- Poruka: 1092
- Primljenih Zahvalnica: 0
Saopštenja za medije trgovinskih i drugih kompanija u Srbiji
Pernod Ricard već devet godina pokreće globalnu inicijativu "Dan odgovornosti"
- Zarko
- Pokretač teme
- Van mreže
- Elitni Član
Less
Više
5 godina 5 meseci pre #1886
od Zarko
Kompanija Pernod Ricard, već devet godina, pokreće globalnu inicijativu "Dan odgovornosti", organizujujući društveno odgovorne aktivnosti, kada 19.000 zaposlenih širom sveta napušta svoje kancelarije i dan provodi radeći na terenu u 86 zemalja u kojima kompanija posluje.
„Mi u kompaniji Pernod Ricard smatramo da svaka ozbiljna kompanija treba da posluje na postulatima društvene odgovornosti i da ulaže kako u svoje zaposlene, tako i u zajednicu u okviru koje posluje. Ove godine, želeli smo da skrenemo pažnju javnosti na značaj mogućnosti upotrebe reciklaže u savremenom stvaralaštvu. U saradnji sa g. Markom Lađušićem, profesorom sa Fakulteta primenjenih umetnosti, naši zaposleni učestovali su sa predstavnicima medija u kreiranju reciklažne klupe „Absolutno održiva umetnost“, izjavila je Ana Zlatanović, brand menadžerka i šampion održivosti i odgovornosti u kompaniji Pernod Ricard Srbija i dodala: „Veoma nam je drago što je “Dan odgovornosti” postao tradicionalan i što je Pernod Ricard, svojim odnosom prema društvu i lokalnoj zajednici još jednom pokazao da male promene mogu imati veliki uticaj na životnu sredinu. Da bismo bili u mogućnosti da transformišemo naše okruženje, moramo krenuti od sopstvenog primera.“
„Ovo je moj treći projekat sa kompanijom Pernod Ricard Srbija, a svaki od njih je ostavio trag na kulturnoj mapi grada. Uređivali smo fakultete, stvarali nove galerijske formate i osnaživali mlade talente. Ovogodišnjim projektom u prirodne ambijente unosimo savremene sadržaje sa reciklažom kao osnovnim elementom u radu“, izjavio je Marko Lađušić, profesor sa Fakulteta primenjenih umetnosti.
Skulpturu su potpisali svi učesnici u izradi, i izložena je na poznatom imanju „Zornića Kuća“, koje poseduje muzej na otvorenom.
Kompanija Pernod Ricard različitim društveno odgovornim akcijama teži da doprinese očuvanju naše planete, kao i da skrene pažnju na važnost i neophodnost društveno odgovornog poslovanja, jer jedino tim putem možemo transformisati s(v)e.
O kompaniji Pernod Ricard
Kompanija Pernod Ricard je svetski broj dva u oblasti vina i žestokih alkoholnih pića sa konsolidovanom prodajom u iznosu od 8,987 miliona evra u fiskalnoj 2018. godini. Stvorena 1975. godine spajanjem kompanija Ricard i Pernod, ova Grupa je prošla kroz održivi razvoj zasnovan i na organskom razvoju i sledećim akvizicijama: Seagram (2001), Allied Domecq (2005) i Vin&Sprit (2008). Pernod Ricard ima jedan od najprestižnijih portfolija u svom sektoru: Absolut Vodka, Ricard pastis, Ballantine’s, Chivas Regal, Royal Salute i The Glenlivet škotski viskiji, Jameson irski viski, Martell konjak, Havana Club i Malibu rumovi, Beefeater džin, Mumm i Perrier-Jouët šampanjci, kao i vina Jacob’s Creek, Brancott Estate, Campo Viejo i Kenwood. Pernod Ricard zapošljava oko 19.000 ljudi i posluje kao decentralizovana organizacija, sa 6 „brend kompanija“ i 86 „tržišnih kompanija“ osnovanih na svakom ključnom tržištu. Pernod Ricard je snažno posvećen politici održivog razvoja i podstiče odgovornu potrošnju. Strategija i ambicija kompanije Pernod Ricard zasnovane su na trima ključnim vrednostima koje usmeravaju njeno proširenje: preduzetnički duh, uzajamno poverenje i snažan osećaj za etiku.
