Saopštenja za medije trgovinskih i drugih kompanija u Srbiji

PREDSTAVLJANJE TRUE STORY PROIZVODA

Više
4 godina 9 meseci pre #1932 od Zarko


True Story, brend koji domaćem tržištunudi zdravije grickalice koje se mogu konzumirati bez griže savesti u odnosu na standardnu ponudu, predstavio se medijima uz takmičenje u kuvanju i degustaciju. True Story potrošačima nudi sušene čipseve od voća i povrća,paradajz u ulju, te instant potaže od povrća.

Gosti su tokom događaja imali priliku da saznaju da se True Story razlikuje od drugih proizvoda na tržištu po načinu proizvodnje, kao i nutritivnim svojstvima. Zabavni program vodila je poznata pevačica Ida Prester, a okupljeni gosti imali su prilike da se sami uvere u ukus proizvoda, kao i mogućnost upotrebe True Story čipseva i potaža za dalju pripremu zdravijih obroka.

„True Story je nastao sa idejom jednostavnosti o zdravoj i ukusnoj hrani, koja će uvek biti pravi izbor“, navode u True Story timu i dodaju : „Naša misija je da inovativnim tehnologijama uz pomoć prirode, omogućimo stvaranje ukusnih i stvarno zdravih proizvoda od suvog voća i povrća“.
True Story proizvodi su prirodni, bezbedni i bez dodataka šećera i aditiva.Čipsevi i potaži nastaju korišćenjem napredne tehnike sušenja, gde se dehidracijom (oduzimanjem vlage) namirnica, potpuno i trajno zaustavlja aktivnost mikroorganizama tj. dugoročno se stabilizuje biološka sadržina hrane. S druge strane, proces sušenja omogućava da sve hranljive materije i dalje budu sačuvane. Posebno se izdvaja True Story čips od sušenog krompira koji se suši na 60 stepeni, sadrži 95.5 odsto krompira, 0.75 odsto maslinovog ulja od komine masline i rafinisanog suncokretovog ulja i tri odsto morske soli.. 20 grama sušenog čipsa ekvivalentno je sa 120 grama nesušenog krompira.

Molimo vas Prijava da se pridružite konverzaciji.