- Poruka: 1092
- Primljenih Zahvalnica: 0
Saopštenja za medije trgovinskih i drugih kompanija u Srbiji
Goodyear - saopstenje
- Zarko
- Pokretač teme
- Van mreže
- Elitni Član
Less
Više
8 godina 4 meseci pre #900
od Zarko
Goodyear - saopstenje was created by Zarko
Emisije ugljen-dioksida su neposredno povezane sapotrošnjom goriva, zato Goodyear pri razvoju pneumatika poklanja veliku pažnju nastojanjima da se smanji njihov otpor kotrljanja i time omogući manju potrošnju goriva. Rezultati ove vrste razvoja su niži troškovi za gorivo i smanjene emisije CO2. Zahvaljujući uvođenju etikete EU za pneumatike 2012. godine podatak o efikasnosti pneumatika na tom području je jasno vidljiv. Većom upotrebom teretnih pneumatika sa optimalnim otporom kotrljanja kao što su pneumatici Fuelmax koji predstavljaju Goodyear-ovu seriju teretnih pneumatika sa najboljim stepenom iskorišćenja goriva, istovremeno bi uz manju potrošnju goriva postigli i znatno smanjenje emisije CO2. Kada bi teretne pneumatike koji su na etiketi EU za stepen iskorišćenja goriva svrstane u klasu C zamenili pneumaticima Fuelmax klase B, mogli bi postići godišnje smanjenje emisija CO2. Ušteda bi bila približno 3,2 tone što je istovremeno više od 1.300 evra po vozilu.
U studiji koju je nedavno predstavio Evropski savez proizvođača automobila ACEA (European Automobile Manufacturers’ Association) analizira se radi straživačkog preduzeća TML (Transport &MobilityLeuven). U studiji se navodi da bi celovitim pristupom koji uključuje sve aktere u sektoru drumskog transporta,mogao da se postigne dvostruki godišnji stepen smanjenja emisije CO2 (kod teretnih vozila do 3,5 procenta) - nego u slučaju, da stavimo fokus samo na nova teretna vozila . Jedan od ključnih elemenata zapostizanje tog cilja je da se na postojeće kamione u Evropi montiraju teretni pneumatici koji omogućavaju manju potrošnju goriva
U studiji koju je nedavno predstavio Evropski savez proizvođača automobila ACEA (European Automobile Manufacturers’ Association) analizira se radi straživačkog preduzeća TML (Transport &MobilityLeuven). U studiji se navodi da bi celovitim pristupom koji uključuje sve aktere u sektoru drumskog transporta,mogao da se postigne dvostruki godišnji stepen smanjenja emisije CO2 (kod teretnih vozila do 3,5 procenta) - nego u slučaju, da stavimo fokus samo na nova teretna vozila . Jedan od ključnih elemenata zapostizanje tog cilja je da se na postojeće kamione u Evropi montiraju teretni pneumatici koji omogućavaju manju potrošnju goriva
Molimo vas Prijava da se pridružite konverzaciji.