Saopštenja za medije trgovinskih i drugih kompanija u Srbiji

MOL Grupa traži start-up preduzeća sa inovativnim rešenjima

Više
7 godina 2 meseci pre #1594 od Zarko

MOL Grupa objavila je konkurs za start-up preduzeća s inovativnim rešenjima u oblasti mobilnosti, maloprodaje, isporuke i distribucije, loyalty marketinga, ali i za big data start-up preduzeća, odnosnopreduzeća koja se bave IT tehnologijom. Ovaj tromesečni program koji će se odvijati u Budimpešti, u saradnji s mađarskom inkubator agencijom Design Terminal, namenjen je start-up preduzećima čija rešenja ispunjavaju jedan od ciljeva strategije MOL Grupe „2030“: postati prvi izbor kupaca u pokretu.

MOL Grupa poziva ona start-up preduzeća čija su rešenja trenutno u razvijenoj fazi rasta da uzmu učešće u ovom programu. Inicijativa će se odvijati u saradnji sa „Design Terminal” agencijom iz Budimpešte, koja ima dokazano, praktično iskustvo u saradnji sa preduzećima ovog tipa.

Program će biti lansiran u januaru, trajaće tri meseca i održaće se u Budimpešti, u Mađarskoj. Proces prijave počeo je 22. septembra i otvoren je za start-up preduzeća i iz Srbije, koja su spremna da testiraju svoja inovativna rešenja (faza prototipa ili minimalne funkcionalnosti proizvoda) u oblastima mobilnosti, maloprodajnih usluga, dostave paketa i distribucionih sistema, kao i marketinga lojalnosti i IT tehnologije. Proces selekcije će se sastojati iz dve faze - online prijave, nakon koje će uslediti selekcioni kamp gde će odabrani kandidati moći da diskutuju i predstavljaju svoja rešenja, timove i viziju, pa o tome i razgovaraju sa predstavnicima MOL Grupe i agencije „Design Terminal“.

Očekuje se izbor četiri do pet start-up preduzeća koja će dobiti jedinstvenu priliku da ostvare direktnu saradnju sa vodećom kompanijom u regionu Srednje i Istočne Evrope, pa tako i koriste međunarodnu bazu od 10 miliona kupaca i veliku maloprodajnu mrežu. Učesnici programa će dobiti individualnu podršku i mentorstvo od poslovnih lidera MOL Grupe i agencije „Design Terminal“, a na raspolaganju će im biti i različite radionice i kancelarijski prostor. Pored toga, pristup maloprodajnoj infrastrukturi MOL-a i uspostavljena široka baza klijenata biće odličan teren za testiranje inovativna rešenja, što bi moglo da rezultira bržim izlaskom na tržište. Na kraju programa, uspešnim start-up preduzećima može da se ponudi mogućnost uspostavljanja dugoročnog partnerstva sa MOL-om kao dobavljačem inovativnih proizvoda i usluga.

MOL Grupa veruje da su napredak u tehnologiji i nove navike potrošača iz temelja promenili čitavu industriju, a naročito onaj deo koji se do sada odnosio na maloprodaju goriva. Strategija MOL Grupe „2030“ zasnovana je na pretpostavci da pred trenutne načine poslovanja treba postavljati izazove kako bi se održala liderska pozicija u periodu nakon vrhunca potražnje za motornim gorivima. U MOL-u, inovacije vide kao jedan od načina za odgovaranje na potrebe kupaca koje se menjaju velikom brzinom te su odlučili da se usmerimo ka start-up zajednici i potražimo ideje koje će korisničko iskustvo podići na sledeći nivo.

Rok za podnošenje prijava je 23. oktobar 2017.

Molimo vas Prijava da se pridružite konverzaciji.