Saopštenja za medije trgovinskih i drugih kompanija u Srbiji
Henkel: Revolucionarno rešenje za odstranjivanje vlage
- milan
- Pokretač teme
- Van mreže
- Moderator
- Retail Serbia - Trgovina u Srbiji
Less
Više
9 godina 4 nedelja pre #383
od milan
Henkel: Revolucionarno rešenje za odstranjivanje vlage was created by milan
Revolucionarno rešenje za odstranjivanje vlage!
Vlaga predstavlja jednu od svakodnevnih briga većine domaćinstava, može se pojaviti kako u kućama, tako i u stanovima i često predstavlja veliku opasnost po čovekovo zdravlje. Jedna od stvari koje posebno utiču na stvaranje vlage, je loše urađena termoizolacija koja onemogućava da prostor svakodnevno „diše“, a saniranje često predstavlja veliki trošak. Kako bi olakšali borbu protiv vlage i pružili jednostavnu prevenciju, brend Ceresit je predstavio na tržištu sjajnu inovaciju, AERO 360º upijač vlage, koji predstavlja revoluciju u odstranjivanju vlage.
Prosečno domaćinstvo proizvede 12 litara vlage dnevno, što ume da bude glavni razlog kod povećane vlažnosti vazduha unutar stambenih prostora. Novi sistem za odstranjivanje vlage AERO 360° koji omogućava protok vazduha od 360°, je još učinkovitiji pri upijanju vlage i uklanjanju neprijatnih mirisa. Lako prenosiv aparat funkcioniše vrlo jednostavno, stavljanjem tablete u aparat, aktivira ga i upijanje vlage počinje istog momenta. Providno kućište omogućava praćenje efikasnosti upijanja, dok AERO tableta već nakon 12 sati stvara prve kapi unutar aparata. Pogodnosti sjajnog AERO 360° su mogućnost funkcionisanja bez potrebe za strujom ili baterijama, dok u slučaju prevrtanja bezbednosne kopče će sprečiti prolivanje tečnosti, što ga čini izuzetno praktičnim u domovima sa aktivnim mališanima.
Najnoviji inovacija od Ceresita pomaže, pored smanjenja vlage u prostoru, i osobama koje pate od alergije. AERO 360° u svakoj prostoriji gde se postavi sprečava posledica koje mogu nastati usled nastanka viška vlage, dok istovremeno ljudima činiti prostor prijatnijim za život.
Henkel, sa vodećim brendovima i tehnologijama, posluje širom sveta u tri oblasti: Detergenti i kućna hemija, Beauty care i Adhezivi Tehnologije. Kompanija Henkel osnovana je 1876. godine, a danas je lider na potrošačkom i industrijskom tržištu, sa poznatim brendovima kao što su Persil, Schwarzkopf i Loctite. Henkel zapošljava gotovo 50.000 ljudi, a u fiskalnoj 2014. godini ostvario je prodaju od 16,4 milijardi evra i operativni profit od 2,6 milijardi evra. Henkelove prioritetne akcije su izlistane u nemačkom indeksu DAX.
Vlaga predstavlja jednu od svakodnevnih briga većine domaćinstava, može se pojaviti kako u kućama, tako i u stanovima i često predstavlja veliku opasnost po čovekovo zdravlje. Jedna od stvari koje posebno utiču na stvaranje vlage, je loše urađena termoizolacija koja onemogućava da prostor svakodnevno „diše“, a saniranje često predstavlja veliki trošak. Kako bi olakšali borbu protiv vlage i pružili jednostavnu prevenciju, brend Ceresit je predstavio na tržištu sjajnu inovaciju, AERO 360º upijač vlage, koji predstavlja revoluciju u odstranjivanju vlage.
Prosečno domaćinstvo proizvede 12 litara vlage dnevno, što ume da bude glavni razlog kod povećane vlažnosti vazduha unutar stambenih prostora. Novi sistem za odstranjivanje vlage AERO 360° koji omogućava protok vazduha od 360°, je još učinkovitiji pri upijanju vlage i uklanjanju neprijatnih mirisa. Lako prenosiv aparat funkcioniše vrlo jednostavno, stavljanjem tablete u aparat, aktivira ga i upijanje vlage počinje istog momenta. Providno kućište omogućava praćenje efikasnosti upijanja, dok AERO tableta već nakon 12 sati stvara prve kapi unutar aparata. Pogodnosti sjajnog AERO 360° su mogućnost funkcionisanja bez potrebe za strujom ili baterijama, dok u slučaju prevrtanja bezbednosne kopče će sprečiti prolivanje tečnosti, što ga čini izuzetno praktičnim u domovima sa aktivnim mališanima.
Najnoviji inovacija od Ceresita pomaže, pored smanjenja vlage u prostoru, i osobama koje pate od alergije. AERO 360° u svakoj prostoriji gde se postavi sprečava posledica koje mogu nastati usled nastanka viška vlage, dok istovremeno ljudima činiti prostor prijatnijim za život.
Henkel, sa vodećim brendovima i tehnologijama, posluje širom sveta u tri oblasti: Detergenti i kućna hemija, Beauty care i Adhezivi Tehnologije. Kompanija Henkel osnovana je 1876. godine, a danas je lider na potrošačkom i industrijskom tržištu, sa poznatim brendovima kao što su Persil, Schwarzkopf i Loctite. Henkel zapošljava gotovo 50.000 ljudi, a u fiskalnoj 2014. godini ostvario je prodaju od 16,4 milijardi evra i operativni profit od 2,6 milijardi evra. Henkelove prioritetne akcije su izlistane u nemačkom indeksu DAX.
Molimo vas Prijava da se pridružite konverzaciji.