- Poruka: 1092
- Primljenih Zahvalnica: 0
Saopštenja za medije trgovinskih i drugih kompanija u Srbiji
(T)HE MAJICE I OVOG LETA GLAVNI FESTIVALSKI HIT
- Zarko
- Pokretač teme
- Van mreže
- Elitni Član
Less
Više
5 godina 5 meseci pre #1893
od Zarko
I ovo leto proći će u znaku mnogobrojnih muzičkih festivala, među kojima se svakako posebno ističu EXIT i Lovefest. Poput ranijih godina, Heineken® jekao ponosni prijatelj ova dva spektakularna festivalalansirao novu, limitiranu seriju limenki.
Pored novog pakovanja, u saradnji sa proslavljenim domaćim brendomDechkoTzar dizajnirane su i specijalne (T)HE majice, koje će ove godine, kroz duhovite poruke, osvojiti fanove festivalskog leta.Na zabavan i autentičan način, Braća Burazerisu na majicama preneli ono što čini suštinu muzičkih festivala i razlog zašto ih svi toliko vole. Četiri modelaodlikuju ispisi koji poručuju da svitanje nije kraj zabave, već početak nove; da na festivalima nema stranaca, već samo prijatelja koje još nismo upoznali; da na njima ne postoje razlike, nego drugačije jedinstvenosti, kao i da prazna baterija na telefonu tamo znači samo jedno – uživanje u žurci bez ometanja.
Kako bi fanovima muzike pružio priliku da se u ovo i sami uvere,Heineken® je i ove godinezasvoje najvernije potrošače pripremio vredne nagrade. Sve što treba da urade jeste da sakupljaju kodove koji se nalaze ispod otvarača novih muzičkih limenki i pošalju ih na Heineken Srbija Viber javni nalog. Potrošači sa najviše kodova na nedeljnom nivou mogu da osvoje jedan od dvadeset paketa karata za EXIT ili Lovefest. Oni koji pošalju deset kodova osvojiće (T)HE majicu.
„Pred nama je nova sezona najboljeg provoda na otvorenom. Zasigurno, jedan od sinonima za odličnu festivalsku zabavu jeste Heneken®, i zbog toga smo odlučili da ove godine odemo korak dalje i nagradimo čak 180 potrošača ulaznicama za omiljeni festival”,istakao je Igor Vranjković, Group Brand Manager Premium segmenta u kompaniji HEINEKEN Srbija.
O brendu Heineken®:
Heineken® se proizvodi još od 1873. godine, od kada se mnogo toga promenilo, ali ono što je bilo savršeno na početku ostalo je isto – prepoznatljivi Heineken® kvalitet.Spoj tradicije i inovacije potvrđuje se dobitnom kombinacijom provereno najfinijih sastojaka i originalne tehnike pripreme i proizvodnje. Danas je Heineken® vodeći svetski premium brend prisutan na tržištu u skoro 200 zemalja sveta.Globalno Heineken prisustvo potvrđuje se i kroz sponzorstva najvećih sportskih događaja poput UEFA Lige šampiona od 2005, ragbi svetskog kupa, muzičkih festivala, kao i sponzorisanjem filmova o legendarnom tajnom agentu, Džems Bondu.
(T)HE MAJICE I OVOG LETA GLAVNI FESTIVALSKI HIT was created by Zarko
I ovo leto proći će u znaku mnogobrojnih muzičkih festivala, među kojima se svakako posebno ističu EXIT i Lovefest. Poput ranijih godina, Heineken® jekao ponosni prijatelj ova dva spektakularna festivalalansirao novu, limitiranu seriju limenki.
Pored novog pakovanja, u saradnji sa proslavljenim domaćim brendomDechkoTzar dizajnirane su i specijalne (T)HE majice, koje će ove godine, kroz duhovite poruke, osvojiti fanove festivalskog leta.Na zabavan i autentičan način, Braća Burazerisu na majicama preneli ono što čini suštinu muzičkih festivala i razlog zašto ih svi toliko vole. Četiri modelaodlikuju ispisi koji poručuju da svitanje nije kraj zabave, već početak nove; da na festivalima nema stranaca, već samo prijatelja koje još nismo upoznali; da na njima ne postoje razlike, nego drugačije jedinstvenosti, kao i da prazna baterija na telefonu tamo znači samo jedno – uživanje u žurci bez ometanja.
Kako bi fanovima muzike pružio priliku da se u ovo i sami uvere,Heineken® je i ove godinezasvoje najvernije potrošače pripremio vredne nagrade. Sve što treba da urade jeste da sakupljaju kodove koji se nalaze ispod otvarača novih muzičkih limenki i pošalju ih na Heineken Srbija Viber javni nalog. Potrošači sa najviše kodova na nedeljnom nivou mogu da osvoje jedan od dvadeset paketa karata za EXIT ili Lovefest. Oni koji pošalju deset kodova osvojiće (T)HE majicu.
„Pred nama je nova sezona najboljeg provoda na otvorenom. Zasigurno, jedan od sinonima za odličnu festivalsku zabavu jeste Heneken®, i zbog toga smo odlučili da ove godine odemo korak dalje i nagradimo čak 180 potrošača ulaznicama za omiljeni festival”,istakao je Igor Vranjković, Group Brand Manager Premium segmenta u kompaniji HEINEKEN Srbija.
O brendu Heineken®:
Heineken® se proizvodi još od 1873. godine, od kada se mnogo toga promenilo, ali ono što je bilo savršeno na početku ostalo je isto – prepoznatljivi Heineken® kvalitet.Spoj tradicije i inovacije potvrđuje se dobitnom kombinacijom provereno najfinijih sastojaka i originalne tehnike pripreme i proizvodnje. Danas je Heineken® vodeći svetski premium brend prisutan na tržištu u skoro 200 zemalja sveta.Globalno Heineken prisustvo potvrđuje se i kroz sponzorstva najvećih sportskih događaja poput UEFA Lige šampiona od 2005, ragbi svetskog kupa, muzičkih festivala, kao i sponzorisanjem filmova o legendarnom tajnom agentu, Džems Bondu.
Molimo vas Prijava da se pridružite konverzaciji.