Saopštenja za medije trgovinskih i drugih kompanija u Srbiji

COCA-COLA SVEMIRSKA AVANTURA NA 13. FESTIVALU NAUKE

Više
5 godina 5 dana pre #1923 od Zarko


Pod sloganom „Razotkrivanje“, trinaesti po redu Festival nauke na Beogradskom sajmu, otvoren je u četvrtak 5. decembra, a veliku pažnju posetilaca privukla je interaktivna postavka „Coca-Cola Reshape“ inspirisana misijom Apolo 11, koja je pre 50 godina prvi put sletela na Mesec.
Svi posetioci koji do nedelje, 8.decembra posete štand „Coca-Cola Reshape“ u Hali 3 Beogradskog sajma, imaće priliku da dožive jedinstvenu i nezaboravnu avanturu, istraže planete i galaksije iz verne replike komandnog modula svemirskog broda Apolo 11. Centralno mesto zauzima impresivna 8 metara visoka lansirna rampa poznata kao 39A, kao i izložba pod nazivom „Uvek recikliraj“ koja ovoj svemirskoj priči daje edukativni karakter kada je reč o podizanju svesti o očuvanju naše planete. Naime, nakon što se osveže omiljenim pićem, posetioci svoju Coca-Cola limenku mogu odmah i da recikliraju na licu mesta - u kapsuli šatla Apola 11, ili na lansirnoj stanici, te na taj način daju svoj doprinos očuvanju životne sredine i povećanju svesti o recikliranju.
Posetioce festivala je posebno zaintrigirala činjenica da se aluminijum od koga se prave limenke Coca-Cole može reciklirati bezbroj puta, i da je svaka limenka Coca-Cole već sada napravljena od 15 - 25% recikliranog aluminijuma, ali i da se od istog materijala mogu praviti svemirski brodovi, poput Apola 11. Posebna atrakcija postavke „Coca-Cola Reshape“ su jedinstvene limenke Coca-Cole, izrađene delimično od recikliranog aluminijuma koji dolazi pravo iz svemira, a koje su posvećene srpskim inženjerima Milojku Vučeliću, Davidu Vujiću, Slavoljubu Vujiću, Milisavu Šurbatoviću, Danilu Bojiću, Petru Gajiću i Pavlu Dujiću. Sedmorica naučnika našeg porekla, poznatih i kao „Srpskih Apolo 7“, dali su nemerljiv doprinos uspehu misije Apolo 11.



,,Partnerstvo Festivala nauke i Coca-Cole pružiće prvenstveno mladim ljudima iskustvo istraživanja svemira kroz podizanje svesti o stalnoj potrebi recikliranja i čuvanja životne sredine. Kroz postavku “Coca-Cola Reshape” želimo ne samo da zabavimo već i da edukujemo ljude o korišćenju aluminijuma i značaju reciklaže ambalažnog otpada za životnu sredinu. Zbog toga ulažemo u to da sva naša pakovanja do 2025. postanu reciklabilna. Pored toga, do 2030. godine naš cilj je da pomognemo skupljanje i recikliranje svih količina flaša i limenki koje prodamo na tržištu’’, izjavila je Milica Vukojičić, Coca-Cola Srbija.

Da je svet bez bez otpada moguć uverili su se svi koji su posetili postavku Coca-Cola Reshape na 13. Festivalu nauke. Sledeći viziju budućnosti o svetu bez otpada, kompanija je postavila sebi ambiciozan cilj, koji planiraju da ostvare, između ostalog, edukujući i partnere i potrošače o značaju reciklaže.

Molimo vas Prijava da se pridružite konverzaciji.