- Poruka: 1092
- Primljenih Zahvalnica: 0
Saopštenja za medije trgovinskih i drugih kompanija u Srbiji
Heineken „otključava“ prenose utakmica Lige šampiona u fudbalu na Arena TV
- Zarko
- Pokretač teme
- Van mreže
- Elitni Član
Less
Više
4 godina 9 meseci pre #1931
od Zarko
Gotovo 400 miliona gledalaca i više od milijardu interakcija na društvenim mrežama može da privuče samo jedna utakmica! Doduše, ne bilo kakva– reč je onajatraktivnijem sportskom događaju na planeti, finalu Lige šampiona u fudbalu, koje iz godine u godinu obara sve rekorde gledanosti.
Duel Totenhema i Real Madrida iz 2019. je ubedljivo popularniji odnedavno održanog NFL finala Superboula, između Kanzasa i San Franciska, koje je preko televizije pratilo četiri puta manje ljudi (oko 100 miliona). Odnos prema NBA je još dominantniji kada je Liga šampiona u pitanju – košarkaše u najvažnijim utakmicama završnice plej-ofa prati između 15 i 18 miliona, u proseku.
Tek, očekuje se da duel u Istanbulu 30. maja nadmaši sve dosadašnje cifre, čemu doprinosi i ogromna popularnost igrača i klubova, pogotovo na Instagramu, gde Lea Mesija prati čak 142 milion ljubitelja fudbala, a Nejmara 133 miliona.
Svaki njihov potez svakog utorka i srede prenosi se uviše od 200 zemalja širom sveta, od čega je utakmicu finala Lige šampiona prošle godine u SAD gledalo oko 2 miliona, u Engleskoj čak 11. Zanimljivo je da jeod toga prenos na televiziji gledalo 6.5 miliona, a ostatak, što je gotovo pedeset odsto, utakmicu je pratilo na aplikacijama, specijalizovanim linkovima na internetu i drugim digitalnim platformama koje su potpuni hit u svetu.
Da bi ispratio ovakve trendove i time približio čarolije ovog takmičenja, Heineken® kao globalni lider u industriji piva, svojim potrošačima nudi izvanrednu mogućnost. Kao i prethodne godine, većina utakmica UEFA Lige šampiona biće emitovana na Arena Sport TV kanalu, ali će svi ljubitelji fudbala od 15. februara moći besplatno da gledaju sve utakmice na posebnoj internet stranici tvarenalive, čak iako nisu pretplaćeni na ovaj kanal.
Sve što je potrebno da urade dabi ostvarili ovo pravo jeste da kupe bilo koje Heineken pivo u minimalnom iznosu od 200 dinara, uslikaju fiskalni račun i pošalju fotografiju na Heineken Srbija Viber javni nalog. Za svaki poslati račun dobiće kod za besplatno gledanje Arena Sport kanala i neograničeno uživanje u direktnom prenosu završnice Lige šampiona.
Međutim, iznenađenja ovde ne prestaju – učesnike sa najvećim brojem bodova svakog dana čeka 25 Heineken fudbalskih lopti, a na kraju svake nedelje i 3 Sony Playstation-a 4, za sve one nezaboravne večeri provedene sa društvom, uz vrhunski fudbal i pivo.
Najbolju nagradu smo ostavili za kraj –najveće fanove ovog takmičenja čeka put na polufinale Lige šampiona i izuzetna prilika da osete atmosferu na stadionu i uživaju u vrhunskim potezima i golovima nekih od najboljih igrača planete.
Heineken „otključava“ prenose utakmica Lige šampiona u fudbalu na Arena TV was created by Zarko
Gotovo 400 miliona gledalaca i više od milijardu interakcija na društvenim mrežama može da privuče samo jedna utakmica! Doduše, ne bilo kakva– reč je onajatraktivnijem sportskom događaju na planeti, finalu Lige šampiona u fudbalu, koje iz godine u godinu obara sve rekorde gledanosti.
Duel Totenhema i Real Madrida iz 2019. je ubedljivo popularniji odnedavno održanog NFL finala Superboula, između Kanzasa i San Franciska, koje je preko televizije pratilo četiri puta manje ljudi (oko 100 miliona). Odnos prema NBA je još dominantniji kada je Liga šampiona u pitanju – košarkaše u najvažnijim utakmicama završnice plej-ofa prati između 15 i 18 miliona, u proseku.
Tek, očekuje se da duel u Istanbulu 30. maja nadmaši sve dosadašnje cifre, čemu doprinosi i ogromna popularnost igrača i klubova, pogotovo na Instagramu, gde Lea Mesija prati čak 142 milion ljubitelja fudbala, a Nejmara 133 miliona.
Svaki njihov potez svakog utorka i srede prenosi se uviše od 200 zemalja širom sveta, od čega je utakmicu finala Lige šampiona prošle godine u SAD gledalo oko 2 miliona, u Engleskoj čak 11. Zanimljivo je da jeod toga prenos na televiziji gledalo 6.5 miliona, a ostatak, što je gotovo pedeset odsto, utakmicu je pratilo na aplikacijama, specijalizovanim linkovima na internetu i drugim digitalnim platformama koje su potpuni hit u svetu.
Da bi ispratio ovakve trendove i time približio čarolije ovog takmičenja, Heineken® kao globalni lider u industriji piva, svojim potrošačima nudi izvanrednu mogućnost. Kao i prethodne godine, većina utakmica UEFA Lige šampiona biće emitovana na Arena Sport TV kanalu, ali će svi ljubitelji fudbala od 15. februara moći besplatno da gledaju sve utakmice na posebnoj internet stranici tvarenalive, čak iako nisu pretplaćeni na ovaj kanal.
Sve što je potrebno da urade dabi ostvarili ovo pravo jeste da kupe bilo koje Heineken pivo u minimalnom iznosu od 200 dinara, uslikaju fiskalni račun i pošalju fotografiju na Heineken Srbija Viber javni nalog. Za svaki poslati račun dobiće kod za besplatno gledanje Arena Sport kanala i neograničeno uživanje u direktnom prenosu završnice Lige šampiona.
Međutim, iznenađenja ovde ne prestaju – učesnike sa najvećim brojem bodova svakog dana čeka 25 Heineken fudbalskih lopti, a na kraju svake nedelje i 3 Sony Playstation-a 4, za sve one nezaboravne večeri provedene sa društvom, uz vrhunski fudbal i pivo.
Najbolju nagradu smo ostavili za kraj –najveće fanove ovog takmičenja čeka put na polufinale Lige šampiona i izuzetna prilika da osete atmosferu na stadionu i uživaju u vrhunskim potezima i golovima nekih od najboljih igrača planete.
Molimo vas Prijava da se pridružite konverzaciji.