- Poruka: 1092
- Primljenih Zahvalnica: 0
Saopštenja za medije trgovinskih i drugih kompanija u Srbiji
Održana debata „Chivas 12 stolica“ na temu umetnosti
- Zarko
- Pokretač teme
- Van mreže
- Elitni Član
Less
Više
6 godina 6 meseci pre - 6 godina 6 meseci pre #1765
od Zarko
Eminentni stručnjaci iz oblasti umetnosti diskutovali su o stanju umetnosti u Srbiji sa istaknutim studentima iz ove oblasti u okviru debate „Chivas 12 stolica“.
„12 stolica” je aktivaciona platforma koju je pokrenuo Chivas, a koja ima za cilj da okupi stručnjake iz određene oblasti kakobi zajedno sa najperspektivnijim studentima diskutovali o najvažnijim temama iz njihove profesije. Platforma nosi naziv „Chivas 12 stolica“ jer u njoj, pored 6 stručnjaka, učestvuju i 6 najtalentovanijih studenata koji su izabrani na osnovu najzanimljivijih pitanja iz oblasti umetnosti.
Nakon debata održanih na temu medija i marketinga, na trećoj debati organizovanoj u Srbiji, na temu umetnosti sa studentima su diskutovali eminentni stručnjaci:Prof. Marko Lađušić, Fakultet primenjenih umetnosti, Mirjana Bobić Mojsilović, pisac, Goran Marković, reditelj, Veljko Golubović, izvršni kreativni direktor, Maja Lalić, osnivačica udruženja Mikser i Miloš Ilić, kreativni direktor.
Moderator na debati bila je naša poznata novinarka Ivon Jafali,koja je provela učesnike debate kroz najvažnije teme iz oblasti umetnosti i dovela ih do zajedničkih, suštinski važnih odgovora na najaktuelnija pitanja.
Samo neke od tema o kojima se pričalo u toku debate su: Profesionalni razvoj mladih umetnika; Realna slika umetnosti u Srbiji; Dvojaka perspektiva: umetnici i publika; Uzori u umetnosti; Umetnost u svojstvu društvene promene; Primena novih tehnologija u umetnosti; Podrška države u razvoju umetnosti…
“Mi u kompaniji PernodRicards matramo da svaka ozbiljna kompanija treba da posluje na postulatima društvene odgovornostii da ulaže kako u svoje zaposlene tako i u zajednicu u okviru koje posluje, što mi nastojimo da ostvarimo kroz organizaciju ovih debata, ali i kroz brojne druge projekte društveno odgovornog poslovanja koje firma organizuje. Veoma nam je drago što je debata 12 stolica postala tradicionalna i što mladim i talentovanim studentima daje mogućnost da sagledaju svoju profesiju i zjednog novog ugla – ugla starijih kolega i stručnjaka, kao i da doprinesu razvoju struke sa novim, svežim idejama”, izjavio je Vladimir Pavlović, Direktor za poslovni razvoj kompanije Pernod Ricard Srbija.
Za ovu priliku, u Muzeju primenjenih umetnosti postavljeni su radovi učesnika debate, studenata Fakulteta primenjenih i likovnih umetnosti. Nakon debate, svi učesnici potpisali su manifest sa zaključima koje su doneli, a koji će predstavljati temelj za dalji i bolji razvoj njihove profesije u Srbiji.
O Chivas brendu
Chivas je blend više različitih škotskih malt viskija i viskija od žitarica, koji odležavaju najmanje 12 godina. Ovaj bogat, pitak blend proizvod je jedinstvene lokacije, ponosne loze proizvođača viskija, i više od dva veka tradicije. Chivas blend, vrhunskog kvaliteta, poznat je kao brend koji je kreirao kategoriju luksuznog viskija.
O kompaniji Pernod Ricard
Pernod Ricard je svetski broj 2 za vina i žestoka alkoholna pića sa prodajom od 8.682 miliona evra u fiskalnoj godini 2015/16. Osnovana 1975. godine spajanjem kompanija Ricard i Pernod, Grupa ostvaruje stalan razvoj na osnovu organskog rasta i akvizicija: Seagram (2001), Allied Domecq (2005) i Vin&Sprit (2008). Kompanija Pernod Ricard poseduje jedan od najprestižnijih portfolija brendova u ovom sektoru: Absolut Vodka, Ricard pastis, Ballantine’s, Chivas Regal, Royal Salute i The Glenlivet škotski viskiji, Jameson irski viski, Martell konjak, Havana Club i Malibu rumovi, Beefeater džin, Kahlúa liker, Mumm i Perrier-Jouët brendovi šampanjca kao i Jacob’s Creek, Brancott Estate, Campo Viejo, Graffigna i Kenwood vina. Kompanija Pernod Ricard zapošljava oko 18.500 ljudi i posluje kao decentralizovana organizacija sa 6 brend kompanija i 85 tržišnih kompanija osnovanim na ključnim tržištima. Kompanija Pernod Ricard se posebno zalaže za politiku održivog razvoja i podstiče odgovornu konzumaciju alkohola. Strategija i ambicija kompanije zasnivaju se na tri ključne vrednosti koje su vodile tržišnu ekspanziju: preduzetnički duh, uzajamno poverenje i snažan osećaj etike. Kompanija Pernod Ricard je na listi Euronext (Ticker: RI; ISIN code: FR0000120693) i član je CAC 40 indeksa.
