Saopštenja za medije trgovinskih i drugih kompanija u Srbiji

5G mreže za revolucionarno povećanje brzine i kapaciteta

Više
8 godina 9 meseci pre #806 od Zarko
Prema najnovijem izveštaju Forbes Insights, u saradnji sa kompanijom Huawei na temu „Mobilna industrijska revolucija: Predviđanje uticaja i mogućnosti 5G mreža na poslovanje“, globalni poslovni lideri kažu da su mobilni telefoni i bežične mreže od ključnog značaja za poslovanje, ali se i brinu da njihove potrebe nadmašuju postojeće pristupne mreže.

Kako bi i u budućnosti bili uspešni, rukovodioci ovih kompanija kažu da će njihove kompanije zahtevati revolucionarno povećanje kapaciteta i brzinu povezivanja mobilnih uređaja i nadaju se da će im 5G mreža to obezbediti. Uvođenjem 5G mreže u narednih pet do deset godina očekuje se stvaranje ogromnih mogućnosti za izgradnju vrednosti preduzeća u različitim granama industrije, duboko utičući na poslovanje, P&l ekonomiju, procenu imovine i modele prihoda.

Globalno istraživanje Forbes Insights u kom je učestvovalo više od 1,000 rukovodioca pokazalo je jaz mogućnosti: više od jedne trećine svih rukovodioca rekli su da njihovi postojeći sistemi ne mogu da podrže rastuće potrebe njihovog poslovanja, uključujući više od polovine (55%)rukovodilaca u organizaciji sa prihodima većim od 10 milijardi dolara. Problem je najveći u Aziji/pacifičkom regionu, gde se 38% od svih direktora slažu da su prevazišli svoje mreže, zatim sledi Evropa (36%) i Severna Amerika (34%).

„Organizacije koje razmišljaju o budućnostipredviđaju uticaj 5G tehnologije“, rekao je Bruce Rogers, Chief Insights Officer at Forbes Media. „Oni rade na dugoročnim planovima za inovacije i shvataju vrednost toga.“

„5G će pomoći da se kreira potpuno novi svet za potrošače, industriju i operatere“, rekao je Qiuheng, President of Wireless Network Marketing Operation of Huawei. „To će biti potpuno povezan svet konvergencije fizičkog i sajber sveta, koji će obezbediti neograničene nove poslovne mogućnosti za vertikalnu industriju i operatore.“

Ostali ključni nalazi uključuju:
Mrežni uslove: Većina rukovodilaca (67%) kažu da su im potrebne mobilne mreže koje obezbeđuju izuzetno visok protok podataka. Skoro isto toliko kažu da zahtevaju ogroman broj priključaka (64%) i smanjenje kašnjenja (59%). Ono što im je potrebno je 5G mreža.

Potreba za obrazovanjem: Više od trećine (36%) svih rukovodilaca anketiranih u istraživanju Forbes Insights kažu da znaju „veoma malo“ ili „ništa“ o tehnologijama i pitanjima 5G bežičnih mreža; 38% su rekli da „razumeju osnove“, 27% da „dobro poznaju“. Rukovodici sa sedištem u Evropi su mnogo bolje obavešteni od njihovih kolega, samo 24% je odgovorilo da zna malo ii ništa, u poređenju sa 42% u Aziji/Pacifik i 40% u Severnoj Americi. Ne iznenađuje to da su lideri u tehnološkoj industriji mnogo bolje informisani od svojih kolega u drugim industrijama.

Priprema: Rukovodioci u samo 26% kompanija su rekli da „intenzivno“ istražuju ili planiraju kako bi mogli da koriste 5G, dok 15% kažu da to ne planiraju uopšte. Kompanije koje se nalaze na marginama imaju tendenciju da budu manje i manje zarađuju: 28% rukovodioca u kompanijama sa prihodima ispod 500 miliona dolara kažu da ne prave planove.

Prednosti 5G: Više od 80% svih rukovodioca veruju da će 5G tehnologija imati pozitivan uticaj na različite oblasti njihovog poslovanja.

O istraživanju

Ovo istraživanje je zasnovano na globalnoj anketi u kojoj je ispitivano 1,147 rukovodilaca različitih industrija i funkcija koje je sproveo Forbes Insights u jesen 2015. Godine. Blizu četiri petine su rukovodioci C nivoa, 43% su CEO. Približno jedna trećina ispitanika su iz regiona: Azija/Pacifik, Severna Amerika i Evropa. Od svih kompanija koje su zastupljene u istraživanju 22% imaju godišnje prihode od 10 milijardi dolara i više; 23% prihode od 1 do 10 milijardi dolara; 55% prihode od 1 milijardu dolara i manje. Forbes Insights takođe je sproveo intervuje jedan na jedan sa nekoliko rukovodilaca kako bi dodatno potvrdili istraživanje.



O HuaweiConsumer Business Group
Na kraju 2015. godine Huawei proizvodi i usluge bili su dostupni u više od 170 zemalja, a koristila ih je trećina svetske populacije. Huawei, koji zapošljava 150.000 ljudi, zauzeo je u 2013. treće mesto po isporuci smart telefona na globalnom nivou, a već decenijama uspešno posluje sa 45 od 50 globalnih telekomunikacionih lidera. Kompanija ima više od 15 odeljenja za istraživanje i razvoj u državama širom sveta - Sjedinjene Američke države, Nemačka, Švedska, Rusija, Indija i Kina. Jedna od tri Huawei poslovne grupe, Huawei Consumer Business Group (BG) pruža niz proizvoda uključujući mobilne telefone, mobilne broadband (MBB) uređaje, uređaje za domaćinstvo kao i cloud servise. Sa više od 25 godina poslovnog iskustva u oblasti informacionih i telekomunikacionih tehnologija, široke globalne mreže i uspešnog internacionalnog biznisa, Huawei Consumer BG posvećen je razvoju novih tehnologija koje potrošačima širom sveta i u svakom trenutku pružaju dodatne mogućnosti i i vrhunsko iskustvo.

Molimo vas Prijava da se pridružite konverzaciji.