- Forum
- Trgovina u Srbiji
- Saopštenja za medije
- Milka Noisette – omiljena među ljubiteljima Milka čokolade u Srbiji
×
Saopštenja za medije trgovinskih i drugih kompanija u Srbiji
Milka Noisette – omiljena među ljubiteljima Milka čokolade u Srbiji
- Zarko
-
Pokretač teme
- Van mreže
- Elitni Član
-
Manje
Više
- Poruka: 1079
- Primljenih Zahvalnica: 0
4 nedelja 13 časova pre - 4 nedelja 13 časova pre #2001
od Zarko
U okviru nagradne igre pod nazivom „Omiljeni Milka ukus”, koja je trajala tokom septembra i oktobra 2023. godine, pristiglo je čak 18.000 glasova za neki od šesnaest omiljenih Milka ukusa, a svi koji su podelili svoj glas na veb-portalu www.omiljenimilkaukus.rs , našli su se u izvlačenju za sjajne nagrade – 3 nezaboravna egzotična putovanja, 10 poklon-vaučera za tehniku i 50 Milka slatkih paketa.
„Drago nam je da smo kroz ovu nagradnu igru podstakli veliki broj ljubitelja Milka čokolade da podele s nama koji im je Milka ukus omiljeni, a prebrojavanjem glasova došli do odgovora na simbolično pitanje ’Koji je omiljeni Milka ukus Srbije?’ Ovo neuobičajeno takmičenje nije moglo da prođe bez neizvesnosti, pa se skoro do samog kraja nije znalo koji će ukus u Srbiji moći da „ponese”laskavo priznanje omiljeni Milka ukus. Sudeći po broju pristiglih glasova, ljubitelji Milka čokolada u Srbiji radije biraju klasične kremaste ukuse, kao što su Noisette ili jagoda, mada je bilo glasova i za manje uobičajene ukuse kao što su Milka Oreo, bela čokolada i Oreo brauni”, izjavila je Una Lučić, senior brend menadžerka za Milka čokolade u kompaniji Mondelēz International uz zahvalnost svim potrošačima koji su učestvovali u ovoj nagradnoj igri.Na drugom mestu našla se Milka čokolada s jagodom, dok je treći omiljeni ukus u Srbiji Milka čokolada sa celim lešnicima.
Učešće u nagradnoj igri Omiljeni Milka ukus regulisano je Pravilnikom, a svi dobitnici nagradne igre biće objavljeni na portalu www.omiljenimilkaukus.rs .
O kompaniji Mondelēz International Mondelēz International, Inc. (Nasdaq: MDLZ) ohrabruje potrošače da pravilno konzumiraju užinu u preko 150 zemalja širom sveta. S neto prihodom od oko 31 milijardu dolara u 2022. godini, kompanija predvodi budućnost snekinga uz čuvene globalne i lokalne brendove kao što su Oreo, Ritz, LU, Clif Bar i Tate's Bake Shop biskviti i peciva, čokolade Cadburi Dairi Milk, Milka i Toblerone. Mondelēz International je ponosan član Standard and Poor’s 500, Nasdaq 100 i Dow Jones indeksa održivosti. Za više informacija posetite www.mondelezinternational.com ili pratite kompaniju na Tviteru na adresi www.twitter.com/MDLZ . L
Milka Noisette – omiljena među ljubiteljima Milka čokolade u Srbiji je kreirao Zarko
U okviru nagradne igre pod nazivom „Omiljeni Milka ukus”, koja je trajala tokom septembra i oktobra 2023. godine, pristiglo je čak 18.000 glasova za neki od šesnaest omiljenih Milka ukusa, a svi koji su podelili svoj glas na veb-portalu www.omiljenimilkaukus.rs , našli su se u izvlačenju za sjajne nagrade – 3 nezaboravna egzotična putovanja, 10 poklon-vaučera za tehniku i 50 Milka slatkih paketa.
„Drago nam je da smo kroz ovu nagradnu igru podstakli veliki broj ljubitelja Milka čokolade da podele s nama koji im je Milka ukus omiljeni, a prebrojavanjem glasova došli do odgovora na simbolično pitanje ’Koji je omiljeni Milka ukus Srbije?’ Ovo neuobičajeno takmičenje nije moglo da prođe bez neizvesnosti, pa se skoro do samog kraja nije znalo koji će ukus u Srbiji moći da „ponese”laskavo priznanje omiljeni Milka ukus. Sudeći po broju pristiglih glasova, ljubitelji Milka čokolada u Srbiji radije biraju klasične kremaste ukuse, kao što su Noisette ili jagoda, mada je bilo glasova i za manje uobičajene ukuse kao što su Milka Oreo, bela čokolada i Oreo brauni”, izjavila je Una Lučić, senior brend menadžerka za Milka čokolade u kompaniji Mondelēz International uz zahvalnost svim potrošačima koji su učestvovali u ovoj nagradnoj igri.Na drugom mestu našla se Milka čokolada s jagodom, dok je treći omiljeni ukus u Srbiji Milka čokolada sa celim lešnicima.
Učešće u nagradnoj igri Omiljeni Milka ukus regulisano je Pravilnikom, a svi dobitnici nagradne igre biće objavljeni na portalu www.omiljenimilkaukus.rs .
O kompaniji Mondelēz International Mondelēz International, Inc. (Nasdaq: MDLZ) ohrabruje potrošače da pravilno konzumiraju užinu u preko 150 zemalja širom sveta. S neto prihodom od oko 31 milijardu dolara u 2022. godini, kompanija predvodi budućnost snekinga uz čuvene globalne i lokalne brendove kao što su Oreo, Ritz, LU, Clif Bar i Tate's Bake Shop biskviti i peciva, čokolade Cadburi Dairi Milk, Milka i Toblerone. Mondelēz International je ponosan član Standard and Poor’s 500, Nasdaq 100 i Dow Jones indeksa održivosti. Za više informacija posetite www.mondelezinternational.com ili pratite kompaniju na Tviteru na adresi www.twitter.com/MDLZ . L
Last edit: 4 nedelja 13 časova pre by Zarko.
Molimo vas Prijava da se pridružite konverzaciji.