Saopštenja za medije trgovinskih i drugih kompanija u Srbiji

„Dan održivosti“ u kompaniji METRO Cash & Carry Srbija

Više
8 godina 3 meseci pre #754 od Zarko
Kompanija METRO Cash & Carry Srbija obeležila je „Dan održivosti“ i na taj način dala pozitivan primer kako svako od nas može da doprinese dodatnom očuvanju životne sredine.

Zaposleni iz kompanije METRO, povodom Dana održivosti, pored svakodnevnog racionalnog korišćenja resursa, optimizujući proizvodne ambalaže i odgovornog upravljanja otpadom, dodatno su povećali učinak energetske efikasnosti. Kao doprinos ovom danu, zaposleni su se međusobno organizovali i učestvovali u različitim aktivnostima, sadili jabuke, reciklirali, a mnogi su umesto automobilom došli na posao biciklom.

Kompanija nabavlja proizvode sa proverenim poreklom i iz održivih izvora. Doprinosi smanjenju emisije štetnih gasova i efekata staklene bašte, uz stalno osluškivanje potreba kako kupaca, tako i zaposlenih. U prilog tome govori činjenica da je METRO Cash & Carry smanjio efekat staklene bašte po kvadratnom metru prodajnog prostora za 17 odsto, u periodu od 2011. do 2014/15. godine.


METRO Cash & Carry u svakom segmentu poslovanja postavlja standarde i kad je u pitanju očuvanje životne sredine, dok sam portfolio proizvoda predstavlja jedan od najopsežnijeg koncepta na domaćem tržištu, posebno ojačanim saradnjom sa Privrednom komorom Srbije i regionalnim preivrednim komorama, u cilju pružanja robe vrhunskog kvaliteta, ujedno uticajući i na veći razvoj srpske privrede.


METRO Cash & Carry Srbija započeo je sa poslovanjem početkom 2005. godine. Danas kompanija posluje širom Srbije sa 6 distributivnih centara u Beogradu (na lokacijama Krnjača, Zemun i Vidikovac), Kragujevcu, Novom Sadu, Nišu i 4 METRO po meri objekta - METRO po meri u Šapcu, Požarevcu, Paliću i Užicu.

METRO Cash & Carry je prisutan u 25 zemalja širom sveta sa više od 750 samouslužnih prodajnih objekata i oko 110.000 zaposlenih. Kompanija je u finansijskoj 2014/2015. ostvarila prodaju u iznosu od oko 30 milijarde evra. METRO Cash & Carry je prodajna linija METRO Grupe, jedne od najvećih internacionalnih trgovačkih kompanija. U finansijskoj 2014/2015. godini Grupa je ostvarila prodaju od oko 59 milijardi evra. METRO grupu čini oko 220.000 zaposlenih i više od 2.000 centara u 29 zemalja.

Snagu METRO Grupe čine prodajne linije koje nezavisno posluju na tržištu: internacionalni lider u samouslužnoj veleprodaji METRO/MAKRO Cash & Carry, Real hipermarketi – maloprodajne trgovine prehrane, Media Markt i Saturn – evropski tržišni lideri specijalizovani za trgovinu na malo medijskim i drugim električnim uređajima

Molimo vas Prijava da se pridružite konverzaciji.