Saopštenja za medije trgovinskih i drugih kompanija u Srbiji

Heineken predstavio bezalkoholno pivo

Više
6 godina 11 meseci pre #1724 od Zarko

Heineken® 0.0 sa duplo manje kalorija u odnosu na klasično pivo, manje šećera i nula odsto alkohola od sada i na domaćem tržištu

Posle višegodišnjeg pažljivog istraživanja i korišćenja najsavremenijih tehnika proizvodnje piva, tim vrhunskih stručnjaka iz kompanije HEINEKEN pronašao je recept za svoje prvo bezalkoholno pivo – Heineken® 0.0. Limenka od 0,5l i nepovratna boca od 0,25l na čijoj je etiketi premijerno upotrebljena plava boja, sadrže napitak od 100% prirodnih sastojaka, kvalitetnog i prepoznatljivog Heineken® ukusa, sa samo 21 kalorijom na 100 ml.


Kako bi domaćem tržištu predstavio svoju inovaciju, Heineken® je organizovao zanimljiv događaj u okviru koga su na kulinarskom času pripremana jela u kojima se uživa uz pivo. Tom prilikom, veliki broj zvanica i prijatelja brenda uverili su se kako novi Heineken® 0.0 predstavlja savršen spoj sa omiljenom hranom. Osim toga, Heineken® 0.0 ambasadori govorili su o tome zašto je ovo bezalkoholno pivo idealno za sve koji vode računa o zdravlju, za sportiste, kao i odgovorne vozače.


Najbolji srpski automobilista Dušan Borković istakao je da ga raduje što Heineken® nastavlja da promoviše odgovornu konzumaciju i vodi brigu o bezbednosti u saobraćaju. Kako kaže, sada uz bezalkoholno pivo Heineken 0.0, uvek može da se osveži za volanom. Da je Heineken® 0.0 pravi izbor, složila se i Jasmina Aleksandrov, bivša srpska košarkaška reprezentativka. Ona je rekla da joj ovaj napitak pomaže da nadoknadi neophodnu dozu vitamina i tečnosti nakon treninga, a uz to uvek može uživati u ukusu piva. Poznata nutricionistkinja i blogerka Nevena Veselinović u svojoj kuhinji pridržava se zdrave ishrane, zbog čega je oduševljena što sada na tržištu postoji bezalkoholno pivo sa manje šećera.

Heineken® 0.0 napravljen je od jedinstvenog A-kvasca i kvalitetnih, 100% prirodnih sastojaka, koji čine suštinu ovog piva još od 1873. godine – vode, ječma, slada i hmelja. Ukus novog bezalkoholnog piva odlikuju voćne note sadržane i u 145 godina starom Heineken® DNK, ali sa blažom aromom slada. Ovaj savršeni balans postiže se dvostrukim kuvanjem, fermentacijom i pažljivim odvajanjem alkohola. Duplo manje kalorija u odnosu na klasično lager pivo i manje šećera čine Heineken® 0.0 zdravim izborom, zbog čega se ovo bezalkoholno pivo preporučuje svima koji vode zdrav život.

„Kako trend brige o zdravlju stalno raste, naše analize govore da će svaki peti Heineken® koji se proda do 2020. godine biti sa 0.0% alkohola. Istovremeno, stalno osluškujemo potrebe potrošača i pratimo trendove koji ukazuju na rastuću popularnost bezalkoholnog piva širom sveta, dok svest o važnosti odgovorne konzumacije i pravilnih životnih navika čine osnovu našeg poslovanja. Heineken® je zato odlučio da lansira Heineken® 0.0 i na domaćem tržištu. Od sada ćete moći da uživate u jedinstvenom Heineken® ukusu za kancelarijskim stolom, na poslovnom ručku, sportskim događajima, pa čak i u izlasku u koji ste pošli automobilom“, izjavila je Katarzyna Malczewska-Blaszczuk, direktor marketinga HEINEKEN® Srbije.


HEINEKEN je najrasprostranjeniji proizvođač piva na svetu i ima vodeću ulogu u razvoju i marketingu premium pivskih brendova i cidera. Više od 250 međunarodnih, regionalnih, lokalnih i posebnih vrsta piva i cidera, predvođenih Heineken® brendom, čine snažan portfolio kompanije. Posvećeni smo inovacijama, dugoročnim investicijama u naše brendove, dobro organizovanoj prodajnoj egzekuciji i fokusirani na efikasno upravljanje troškovima. Kroz program „Stvaramo bolji svet“, održivost čini sastavni deo poslovanja i pruža dodatnu vrednost za sve naše stejkholdere. HEINEKEN ima stabilnu i dobro izbalansiranu geografsku rasprostranjenost i zauzima liderske pozicije, kako na razvijenim tržištima, tako i na tržištima u razvoju. Broj zaposlenih iznosi 73,000, a kompanija posluje u 167 pivara, sladara i drugih proizvodnih pogona u više od 70 zemalja. U Srbiji, kompanija HEINEKEN Srbija predstavlja proizvođača piva koji aktivno posluje u dve pivare, Zaječaru i Novom Sadu. Portfolio brendova čine: Heineken, Heineken 0.0, Amstel Premium Pilsener, Kapuziner, Krušovice, Newcastle Brown Ale, Sol, Strongbow, Zaječarsko, Zaječarsko Crno, Laško, Weifert, PilsPlus i Master pivo.

Molimo vas Prijava da se pridružite konverzaciji.