×
Saopštenja za medije trgovinskih i drugih kompanija u Srbiji
Carnex - I uvek smo zajedno
- Zarko
-
Pokretač teme
- Van mreže
- Elitni Član
-
Manje
Više
- Poruka: 1069
- Primljenih Zahvalnica: 0
6 godina 9 meseci pre #771
od Zarko
Carnex - I uvek smo zajedno je kreirao Zarko
Nekada smo pod porodicom podrazumevali svoje najbliže srodnike. Današnja porodica je značajno proširena. To nisu samo oni u najbiližem srodstvu, danas su to i prijatelji, kolege, naši kućni ljubimci... Porodica je naša zona konfora, ono što dodaje vrednosti smisao životu, zajedništvu, bliskosti. Porodica je kad nekom dajemo ono što najviš evolimo, kad s neki mdelimo i radost i brige, kadnekomepoklanjamonaševreme, našepogledeidodire. Porodica je kadzajednomaštamo, starimo, pobeđujemo, kisnemo… kadvolimo.Porodica je kadsmozajednoidelimoCarnexpaštetu.
Carnex.Iuveksmozajedno slogan je nove kampanje za Carnex paštete, koje su od svog pojavljivanja na tržištu postale sinonim za paštetu, kao i za dobro poznati ukus i neupitan kvalitet. Kampanju za jedan od najpoznatijih i najvoljenijih brendova u Srbiji osmislio je McCann Beograd, predstavljajući Carnex paštete kao jedan od simbola porodične trpeze i razmene ljubavi, poverenja i podrške sa najdražima.
“ Želeli smo da porukom koju plasiramo podsetimo na emocije koje su pokretač i svih nas, a koje u užurbanoj svakodvenici ponekad potiskujemo. Drago nam je da smo, sudeći po reakcijama potrošača i saradnika, u tome uspeli,“kaže Tijana Katalinić, brend menadžer kompanijeCarnex.
Carnex.Iuveksmozajedno slogan je nove kampanje za Carnex paštete, koje su od svog pojavljivanja na tržištu postale sinonim za paštetu, kao i za dobro poznati ukus i neupitan kvalitet. Kampanju za jedan od najpoznatijih i najvoljenijih brendova u Srbiji osmislio je McCann Beograd, predstavljajući Carnex paštete kao jedan od simbola porodične trpeze i razmene ljubavi, poverenja i podrške sa najdražima.
“ Želeli smo da porukom koju plasiramo podsetimo na emocije koje su pokretač i svih nas, a koje u užurbanoj svakodvenici ponekad potiskujemo. Drago nam je da smo, sudeći po reakcijama potrošača i saradnika, u tome uspeli,“kaže Tijana Katalinić, brend menadžer kompanijeCarnex.
Molimo vas Prijava da se pridružite konverzaciji.