- Poruka: 1092
- Primljenih Zahvalnica: 0
Saopštenja za medije trgovinskih i drugih kompanija u Srbiji
Otvoren prvi “Agro Belgrade 2020”
- Zarko
- Pokretač teme
- Van mreže
- Elitni Član
Less
Više
4 godina 10 meseci pre - 4 godina 10 meseci pre #1927
od Zarko
U Beogradu je svečano je otvoren prvi specijalizovani Sajam voćarstva, vinogradarstva i povrtarstva “Agro Belgrade 2020”. Pored sajamskog dela na kome je predstavljeno više od 500 izlagača, posebnu pažnju stručne javnosti i gostiju zauzeli su prateći konferencijski programi i okrugli stolovi na kojima se govorilo o aktuelnim izazovima lokalnog tržišta.
Primena savremenih tehnoloških rešenja u poljoprivredi, organska proizvodnja, perpsektive bobičastog voća, EU politike u poljoprivredi i uticaji klimatskih promena na proizvodnju hrane neke su od tema okruglih stolova u okviru kojih su debatovali stručnjaci iz različitih oblasti.
Na panelu na kome se govorilo o izvoznim perspektivama bobičastog voća, sagovornici Julke Toskić bili su: Miloš Kljajić, rukovodilac proizvodnje Agro Bel System, Zoran Nedeljković, izvršni direktor Pureberry, prof. dr Nebojša Momirović, Zeleni hit i Nikola Brašić, menadžer nabavke za kategoriju svežeg voća i povrća Delez Srbija.
Da domaće tržište prati globalne trendove rasta kada je potrošnja bobičastog voća u pitanju, pokazuju rezultati koje je izneo Nikola Brašić svrstavajući kategoriju bobičastog u sam vrh brzorastućih u sistemu.
„U poslednje četiri godine je potražnja za borovnicama porasla osam puta, za kupinama 15 puta, a za malinama pet puta“. Panelista je istakao da je krajnji cilj na kome ovaj trgovinski lanac radi zajedno sa domaćim dobavljačima da svi budu GFSI sertifikovani. „Da bi lokalni proizvođač postao naš dobavljač neophodno je da na prvom mestu prođe visoke standarde kontrole kvaliteta i bezbednosti proizvoda“.
Veliku pažnju privukla je i tema organske proizvodnje na panelu čiji je razgovor vodila Ivana Simić, generalna sekretarka Nacionalnog udruženja za razvoj organske proizvodnje, Serbia Organika. O perspektivama organske proizvodnje govorili su Mina Tadić, direktorka korporativnih komunikacija Nektar grupa, Siniša Bencun, direktor Fortisa, Maja Jojović, menadžer kategorije svežeg voća i povrća kompanije Delez Srbija.
Jojović je navela da sve veća svest potrošača o zdravijem načinu života i važnosti izbora koji doprinose njegovom ostvarenju, dovodi i do sve veće percepcije organske ponude kao izbora zdravog načina života, ističući koliko je zbog toga neophodno da se ovom segmentu posveti posebna pažnja kako bi se kupcima obezbedio najbolji mogući izbor.
„Razvoj segmenta organskih proizvoda važan je deo našeg strateškog opredeljenja, zbog čega ulažemo značajne napore sa ciljem uspostavljanja konstantne ponude i relevantnog izbora za naše potrošače. Sa željom da asortiman učinimo dostupnim i privlačnim potrošačima, tragamo za najpovoljnijim izvorima nabavke, pri čemu prednost dajemo domaćim proizvođačima sve vreme trajanja domaće sezone i dok je kvalitet ponuđene robe zadovoljavajući i u skladu sa specifikacijama. Kako ovako gajeni proizvodi postaju sve veći deo našeg asortimana, u budućnosti planiramo i da organskim proizvodima posvetimo poseban prostor i specijalno razvijenu opremu sa ciljem unapređenog očuvanja kvaliteta proizvoda“.
Organizaciju Agro Belgrade sajma podržali su Ministarstvo poljoprivrede, Sekretarijat za privredu grada Beograda i USAID-ov Projekat za konkurentnu privredu.
