IT - POS, BOS i ERP (HOS) hardverska i softverska rešenja. Mrežna oprema i UPS uređaji. Fiskalne kase
Izveštaj - Lični sadržaj na internetu utiče na kompanije
- milan
- Pokretač teme
- Van mreže
- Moderator
- Retail Serbia - Trgovina u Srbiji
Less
Više
9 godina 2 meseci pre - 9 godina 2 meseci pre #309
od milan
Izveštaj - Lični sadržaj na internetu utiče na kompanije was created by milan
Tema privatnosti na internetu je sve više u fokusu, jer korisnici konstantno dele lične informacije u online svetu. Izveštaj kompanije Ericsson „ConsumerLab“, pokazuje da korisnici ne samo da dele informacije o sebi, već detaljno istražuju druge osobe, kompanije, kao i državne institucije, i dele njihov sadržaj.
Deljenje sadržaja utiče na razvoj građanskog novinarstva, a polovina ispitanika, korisnika pametnih telefona, istakla je da upravo deljenjem sadržaja i mišljenja direktno utiču na kompanije. Korisnici smatraju da su danas u stanju da čineći pritisak na kompanije i državne institucije promene njihove odluke u svoju korist. Oko 34 odsto ispitanika istaklo je da, ukoliko su imali loše iskustvo sa nekom kompanijom, to su podelili javno na internetu. Takođe, 27 odsto korisnika deli na internetu primedbe drugih osoba na nedeljnom nivou. Potvrdu, da je deljenje sadržaja na internetu promenilo svest i način komunikacije korisnika, dalo je 37 odsto ispitanika, koji smatraju da je deljenje informacije na internetu o korupciji u kompanijama efikasnije nego direktno obraćanje policiji.
Rebeka Sedering Angstrom, viši savetnik u ConsumerLab odeljenje kompanije Ericsson, rekla je: „Više od polovine ispitanika, koji poseduju pametne telefone, istaklo je da je internet omogućio korisnicima da otkriju korupciju ili druge nedozvoljene radnje u kompanijama i različitim organizacijama. Iako korisnici ovo percipiraju kao pozitivno, 64 odsto njih je reklo da želi mogućnost da zaustavi širenje negativnih informacija o sebi na internetu“.
Više od 70 odsto ispitanika konstantno deli svoje lične fotografije, dok 69 odsto čita ili gleda sadržaj drugih ljudi, znatno više nego pre dve godine. Upravo zato, 46 odsto korisnika ističe da želi mogućnost verifikacije verodostojnosti sadržaja i vesti koje se dele na internetu.
Izveštaj kompanije Ericsson, pod nazivom „Deljenje informacija“, zasnovan je na anketi sa više od 5.000 korisnika pametnih telefona, starosne dobi od 15 do 69 godina, iz svetskih metropola među kojima su Berlin, Čikago, London, Johanesburg, Moskva, Nju Jork, Tokio, Sao Paolo, Meksiko Siti i Sidnej.
Kompanija Ericsson je pokretačka snaga za umreženo društvo – globalni lider u tehnološkim komunikacijama i uslugama. Dugoročna saradnja sa svim većim telekomunikacionim operaterima na svetu, omogućuje ljudima, kompanijama i organizacijama da ispune svoj potencijal i stvore održivu budućnost.
Naši servisi, softverska rešenja i infrastruktura, posebno u mobilnim, širokopojasnim, kao i cloud rešenjima, pružaju mogućnost za industriju telekomunikacija, kao i druge sektore, da obezbedi bolje poslovanje, poveća efikasnost, unapredi korisničko iskustvo i iskoristi nove mogućnosti.
Sa više od 115.000 profesionalaca i klijenata u 180 zemalja, povezujemo naše globalno prisustvo i lidersku poziciju u tehnologijama i servisima. Kompanija Ericsson održava mreže koja povezuje više od 2.5 milijardi pretplatnika. Četrdeset procenata mobilnog saobraćaja u svetu odvija se kroz mreže koje koriste opremu i rešenja kompanije Ericsson. Naše investicije u istraživanja i razvoj, govore u prilog tome, da su naša rešenja, kao i naši klijente, za nas uvek na prvom mestu.
