×
Saopštenja za medije trgovinskih i drugih kompanija u Srbiji
Merix omiljeni proizvod po izboru potrošača
- Zarko
-
Pokretač teme
- Van mreže
- Elitni Član
-
Manje
Više
- Poruka: 1069
- Primljenih Zahvalnica: 0
5 godina 3 nedelja pre #1729
od Zarko
Na osmoj po redu dodeli priznanja “Moj izbor” koju organizuju Udruženje potrošača “Moja Srbija” i Privredna komora Beograda, Merix deterdžent dobio je nagradu „Moj izbor 2018“ kao najomiljeniji brend potrošača u kategoriji „Kozmetika i sredstva za higijenu“.
„Želimo da se zahvalimo vernim potrošačima koji su prepoznali naš trud i svojim glasom doprineli da Merix ponovo dobije ovo vredno priznanje, a mi ćemo kvalitetom nastaviti da opravdavamo poverenje koje smo stekli. Kontinuiranim ulaganjima u razvoj i tehnologiju, brend Merix već više od 30 godina uspeva da odgovori na potrebe i navike potrošača, i već nekoliko godina za redom ponosno nosi titulu omiljenog deterdženta po izboru potrošača u Srbiji”, istakla je Milica Inđić, brend menadžerka kompanije Henkel Srbija.
U konkurenciji za nagradu ove godine našlo se 780 domaćih proizvoda i brendova u 24 kategorije. Nakon dva kruga glasanja i 2000 potrošača koji su učestvovali u finalnom istraživanju na nivou cele Srbije, Merix deterdžent još jednom je zaslužno osvojio ovu prestižnu nagradu zahvaljujući vrhunskom kvalitetu.
O Henkelu
Henkel posluje širom sveta sa uravnoteženim i raznovrsnim portfoliom. Kompanija zauzima vodeće pozicije sa svoja tri poslovna sektora u oblastima industrijskog tržišta, kao i proizvoda široke potrošnje, zahvaljujući jakim brendovima, inovacijama i tehnologijama. Henkelov sektor Adhezivi Technologije je svetski lider na tržištu lepkova – u svim industrijskim segmentima u svetu. Sa sektorima Deterdženti i kućna hemija i Beauty Care, Henkel zauzima vodeće pozicije na mnogim tržištima i kategorijama širom sveta. Osnovan 1876. godine, Henkel iza sebe ima više od 140 godina uspešnog poslovanja. U 2017. godini, kompanija Henkel ostvarila je prodaju od 20 milijardi evra i operativni profit od 3,5 milijarde evra. Tri najpoznatija Henkel brenda - Persil (deterdžent), Schwarzkopf (nega kose) i Loctite (lepak) ostarili su više od 6.4 milijardi evra (oko 7.8 milijardi USD) ukupne prodaje. Henkel zapošljava gotovo 53.000 ljudi širom sveta – predan i veoma raznovrsan tim, ujedinjen snažnom korporativnom kulturom, zajedničkim ciljem da ostvari održivi standard, kao i zajedničkim vrednostima. Kao priznati lider u održivosti, Henkel se nalazi na najvišim pozicijama mnogih međunarodnih indeksa i lista. Henkelove prioritetne akcije izlistane su u nemačkom indeksu DAX.
Merix omiljeni proizvod po izboru potrošača je kreirao Zarko
Na osmoj po redu dodeli priznanja “Moj izbor” koju organizuju Udruženje potrošača “Moja Srbija” i Privredna komora Beograda, Merix deterdžent dobio je nagradu „Moj izbor 2018“ kao najomiljeniji brend potrošača u kategoriji „Kozmetika i sredstva za higijenu“.
„Želimo da se zahvalimo vernim potrošačima koji su prepoznali naš trud i svojim glasom doprineli da Merix ponovo dobije ovo vredno priznanje, a mi ćemo kvalitetom nastaviti da opravdavamo poverenje koje smo stekli. Kontinuiranim ulaganjima u razvoj i tehnologiju, brend Merix već više od 30 godina uspeva da odgovori na potrebe i navike potrošača, i već nekoliko godina za redom ponosno nosi titulu omiljenog deterdženta po izboru potrošača u Srbiji”, istakla je Milica Inđić, brend menadžerka kompanije Henkel Srbija.
U konkurenciji za nagradu ove godine našlo se 780 domaćih proizvoda i brendova u 24 kategorije. Nakon dva kruga glasanja i 2000 potrošača koji su učestvovali u finalnom istraživanju na nivou cele Srbije, Merix deterdžent još jednom je zaslužno osvojio ovu prestižnu nagradu zahvaljujući vrhunskom kvalitetu.
O Henkelu
Henkel posluje širom sveta sa uravnoteženim i raznovrsnim portfoliom. Kompanija zauzima vodeće pozicije sa svoja tri poslovna sektora u oblastima industrijskog tržišta, kao i proizvoda široke potrošnje, zahvaljujući jakim brendovima, inovacijama i tehnologijama. Henkelov sektor Adhezivi Technologije je svetski lider na tržištu lepkova – u svim industrijskim segmentima u svetu. Sa sektorima Deterdženti i kućna hemija i Beauty Care, Henkel zauzima vodeće pozicije na mnogim tržištima i kategorijama širom sveta. Osnovan 1876. godine, Henkel iza sebe ima više od 140 godina uspešnog poslovanja. U 2017. godini, kompanija Henkel ostvarila je prodaju od 20 milijardi evra i operativni profit od 3,5 milijarde evra. Tri najpoznatija Henkel brenda - Persil (deterdžent), Schwarzkopf (nega kose) i Loctite (lepak) ostarili su više od 6.4 milijardi evra (oko 7.8 milijardi USD) ukupne prodaje. Henkel zapošljava gotovo 53.000 ljudi širom sveta – predan i veoma raznovrsan tim, ujedinjen snažnom korporativnom kulturom, zajedničkim ciljem da ostvari održivi standard, kao i zajedničkim vrednostima. Kao priznati lider u održivosti, Henkel se nalazi na najvišim pozicijama mnogih međunarodnih indeksa i lista. Henkelove prioritetne akcije izlistane su u nemačkom indeksu DAX.
Molimo vas Prijava da se pridružite konverzaciji.