Otvoren prvi “Agro Belgrade 2020” was created by Zarko
U Beogradu je svečano je otvoren prvi specijalizovani Sajam voćarstva, vinogradarstva i povrtarstva “Agro Belgrade 2020”. Pored sajamskog dela na kome je predstavljeno više od 500 izlagača, posebnu pažnju stručne javnosti i gostiju zauzeli su prateći konferencijski programi i okrugli stolovi na kojima se govorilo o aktuelnim izazovima lokalnog tržišta.
Primena savremenih tehnoloških rešenja u poljoprivredi, organska proizvodnja, perpsektive bobičastog voća, EU politike u poljoprivredi i uticaji klimatskih promena na proizvodnju hrane neke su od tema okruglih stolova u okviru kojih su debatovali stručnjaci iz različitih oblasti.
Na panelu na kome se govorilo o izvoznim perspektivama bobičastog voća, sagovornici Julke Toskić bili su: Miloš Kljajić, rukovodilac proizvodnje Agro Bel System, Zoran Nedeljković, izvršni direktor Pureberry, prof. dr Nebojša Momirović, Zeleni hit i Nikola Brašić, menadžer nabavke za kategoriju svežeg voća i povrća Delez Srbija.
Da domaće tržište prati globalne trendove rasta kada je potrošnja bobičastog voća u pitanju, pokazuju rezultati koje je izneo Nikola Brašić svrstavajući kategoriju bobičastog u sam vrh brzorastućih u sistemu.
„U poslednje četiri godine je potražnja za borovnicama porasla osam puta, za kupinama 15 puta, a za malinama pet puta“. Panelista je istakao da je krajnji cilj na kome ovaj trgovinski lanac radi zajedno sa domaćim dobavljačima da svi budu GFSI sertifikovani. „Da bi lokalni proizvođač postao naš dobavljač neophodno je da na prvom mestu prođe visoke standarde kontrole kvaliteta i bezbednosti proizvoda“.
Veliku pažnju privukla je i tema organske proizvodnje na panelu čiji je razgovor vodila Ivana Simić, generalna sekretarka Nacionalnog udruženja za razvoj organske proizvodnje, Serbia Organika. O perspektivama organske proizvodnje govorili su Mina Tadić, direktorka korporativnih komunikacija Nektar grupa, Siniša Bencun, direktor Fortisa, Maja Jojović, menadžer kategorije svežeg voća i povrća kompanije Delez Srbija.
Jojović je navela da sve veća svest potrošača o zdravijem načinu života i važnosti izbora koji doprinose njegovom ostvarenju, dovodi i do sve veće percepcije organske ponude kao izbora zdravog načina života, ističući koliko je zbog toga neophodno da se ovom segmentu posveti posebna pažnja kako bi se kupcima obezbedio najbolji mogući izbor.
„Razvoj segmenta organskih proizvoda važan je deo našeg strateškog opredeljenja, zbog čega ulažemo značajne napore sa ciljem uspostavljanja konstantne ponude i relevantnog izbora za naše potrošače. Sa željom da asortiman učinimo dostupnim i privlačnim potrošačima, tragamo za najpovoljnijim izvorima nabavke, pri čemu prednost dajemo domaćim proizvođačima sve vreme trajanja domaće sezone i dok je kvalitet ponuđene robe zadovoljavajući i u skladu sa specifikacijama. Kako ovako gajeni proizvodi postaju sve veći deo našeg asortimana, u budućnosti planiramo i da organskim proizvodima posvetimo poseban prostor i specijalno razvijenu opremu sa ciljem unapređenog očuvanja kvaliteta proizvoda“.
Organizaciju Agro Belgrade sajma podržali su Ministarstvo poljoprivrede, Sekretarijat za privredu grada Beograda i USAID-ov Projekat za konkurentnu privredu.
Last edit: 4 godina 10 meseci pre by Zarko.
Molimo vas Prijava da se pridružite konverzaciji.