- Poruka: 1085
- Primljenih Zahvalnica: 0
Saopštenja za medije trgovinskih i drugih kompanija u Srbiji
Kampanja „Kad pijem, ne vozim“ u Guči
- Zarko
- Pokretač teme
- Van mreže
- Elitni Član
Less
Više
7 godina 2 meseci pre #1528
od Zarko
Posetioci festivala u Guči imali su priliku da testiraju svoje motoričke sposobnosti kroz zanimljive aktivacije koje je Apatinska pivara pripremila u okviru kampanje „Kad pijem, ne vozim“, sa ciljem da podigne svest javnosti o važnosti odgovorne konzumacije i rizicima vožnje pod dejstvom alkohola.
Ljubiteljima trube posebno su bile zanimljive aktivacije sa „pijanim naočarima“ - Mega Wire koji testira strpljenje, stabilnosti koordinaciju ruke vozača, nalaženje i otključavanje prave bravice, kao i tabla na kojoj su posetioci koristeći pijane naočare spajali saobraćajne znake.
Vozače je sačekao liflet na automobilima koji ih je pozivao kroz kratke vežbe testiraju svoje motoričke sposobnosti i da ukoliko su konzumirali alkohol sačekaju autobus, prošetaju, pozovu taksi ili prijatelja.
Kampanju „Kad pijem, ne vozim“ Apatinska pivara organizuje već desetu godinu zaredom u saradnji sa Upravom saobraćajne policije, MUP-a republike Srbije. U okviru kampanje, pivara svake godine MUP-u donira potrebne alkometre najsavremenije generacije. Do sada je donirano ukupno 95 alkometara, a tokom ove nedelje doniraće novih 10 alkometara kako bi pomogla još efikasnijem radu saobraćajne policije.
Kampanja „Kad pijem, ne vozim“ u Guči was created by Zarko
Posetioci festivala u Guči imali su priliku da testiraju svoje motoričke sposobnosti kroz zanimljive aktivacije koje je Apatinska pivara pripremila u okviru kampanje „Kad pijem, ne vozim“, sa ciljem da podigne svest javnosti o važnosti odgovorne konzumacije i rizicima vožnje pod dejstvom alkohola.
Ljubiteljima trube posebno su bile zanimljive aktivacije sa „pijanim naočarima“ - Mega Wire koji testira strpljenje, stabilnosti koordinaciju ruke vozača, nalaženje i otključavanje prave bravice, kao i tabla na kojoj su posetioci koristeći pijane naočare spajali saobraćajne znake.
Vozače je sačekao liflet na automobilima koji ih je pozivao kroz kratke vežbe testiraju svoje motoričke sposobnosti i da ukoliko su konzumirali alkohol sačekaju autobus, prošetaju, pozovu taksi ili prijatelja.
Kampanju „Kad pijem, ne vozim“ Apatinska pivara organizuje već desetu godinu zaredom u saradnji sa Upravom saobraćajne policije, MUP-a republike Srbije. U okviru kampanje, pivara svake godine MUP-u donira potrebne alkometre najsavremenije generacije. Do sada je donirano ukupno 95 alkometara, a tokom ove nedelje doniraće novih 10 alkometara kako bi pomogla još efikasnijem radu saobraćajne policije.
Molimo vas Prijava da se pridružite konverzaciji.