Saopštenja za medije trgovinskih i drugih kompanija u Srbiji

Kompanija Beko i FK Barselona u borbi protiv gojaznosti kod dece

Više
6 godina 7 meseci pre #1757 od Zarko


Kompanija Beko,jedan od vodećih evropskih brendovabele tehnike, pokrenula jeinicijativu usmerenu na podizanje svesti o globalnoj epidemiji dečije gojaznosti: „Jedi kao šampion“ kroz edukaciju o važnosti kvalitetne ishrane, kao i podsticaj potrošača da se ugledaju na svoje heroje iz fudbalskog kluba Barselona i – jedu kao vrhunski sportski profesionalci.

Kompanija Beko je sa time u cilju angažovala svetski poznatog kuvara iz Italije, Alesandra Borgezea da pripremi niz svojih ukusnih i zdravih recepata koje je zatim odobrila i dr Antonija Lizaraga, glavni nutricionista fudbalskog kluba Barselona.

Recepti se mogu pronaći na sajtu „Eat like a pro“ na kom roditelji, deca i porodice, kroz niz zabavnih aktivnosti, mogu da sagledaju savete za zdravu ishranu i recepte, čime Beko inspiriše, podiže svest i edukuje porodice o važnosti zdravog i izbalansiranog životnog stila.



Predstavljajući novu liniju dr Antonija Lizaragaistakla je važnost izbalansirane ishrane:„Da bi fudbaleri bili u top formi, pridržavaju se zdravog režima ishrane koji pomaže u ostvarivanju potreba vrhunskih igrača. Deca bi takođe trebalo da se hrane na taj način, kako bi imala dovoljno energije kroz konzumiranje zdravih, izbalansiranih obroka. Kompanija Beko pomaže deci i roditeljima širom sveta i na inovativan način, kroz spoj tehnologije i izbalansirane ishrane, podstiče kvalitetniji život svake generacije.“

Direktorka marketinga Zejnep Jalım Uzun, objasnila je kako poslednje inovacije kompanije Beko inspirišu zdravu ishranu: „U kompaniji Beko, težimo da svakim danom učinimo živote naših potrošača boljim i u tom procesu smo posvećeni da im pomognemo pri odabiru zdravijih opcija za svoje porodice. Trudimo se da se izborimo sa problemom dečije gojaznosti ne samo kroz naše inovativne proizvode i tehnologiju, već i kroz partnerstva i inicijative koje pokrećemo, kao što je i ova s našim prijateljima iz fudbalskog kluba Barselona, kroz kampanju „Jedi kao šampion.“

U toku je najveći međunarodni sajam kuhinjskih aparata EuroCucina 2018koji se održava u Milanu, gde je kompanija Bekoučestvovalapredstavivši inovacije u dizajnu i proizvodima.

Predstavljeni su inovativni ugradni uređaji kojise lako mogu uklopiti u različite stilove i niz uređaja čije se tehničke inovacije uklapaju sa savremenim potrebama i stilom života. Ova rešenja omogućavaju korisnicima da uživaju u inovacijama i neprikosnovenom kvalitetu čuvanja i spremanja hrane na zdrav način i unaprede svoje kulinarsko iskustvo.

• NeoFrost™odvojeno hlađenje, ugrađena u liniju kombinovanih Beko frižidera, koja stvara idealno okruženje kroz dva odvojena sistema hlađenja – zamrzivaču i frižideru.
• Split&Cook® tehnologija, koja omogućava istovremeno spremanjerazličite hraneu jednoj rerni, na dve različite temperature, u rasponu i do 80°C, čime se štedi i na vremenu i na prostoru.
• HobToHood® pametnu tehnologiju koja automatski prilagođava nivo ventilacije za dato vreme kuvanja.
• FlameAdjust™ koji korisnicima omogućava da prilagode jačinu plamena na ringlama, na precizan i kontrolisan način u čak devet nivoa.
• Mašine za pranje sudova sa AutoDosing tehnologijom koja omogućava precizno i kontrolisano doziranje deterdženta.


O brendu ,,Beko“:
Beko je drugi najveći evropski brend bele tehnike (podatak iz decembra 2016.) i brend sa najbržim rastom u ovom sektoru. Premijum je sponzor fudbalskog kluba Barselona. Internacionalni je brend kućnih aparata Arčelik grupe, koja ima 14 fabrika za proizvodnju bele tehnike sa trideset hiljada zaposlenih širom sveta i predstavništvima u dvadeset i sedam država.
Mi smo zvanični partner Vašeg svakog dana, mi smo Beko.

Molimo vas Prijava da se pridružite konverzaciji.