× Saopštenja za medije trgovinskih i drugih kompanija u Srbiji

Kampanja „Kad pijem, ne vozim“ na Belgrade Beer Fest-u

Više
6 godina 7 meseci pre #884 od Zarko
Apatinska pivara je u okviru kampanje „Kad pijem, ne vozim“, i ove godine, za sve posetioce Beer Festa pripremila brojne zanimljive aktivacije koje imaju za cilj da doprinesu podizanju svesti vozača i ostalih učesnika u saobraćaju o važnosti odgovorne konzumacije alkohola i rizicima vožnje pod dejstvom alkohola.

Prvog dana Beer Fest-a, svi zainteresovani posetioci su imali priliku da upravljaju automobilom na daljinski upravljač i pređu zadatu stazu sa specijalnim naočarima koje simuliraju vožnju pod dejstvom alkohola. Osim toga, mogli su da, noseći „pijane“ naočare, otključaju bravu na automobilu, hodaju po pravoj liniji i tako saznaju kako alkohol utiče na moć rasuđivanja, ali i na motoričke sposobnosti. Posetioci koji su dobrovoljno želeli da se testiraju i izmere nivo alkohola pomoću alkometra, mogli su to takođe da učine na štandu Apatinske pivare i zauzvrat dobiju Vodič za odgovornu konzumaciju alkohola.


Da podsetimo, Apatinska pivara već devetu godinu za redom, u saradnji sa Saobraćajnom policijom Ministarstva unutrašnjih poslova Republike Srbije realizuje kampanju„Kad pijem, ne vozim“. U okviru kampanje, pivara svake godine donira Saobraćajnoj policiji alkometre najsavremenije generacije, kako bi pomogla u efikasnijemraduiedukacijisvihučesnika u saobraćaju. Za proteklih devet godina, Apatinska pivara je donirala ukupno 95 alkometara.

Molimo vas Prijava da se pridružite konverzaciji.

U pogonu je Kunena Forum