- Poruka: 1092
- Primljenih Zahvalnica: 0
Saopštenja za medije trgovinskih i drugih kompanija u Srbiji
Coca-Cola HBC najodrživiji proizvođač napitaka u Evropi
- Zarko
- Pokretač teme
- Van mreže
- Elitni Član
Less
Više
5 godina 2 meseci pre #1904
od Zarko
Coca-Cola HBC najodrživiji proizvođač napitaka u Evropi was created by Zarko
Prema Dau Džons indeksu održivosti za 2019. godinu, jednom od vodećih globalnih merila održivosti poslovanja, kompanija Coca-Cola HBC je rangirana kao najodrživiji proizvođač napitaka u Evropi. Maksimalan broj poena u 11 kategorija, kao i veliki pomak u drugih devet, doprineli su ukupnom rezultatu od 90 poena, čime je kompanija osvojila drugo mesto na svetu.
Najznačajni rezultati u 2018. godini:
• Ispunjen naučno zasnovani cilj da se smanji emisija ugljen-dioksida duž lanca vrednosti za 25 odsto (poređenju sa 2010. godinom), i to dve godine pre roka 2020. godine. To znači da je kompanija eliminisala 1,27 miliona tona ugljen-dioksida iz emisije.
• Ostvarena angažovanost zaposlenih od 88 odsto, što je iznad proseka najboljih 100 kompanija na FTSE listi
• Na 37 odsto menadžerskih pozicija nalaze se žene, a cilj kompanije je 50 odsto do 2025. godine
• 98 odsto od ukupno 3,237 miliona evra za nabavke je utrošeno na lokalnom nivou, čime su podržana radna mesta i firme u zemljama u kojima kompanija posluje, dok je lokalnim ekonomija uplaćeno ukupno 328 miliona evra na ime poreza
• Uloženo je 7,9 miliona evra u projekte za zajednicu, od čega više od jedne trećine u vodeći program “Podrška mladima”, čiji cilj je osnaživanje mladih u razvoju poslovnih i ličnih veština
• Smanjena količina vode koja se koristi u proizvodnji u punionicama za 22 odsto (u poređenju sa 2010. godinom)
• Prikupljeno 45 odsto ambalaže za reciklažu, u odnosu na svu primarnu ambalažu u kojoj kompanija plasira proizvode na tržištima.
Najznačajni rezultati u 2018. godini:
• Ispunjen naučno zasnovani cilj da se smanji emisija ugljen-dioksida duž lanca vrednosti za 25 odsto (poređenju sa 2010. godinom), i to dve godine pre roka 2020. godine. To znači da je kompanija eliminisala 1,27 miliona tona ugljen-dioksida iz emisije.
• Ostvarena angažovanost zaposlenih od 88 odsto, što je iznad proseka najboljih 100 kompanija na FTSE listi
• Na 37 odsto menadžerskih pozicija nalaze se žene, a cilj kompanije je 50 odsto do 2025. godine
• 98 odsto od ukupno 3,237 miliona evra za nabavke je utrošeno na lokalnom nivou, čime su podržana radna mesta i firme u zemljama u kojima kompanija posluje, dok je lokalnim ekonomija uplaćeno ukupno 328 miliona evra na ime poreza
• Uloženo je 7,9 miliona evra u projekte za zajednicu, od čega više od jedne trećine u vodeći program “Podrška mladima”, čiji cilj je osnaživanje mladih u razvoju poslovnih i ličnih veština
• Smanjena količina vode koja se koristi u proizvodnji u punionicama za 22 odsto (u poređenju sa 2010. godinom)
• Prikupljeno 45 odsto ambalaže za reciklažu, u odnosu na svu primarnu ambalažu u kojoj kompanija plasira proizvode na tržištima.
Molimo vas Prijava da se pridružite konverzaciji.