Pernod Ricard već devet godina pokreće globalnu inicijativu "Dan odgovornosti" was created by Zarko
Kompanija Pernod Ricard, već devet godina, pokreće globalnu inicijativu "Dan odgovornosti", organizujujući društveno odgovorne aktivnosti, kada 19.000 zaposlenih širom sveta napušta svoje kancelarije i dan provodi radeći na terenu u 86 zemalja u kojima kompanija posluje.
„Mi u kompaniji Pernod Ricard smatramo da svaka ozbiljna kompanija treba da posluje na postulatima društvene odgovornosti i da ulaže kako u svoje zaposlene, tako i u zajednicu u okviru koje posluje. Ove godine, želeli smo da skrenemo pažnju javnosti na značaj mogućnosti upotrebe reciklaže u savremenom stvaralaštvu. U saradnji sa g. Markom Lađušićem, profesorom sa Fakulteta primenjenih umetnosti, naši zaposleni učestovali su sa predstavnicima medija u kreiranju reciklažne klupe „Absolutno održiva umetnost“, izjavila je Ana Zlatanović, brand menadžerka i šampion održivosti i odgovornosti u kompaniji Pernod Ricard Srbija i dodala: „Veoma nam je drago što je “Dan odgovornosti” postao tradicionalan i što je Pernod Ricard, svojim odnosom prema društvu i lokalnoj zajednici još jednom pokazao da male promene mogu imati veliki uticaj na životnu sredinu. Da bismo bili u mogućnosti da transformišemo naše okruženje, moramo krenuti od sopstvenog primera.“
„Ovo je moj treći projekat sa kompanijom Pernod Ricard Srbija, a svaki od njih je ostavio trag na kulturnoj mapi grada. Uređivali smo fakultete, stvarali nove galerijske formate i osnaživali mlade talente. Ovogodišnjim projektom u prirodne ambijente unosimo savremene sadržaje sa reciklažom kao osnovnim elementom u radu“, izjavio je Marko Lađušić, profesor sa Fakulteta primenjenih umetnosti.
Skulpturu su potpisali svi učesnici u izradi, i izložena je na poznatom imanju „Zornića Kuća“, koje poseduje muzej na otvorenom.
Kompanija Pernod Ricard različitim društveno odgovornim akcijama teži da doprinese očuvanju naše planete, kao i da skrene pažnju na važnost i neophodnost društveno odgovornog poslovanja, jer jedino tim putem možemo transformisati s(v)e.
O kompaniji Pernod Ricard
Kompanija Pernod Ricard je svetski broj dva u oblasti vina i žestokih alkoholnih pića sa konsolidovanom prodajom u iznosu od 8,987 miliona evra u fiskalnoj 2018. godini. Stvorena 1975. godine spajanjem kompanija Ricard i Pernod, ova Grupa je prošla kroz održivi razvoj zasnovan i na organskom razvoju i sledećim akvizicijama: Seagram (2001), Allied Domecq (2005) i Vin&Sprit (2008). Pernod Ricard ima jedan od najprestižnijih portfolija u svom sektoru: Absolut Vodka, Ricard pastis, Ballantine’s, Chivas Regal, Royal Salute i The Glenlivet škotski viskiji, Jameson irski viski, Martell konjak, Havana Club i Malibu rumovi, Beefeater džin, Mumm i Perrier-Jouët šampanjci, kao i vina Jacob’s Creek, Brancott Estate, Campo Viejo i Kenwood. Pernod Ricard zapošljava oko 19.000 ljudi i posluje kao decentralizovana organizacija, sa 6 „brend kompanija“ i 86 „tržišnih kompanija“ osnovanih na svakom ključnom tržištu. Pernod Ricard je snažno posvećen politici održivog razvoja i podstiče odgovornu potrošnju. Strategija i ambicija kompanije Pernod Ricard zasnovane su na trima ključnim vrednostima koje usmeravaju njeno proširenje: preduzetnički duh, uzajamno poverenje i snažan osećaj za etiku.
Molimo vas Prijava da se pridružite konverzaciji.