Kompanija Ericsson je osnovana 1876, sa sedištem u Stokholmu. Neto prodaja u 2014. iznosila je 33.1 milijardi američkih dolara. Kompanija je registrovana je na berzama NASDAQ OMX Stockholm i NASDAQ New York.
Deljenje sadržaja utiče na razvoj građanskog novinarstva, a polovina ispitanika, korisnika pametnih telefona, istakla je da upravo deljenjem sadržaja i mišljenja direktno utiču na kompanije. Korisnici smatraju da su danas u stanju da čineći pritisak na kompanije i državne institucije promene njihove odluke u svoju korist. Oko 34 odsto ispitanika istaklo je da, ukoliko su imali loše iskustvo sa nekom kompanijom, to su podelili javno na internetu. Takođe, 27 odsto korisnika deli na internetu primedbe drugih osoba na nedeljnom nivou. Potvrdu, da je deljenje sadržaja na internetu promenilo svest i način komunikacije korisnika, dalo je 37 odsto ispitanika, koji smatraju da je deljenje informacije na internetu o korupciji u kompanijama efikasnije nego direktno obraćanje policiji.
Rebeka Sedering Angstrom, viši savetnik u ConsumerLab odeljenje kompanije Ericsson, rekla je: „Više od polovine ispitanika, koji poseduju pametne telefone, istaklo je da je internet omogućio korisnicima da otkriju korupciju ili druge nedozvoljene radnje u kompanijama i različitim organizacijama. Iako korisnici ovo percipiraju kao pozitivno, 64 odsto njih je reklo da želi mogućnost da zaustavi širenje negativnih informacija o sebi na internetu“.
Više od 70 odsto ispitanika konstantno deli svoje lične fotografije, dok 69 odsto čita ili gleda sadržaj drugih ljudi, znatno više nego pre dve godine. Upravo zato, 46 odsto korisnika ističe da želi mogućnost verifikacije verodostojnosti sadržaja i vesti koje se dele na internetu.
Izveštaj kompanije Ericsson, pod nazivom „Deljenje informacija“, zasnovan je na anketi sa više od 5.000 korisnika pametnih telefona, starosne dobi od 15 do 69 godina, iz svetskih metropola među kojima su Berlin, Čikago, London, Johanesburg, Moskva, Nju Jork, Tokio, Sao Paolo, Meksiko Siti i Sidnej.
Kompanija Ericsson je pokretačka snaga za umreženo društvo – globalni lider u tehnološkim komunikacijama i uslugama. Dugoročna saradnja sa svim većim telekomunikacionim operaterima na svetu, omogućuje ljudima, kompanijama i organizacijama da ispune svoj potencijal i stvore održivu budućnost.
Naši servisi, softverska rešenja i infrastruktura, posebno u mobilnim, širokopojasnim, kao i cloud rešenjima, pružaju mogućnost za industriju telekomunikacija, kao i druge sektore, da obezbedi bolje poslovanje, poveća efikasnost, unapredi korisničko iskustvo i iskoristi nove mogućnosti.
Sa više od 115.000 profesionalaca i klijenata u 180 zemalja, povezujemo naše globalno prisustvo i lidersku poziciju u tehnologijama i servisima. Kompanija Ericsson održava mreže koja povezuje više od 2.5 milijardi pretplatnika. Četrdeset procenata mobilnog saobraćaja u svetu odvija se kroz mreže koje koriste opremu i rešenja kompanije Ericsson. Naše investicije u istraživanja i razvoj, govore u prilog tome, da su naša rešenja, kao i naši klijente, za nas uvek na prvom mestu.
Kompanija Ericsson je osnovana 1876, sa sedištem u Stokholmu. Neto prodaja u 2014. iznosila je 33.1 milijardi američkih dolara. Kompanija je registrovana je na berzama NASDAQ OMX Stockholm i NASDAQ New York.
Last edit: 9 godina 2 meseci pre by milan.
Molimo vas Prijava da se pridružite konverzaciji.