajam u barmenskoj industriji zajednički su ocenili kao podstrek za unapređenje svog iskustva i znanja koje će primeniti u njihovom daljem radu.
Coca-Cola HBC Srbija u Srbiji već 50 godina doprinosi razvoju HoReCa sektora i ugostiteljstva i ovo takmičenje je pravi dokaz toga. Kroz takmičenja barmena, Coca-Cola HBC sa ugostiteljskim sektorom deli svoju ekspertizu i tako doprinosi sve bogatijoj ponudi napitaka.
ODABRANI NAJBOLJI NA SCHWEPPES MIXOLOGY TAKMIČENJU ZA BARMENE was created by Zarko
Beograd 21. septembar 2018. Održan je SCHWEPPES Mixology, takmičenje barmena koji su strastveni zaljubljenici u bartending u organizaciji Coca-Cola HBC Srbija koja uz svetski i lokalno poznata bezalkoholna pića, distribuira i prodaje premium alkoholna pića.
U zvaničnu selekciju ušlo je 50 validnih prijava, od čega je žiri selektovao dvadeset najboljih. Oni su dobili priliku da se u velikom finalu pokažu i pred tehničkim, degustatorskim i javnim žirijem. Barmeni su bili veoma inspirisani i kreativni te su se tako u finalu našli kokteli inspirisani mirisom mediterana, đumbirom i ruzmarinom, retro muzikom, tradicijom i čvrstim karakterom. Finalisti su kao osnovni sastojak koristili jedan od ukusa Schweppes-a. Za ugodnu atmosferu tokom takmičenja bio je zadužen poznati radisjki voditelj Dragan Ilić.
Komisija je sumirala ocene sva tri žirija, koji su ocenjivali sve od kontakta s publikom, tehničkog izvođenja do ukusa, a najteže je bilo upravo degustatorskom žiriju. Nakon što su ocene sabrane za najboljeg je proglašen barmenMarko Miladinović koji je inspiraciju za koktel u čijoj se osnovi nalazi Schweppes Jazzy Ginger pronašao reskom penušavom ukusu koji se najbolje meša u šejkeru sa ledom, a sve u ritmu muzike. Marko Miladinović je zajedno sa drugoplasiranim Petrom Terzićem i trećeplasiranom, damom među barmenima, Tijanom Stević osvojio komplet vrhunske barske opreme sa specijalizoivanim handmade kožnim rolovima, kao i trodnevno putovanje u Atinu na „Athens bar show“. Putovanje na ovaj svojevrsni sajam u barmenskoj industriji zajednički su ocenili kao podstrek za unapređenje svog iskustva i znanja koje će primeniti u njihovom daljem radu.
Coca-Cola HBC Srbija u Srbiji već 50 godina doprinosi razvoju HoReCa sektora i ugostiteljstva i ovo takmičenje je pravi dokaz toga. Kroz takmičenja barmena, Coca-Cola HBC sa ugostiteljskim sektorom deli svoju ekspertizu i tako doprinosi sve bogatijoj ponudi napitaka.
Molimo vas Prijava da se pridružite konverzaciji.