Održana debata „Chivas 12 stolica“ na temu umetnosti was created by Zarko
Eminentni stručnjaci iz oblasti umetnosti diskutovali su o stanju umetnosti u Srbiji sa istaknutim studentima iz ove oblasti u okviru debate „Chivas 12 stolica“.
„12 stolica” je aktivaciona platforma koju je pokrenuo Chivas, a koja ima za cilj da okupi stručnjake iz određene oblasti kakobi zajedno sa najperspektivnijim studentima diskutovali o najvažnijim temama iz njihove profesije. Platforma nosi naziv „Chivas 12 stolica“ jer u njoj, pored 6 stručnjaka, učestvuju i 6 najtalentovanijih studenata koji su izabrani na osnovu najzanimljivijih pitanja iz oblasti umetnosti.
Nakon debata održanih na temu medija i marketinga, na trećoj debati organizovanoj u Srbiji, na temu umetnosti sa studentima su diskutovali eminentni stručnjaci:Prof. Marko Lađušić, Fakultet primenjenih umetnosti, Mirjana Bobić Mojsilović, pisac, Goran Marković, reditelj, Veljko Golubović, izvršni kreativni direktor, Maja Lalić, osnivačica udruženja Mikser i Miloš Ilić, kreativni direktor.
Moderator na debati bila je naša poznata novinarka Ivon Jafali,koja je provela učesnike debate kroz najvažnije teme iz oblasti umetnosti i dovela ih do zajedničkih, suštinski važnih odgovora na najaktuelnija pitanja.
Samo neke od tema o kojima se pričalo u toku debate su: Profesionalni razvoj mladih umetnika; Realna slika umetnosti u Srbiji; Dvojaka perspektiva: umetnici i publika; Uzori u umetnosti; Umetnost u svojstvu društvene promene; Primena novih tehnologija u umetnosti; Podrška države u razvoju umetnosti…
“Mi u kompaniji PernodRicards matramo da svaka ozbiljna kompanija treba da posluje na postulatima društvene odgovornostii da ulaže kako u svoje zaposlene tako i u zajednicu u okviru koje posluje, što mi nastojimo da ostvarimo kroz organizaciju ovih debata, ali i kroz brojne druge projekte društveno odgovornog poslovanja koje firma organizuje. Veoma nam je drago što je debata 12 stolica postala tradicionalna i što mladim i talentovanim studentima daje mogućnost da sagledaju svoju profesiju i zjednog novog ugla – ugla starijih kolega i stručnjaka, kao i da doprinesu razvoju struke sa novim, svežim idejama”, izjavio je Vladimir Pavlović, Direktor za poslovni razvoj kompanije Pernod Ricard Srbija.
Za ovu priliku, u Muzeju primenjenih umetnosti postavljeni su radovi učesnika debate, studenata Fakulteta primenjenih i likovnih umetnosti. Nakon debate, svi učesnici potpisali su manifest sa zaključima koje su doneli, a koji će predstavljati temelj za dalji i bolji razvoj njihove profesije u Srbiji.
O Chivas brendu
Chivas je blend više različitih škotskih malt viskija i viskija od žitarica, koji odležavaju najmanje 12 godina. Ovaj bogat, pitak blend proizvod je jedinstvene lokacije, ponosne loze proizvođača viskija, i više od dva veka tradicije. Chivas blend, vrhunskog kvaliteta, poznat je kao brend koji je kreirao kategoriju luksuznog viskija.
O kompaniji Pernod Ricard
Pernod Ricard je svetski broj 2 za vina i žestoka alkoholna pića sa prodajom od 8.682 miliona evra u fiskalnoj godini 2015/16. Osnovana 1975. godine spajanjem kompanija Ricard i Pernod, Grupa ostvaruje stalan razvoj na osnovu organskog rasta i akvizicija: Seagram (2001), Allied Domecq (2005) i Vin&Sprit (2008). Kompanija Pernod Ricard poseduje jedan od najprestižnijih portfolija brendova u ovom sektoru: Absolut Vodka, Ricard pastis, Ballantine’s, Chivas Regal, Royal Salute i The Glenlivet škotski viskiji, Jameson irski viski, Martell konjak, Havana Club i Malibu rumovi, Beefeater džin, Kahlúa liker, Mumm i Perrier-Jouët brendovi šampanjca kao i Jacob’s Creek, Brancott Estate, Campo Viejo, Graffigna i Kenwood vina. Kompanija Pernod Ricard zapošljava oko 18.500 ljudi i posluje kao decentralizovana organizacija sa 6 brend kompanija i 85 tržišnih kompanija osnovanim na ključnim tržištima. Kompanija Pernod Ricard se posebno zalaže za politiku održivog razvoja i podstiče odgovornu konzumaciju alkohola. Strategija i ambicija kompanije zasnivaju se na tri ključne vrednosti koje su vodile tržišnu ekspanziju: preduzetnički duh, uzajamno poverenje i snažan osećaj etike. Kompanija Pernod Ricard je na listi Euronext (Ticker: RI; ISIN code: FR0000120693) i član je CAC 40 indeksa.
Last edit: 6 godina 6 meseci pre by Zarko.
Molimo vas Prijava da se pridružite konverzaciji.