Saopštenja za medije trgovinskih i drugih kompanija u Srbiji

Obeleženo jubilarnih 50 godina omiljenog brenda POLI

Više
4 nedelja 19 �asova pre - 4 nedelja 19 �asova pre #1998 od Zarko
Pre pedeset godina, 1974. godine, Perutnina Ptuj je na tržište lansirala pileću kobasicu Poli, potpunu inovaciju u prehrambenoj industriji tog vremena. Od tada do danas, Poli ostaje veran najvišim standardima kvaliteta i originalnoj recepturi, sprovođenju strateških pravaca razvoja i prepoznatljivom identitetu brenda, koji se ogleda na svakom koraku njegovog delovanja. Jubilarnih 50 svečano je obeleženo i u Beogradu, u prisustvu predstavnika kompanije i medija.

Mogli bismo reći da je naša Poli sudeći po godinama, dama srednjih godina, no s obzirom na njenu trenutnu aktivnost i u skladu s vrednostima koje živi... zapravo je... mladolika gospođica koja praktično još uvek ima čitav život pred sobom. Spoj tradicije i ulaganja u održavanje dugoročnog poverenja poslovnih partnera i potrošača, u inovacije proizvoda kao odgovor na potrebe današnjeg načina života i prehrambenih navika, te ulaganja u marketing i prodaju - sve su to faktori koji doprinose činjenici da je već pet decenija Poli jedan od kultnih brendova u regionu, istakao je mag. David Visenjak, direktor prodaje i marketinga za Perutnina Ptuj Grupu.

Poli oduševljava svoje fanove u više od 20 zemalja širom sveta, što potvrđuje i njegovu globalnu popularnost. Snaga brenda ogleda se u prodajnim rezultatima i novoj strategiji koju je Perutnina Ptuj počela da primenjuje od 2016. godine, tako da kompanija može da se pohvali da je u 2023. godini prodaja svih kategorija marke Poli porasla na blizu 50 miliona evra. 


 
Posebno mesto u razvojnoj strategiji grupe zauzima Srbija u kojoj je  Perutnina Ptuj lider u proizvodnji pilećeg mesa. Najsavremeniji procesi kojima garantujemo apsolutnu sledljivost svih faza proizvodnje počinju, odvijaju se i završavaju u Srbiji.

Ponosni smo na pet decenija dugo poverenje koje nam potrošači u  Srbiji poklanjaju. Za nas je privilegija i čast da, kao tržišni lider kroz brend POLI, konstantno pomeramo granice industrije i budemo pokretač inovacija u proizvodnom i kreativnom smislu. Kvalitet je imperativ dok je doslednost neophodna, a to je osnov našeg poslovanja i uspeha brenda POLI. Dok nastavljamo zajednički put, osvrćemo se na to da je naš rezultat proizvod jedinstvenog truda, deljene vizije i sinergije svakog člana našeg tima, odličnih odnosa sa poslovnim partnerima, kao i velike podrške institucija. Ne postoje granice za ono što možemo postići dok smo zajedno “ istakao je direktor Perutnine Ptuj – Topiko Oleksii Uteshev na konferenciji za medije povodom pet decenija našeg omiljenog Polija.
Last edit: 4 nedelja 19 �asova pre by Zarko.

Molimo vas Prijava da se pridružite konverzaciji.