- Forum
- Trgovina u Srbiji
- Saopštenja za medije
- Heineken: Uzbudljiv nastavak UEFA Lige šampiona uz Heineken
×
Saopštenja za medije trgovinskih i drugih kompanija u Srbiji
Heineken: Uzbudljiv nastavak UEFA Lige šampiona uz Heineken
- milan
-
Pokretač teme
- Van mreže
- Moderator
-
- Retail Serbia - Trgovina u Srbiji
7 godina 3 meseci pre - 7 godina 3 meseci pre #554
od milan
Heineken: Uzbudljiv nastavak UEFA Lige šampiona uz Heineken je kreirao milan
Fudbalske fanove ovog proleća očekuje još osam uzbudljivih nedelja uz utakmice završne faze UEFA Lige šampiona. Kao jedan od glavnih sponzora takmičenja Heineken® je i ove godine pripremio iznenađenja za navijače širom Evrope: tokom svih utakmica, zaključno sa finalnom, svetski fudbalski asovi će uživo putem Tvitera komentarisati mečeve, ali i odgovarati na pitanja fanova. Koristeći „hešteg“ #championthematch moći ćete da pratite šta o utakmicama i šansama timova misle Figo, Deko, Del Pjero, Ferdindand, Pujol i ostali vrhunski fudbaleri, ali i da im postavljajte pitanja.
“Uz “Champion The Match“ aktivaciju na mreži Tviter, vodeći svetski premium brend Heineken® još jednom pomera granice zabave spajajući navijače i njihove idole, omogućavujući im da sa njima komuniciraju u realnom vremenu. Bilo gde da se nalaze, kod kuće ili u baru sa društvom, gledaoci mogu da prate sve komentare i dobiju odgovore na neka od pitanja o meču koji je u toku ili o fudbalu uopšte“, rekla je Sofija Eftimovski – Božović, Heineken® brend menadžer i dodala: “Na ovaj način, Heineken® već tri godine zaredom kreira potpuno novi užitak gledanja utakmica Lige šampiona i čini da 90 minuta meča postane nezaboravno iskustvo za sve ljubitelje fudbala.”
Fanove iz celog sveta, ali i iz Srbije već 23. februara očekuje novi spektakl kada će uz „hešteg“ #championthematch meč Arsenala i Barselone moći uživo da komentarišu sa portugalskom fudbalskom legendom Dekom. UEFA Liga šampiona i Heineken® ove godine obeležavaju jedanaest godina uspešne saradnje, a dosadašnja pozitivna iskustva fudbalskih fanova su potvrda da se ova tradicija opravdano nastavlja iz godine u godinu.
“Uz “Champion The Match“ aktivaciju na mreži Tviter, vodeći svetski premium brend Heineken® još jednom pomera granice zabave spajajući navijače i njihove idole, omogućavujući im da sa njima komuniciraju u realnom vremenu. Bilo gde da se nalaze, kod kuće ili u baru sa društvom, gledaoci mogu da prate sve komentare i dobiju odgovore na neka od pitanja o meču koji je u toku ili o fudbalu uopšte“, rekla je Sofija Eftimovski – Božović, Heineken® brend menadžer i dodala: “Na ovaj način, Heineken® već tri godine zaredom kreira potpuno novi užitak gledanja utakmica Lige šampiona i čini da 90 minuta meča postane nezaboravno iskustvo za sve ljubitelje fudbala.”
Fanove iz celog sveta, ali i iz Srbije već 23. februara očekuje novi spektakl kada će uz „hešteg“ #championthematch meč Arsenala i Barselone moći uživo da komentarišu sa portugalskom fudbalskom legendom Dekom. UEFA Liga šampiona i Heineken® ove godine obeležavaju jedanaest godina uspešne saradnje, a dosadašnja pozitivna iskustva fudbalskih fanova su potvrda da se ova tradicija opravdano nastavlja iz godine u godinu.
Last edit: 7 godina 3 meseci pre by milan.
Molimo vas Prijava da se pridružite konverzaciji.