Saopštenja za medije trgovinskih i drugih kompanija u Srbiji

BALLANTINE’S TRUE MUSIC SERIES

Više
7 godina 4 meseci pre #1581 od Zarko
BALLANTINE’S TRUE MUSIC SERIES was created by Zarko

Na ekskluzivnom događaju održanom u novom londonskom umetničkom kompleksu Printworks, brend Ballantine’s predstavio saradnju sa reperom Reeps One i jedinstvene audio vizualizacije najnovije Ballantine’s True Music serije.

Čuveni škotski viski i muzičar Reeps One udružili su se povodom kreiranja ekskluzivne kampanje koja donosi potpuno novi doživljaj muzike, umetnosti i audio vizuelnih projekcija. Reeps One kreirao je pesmu „Surfaces“ – muzičku interpretaciju identiteta brenda Ballantine’s koja je premijerno predstavljena odabranim medijima, blogerima i uticajnim predstavnicima online zajednice iz celog sveta u londonskom Printworks centru, gde su гости uživali u degustaciji koktela na bazi Ballantine’s viskija.

„Moj glavni umetnički princip jeste da postoji mnogo novih stvari koje treba uraditi, a Ballantine’s me je podržavao od samog početka. Svakodnevno oko sebe čujemo muziku, a ljudski glas je glavna alatka komunikacije čijih mogućnosti, ponekad, ni sami mismo svesni. Bilo mi je važno da pokažem kako glas može da bude izmešten i poveže ljude kroz izvođenje i nadam se da će ta telesnost, vibracije i energija motivisati ljude da misle o svom glasu na apstraktnom nivou kako bi doživeli svu njegovu moć. Ponosan sam na novi dizajn Ballantine’s flaše!” – izjavio je Reeps One.


Kako bi na spektakularan način predstavio svoje vizuelne kreacije inspirisane brendom Ballantine’s, Reeps One je na ovom specijalnom događaju umetničke sadržaje emitovao pomoću posebno kreiranog projektora za audio vizuelizaciju. Zvučnik koji je prekriven tečnošću i osvetljen u raznim bojama stvarao je neverovatne efekte na zidovima prostorije kada vibracije emitovanog zvuka pomeraju obojenu tečnost. Reeps je predstavio i najveći projektor na svetu koji celu prostoriju boji neverovatnim muzičkim siluetama. Pored žurke kojoj su prisustvovali brojni gosti kompanije Pernod Ricard, održana je i radionica na kojoj su se svi oprobali u kreiranju sličnih vizuelizacija, kao i prezentacija nove ambalaže Ballantine’s viskija, odnosno serije od dve limenke i flaše dizajnirane specijalno za novu True Music kampanju.



O kompaniji Pernod Ricard
Pernod Ricard je svetski broj dva na tržištu vina i žestokih pića sa ostvarenom prodajom od 8, 558 miliona eura u 2014/15. Osnovana 1975. godine spajanjem kompanija Ricard i Pernod, Grupa ostvaruje stalan razvoj na osnovu organskog rasta i akvizicija: Seagram (2001), Allied Domecq (2005) i Vin&Sprit (2008). Kompanija Pernod Ricard poseduje jedan od najprestižnijih portfolija brendova u ovom sektoru: Absolut Vodka, Ricard pastis, Ballantine’s, Chivas Regal, Royal Salute i The Glenlivet brendovi škotskih viskija, Jameson irski viski, Martell konjak, Havana Club I Malibu rumovi, Beefeater džin, Kahlúa liker, Mumm i Perrier-Jouët brendovi šampanjca kao i Jacob’s Creek, Brancott Estate, Campo Viejo i Graffigna vina. Kompanija Pernod Ricard zapošljava oko 18.000 ljudi i posluje kao decentralizovana organizacija sa 6 brend kompanija i 80 tržišnih kompanija osnovanim na ključnim tržištima. Kompanija Pernod Ricard se izuzetno zalaže za politiku održivog razvoja i podstiče odgovornu konzumaciju alkohola. Njihova strategija i ambicija zasnivaju se na tri ključne vrednosti koje su vodile tržišnu ekspanziju: preduzetnički duh, uzajamno poverenje i snažan osećaj etike. Kompanija Pernod Ricard je na listi Njujorške berze Euronext exchange (Ticker: RI; ISIN code: FR0000120693) i član je CAC 40 indeksa.

Molimo vas Prijava da se pridružite konverzaciji.