× Saopštenja za medije trgovinskih i drugih kompanija u Srbiji

Always donira 100.000 uložaka devojkama

Više
5 meseci 3 nedelja pre - 5 meseci 3 nedelja pre #1998 od Zarko

  


Tokom puberteta samopouzdanje devojčica opada. Prvi menstrualni ciklus često označava najnižu tačku samopouzdanja tokom adolescencije, a činjenica da uslednedostatka pristupa proizvodima za menstrualnu higijenu dolazi do propuštanja nastave, samo dodatno utiče na pad samopouzdanja kod devojčica. Nemogućnost da sebi priušte ove proizvode pokreće začarani krug: izostajanje sa časova, zaostajanje u školskim obavezama i propuštanje aktivnosti poput sporta. Ove aktivnosti pomažu izgradnji samopouzdanja i veština, a propuštanje istih može ozbiljno ograničiti potencijal i prilikedevojčica čak i nakon puberteta, što se kasnije ispoljava kao nemogućnost ispunjavanja fakultetskih i drugih obaveza. 

Always, vodeći brend kompanije Procter & Gamble, pokreće kampanju #KrajMenstrualnomSiromaštvu kako bi osigurao da nedostatak sredstava za menstrualnu zaštitu ne stoji na putu obrazovanja i samopouzdanjadevojaka I devojčic. Always i neprofitna organizacija Prijatelji dece Srbijeudružuju snage s idejom da se donira 100.000 uložaka devojčicama i devojkama SOS Dečijih sela Srbije i određenim fakultetima u Beogradu i Novom Sadu, u nameri da doprinesu tome da nijedna od njih ne mora da propusti časove ili predavanja zbog nedostatka higijenskih proizvoda.

“Nedostupnost higijenskih proizvoda tokom menstrualnog ciklusa izvor je mnogobrojnih frustracija za devojčice i devojke, od osećanja neprijatnosti i isključenosti, preko izostajanja sa nastave, propuštanja školskih i fakultetskih obaveza, sportskih i drugih kreativnih aktivnosti - koje doprinose samopouzdanju i razvoju veština. Ovde se kriju mnogi socijalni i psihološki aspekti koji mogu ograničiti njihove mogućnosti i šanse i nakon puberteta”, izjavila je direktorka organizacije Prijatelji dece Srbije Iva Eraković. 

Osim učenja, škola i fakultet su izvor prijateljstva, mesto otkrivanja sposobnosti i ostvarenja snova. Ponosni smo što učestvujemo u ovoj Always inicijativi, jer sve devojčice i devojke zaslužuju maksimalnu podršku, pravo na osećaj samopouzdanja i sigurnosti. Samo zajedničkim uticajem možemo pokrenuti razgovor na ovu važnu temu i preduzeti korake kako bismo im pružili podršku, ujedno razvijajući društvenu solidaranost i svest”. 
Ljudi širom Srbije se mogu pridružiti ovoj borbi protiv menstrualnog siromaštva koju su pokrenuli Always i Prijatelji dece SrbijeI dati svoj doprinos nameri da nijedna devojka ne propustinastavu i izgubi samopouzdanje usled nedostatka higijenskih proizvoda.               

Kupovinom bilo kog pakovanja Always uložaka u Maxi, Mega Maxi, Shop&Go i Tempo prodavnicama, jer na taj način Always i Delhaize izdvajaju po jedan uložak za naprofitnu organizaciju Prijatelji dece Srbije. Ova inicijativa će trajati do 30.06.2024. godine. 
Last edit: 5 meseci 3 nedelja pre by Zarko.

Molimo vas Prijava da se pridružite konverzaciji.

U pogonu je Kunena Forum