Saopštenja za medije trgovinskih i drugih kompanija u Srbiji

COCA-COLA HBC SRBIJA I BAMBI PREDSTAVILI IZVEŠTAJ O ODRŽIVOM POSLOVANJU ZA 2023.

Više
3 meseci 2 nedelja pre - 3 meseci 2 nedelja pre #2001 od Zarko
Kompanije Coca-Cola HBC Srbija i Bambi predstavile su Izveštaj o održivom poslovanju za 2023. godinu. Jedanaesti izveštaj kompanije Coca-Cola HBC Srbija, a četvrti koji obuhvata i podatke kompanije Bambi, dolazi sa naslovnom porukom „Održivost – snaga koja pokreće zajedničke promene“. Izveštaj ističe na koji način fokus na kupce i potrošače, inovacije, digitalizaciju, zaposlene i zaštitu životne sredine doprinosi kreiranju dugoročnih vrednosti. Najavljene su i značajne investicije koje će dodatno integrisati održivost u procese.

 Uz tržišno učešće od 44 odsto u kategoriji bezalkoholnih pića, odnosno 48 odsto u kategoriji biskvita, Coca-Cola HBC Srbija i Bambi nastavile su da odgovaraju na promene u životnim stilovima potrošača. Ojačan je deo portfolija sa manje ili bez šećera uvođenjem novih proizvoda, kao i bezglutenskim biskvitima. U kategorijama kafe i aloholnih pića Coca-Cola HBC Srbija je uvela čak 40 novih proizvoda, dok je Bambi uz inovacije započeo i vrlo uspešne brend kolaboracije – sa kompanijama Dr Oetker, Frikom i McDonald's. Ipak, kao najvažnije postignuće u ovom segmentu obe kompanije ističu neprikosnoveni kvalitet – jer u 2023. nije bilo opoziva niti povlačenja proizvoda sa tržišta.




Svesni da je digitalizacija jedan od ključnih pokretača rasta, dve kompanije investirale su u poslednjih godinu i po čak 8.2 miliona EUR u ovu oblast, pojednostavljajući procese, izdvajajući više vremena za kupce i smanjujući emisije. Zaposleni ove dve kompanije imali su više od 31.000 sati obuke u 2023. godini. Posebna pažnja posvećena je osnaživanju žena, pa u Coca-Cola HBC Srbija žene čine 42,5 odsto menadžerskih pozicija, a u Bambiju 37 odsto. U Izveštaju je prikazan i napredak kompanija u odnosu na postavljene Ciljeve održivosti i dostizanje nultih emisija CO2. Za 17 godina Coca-Cola HBC Srbija smanjila je potrošnju vode za 54,4 odsto i energije za 58 odsto. U prethodnoj deceniji kompanija Bambi smanjila je upotrebu vode za 42 odsto. Obe kompanije recikliraju 99 odsto otpada koji nastaje u proizvodnji i kancelarijama, sa ciljem dostizanja nula otpada na deponijama.

Napredak u ključnim ekološkim parametrima najbolje pokazuje naš odnos prema resursima i životnoj sredini. U odnosu na 2017, direktne emisije CO2 smanjili smo za 73 odsto, dok je Bambi ostvario smanjenje od 47 odsto.  Uz 91,5 odsto vozila sa manjim emisijama u floti Coca-Cola HBC Srbija, odnosno 65 odsto u floti Bambi kompanije, na pravom smo putu da do 2030. imamo celokupni „zeleni“ vozni park. Ovde se ne zaustavljamo. Nastavljamo da radimo sa dobavljačima na temi dekarbonizacije 
Last edit: 3 meseci 2 nedelja pre by Zarko.

Molimo vas Prijava da se pridružite konverzaciji.