×
Saopštenja za medije trgovinskih i drugih kompanija u Srbiji
Novi ReMix sa ukusom narandže
- Zarko
-
Pokretač teme
- Van mreže
- Elitni Član
-
Manje
Više
- Poruka: 1079
- Primljenih Zahvalnica: 0
6 godina 4 meseci pre #1509
od Zarko
U prisustvu velikog broja prijatelja, partnera i javnih ličnosti, kompanija Knjaz Miloš predstavila je novo osveženje izuzetnog kvaliteta – ReMix Knjaz Superior Narandža. Novi ReMix nastaje od voćnog soka sveže brazilske narandže, čiji se pun ukus i visok sadržaj od čak 15 odsto, idealno slaže sa prirodnom gaziranom vodom.
Mirisom i ukusom brazilske narandže, kojoj novi ReMix Knjaz duguje svoju superiornost, odisala je žurka u toplo julsko veče kraj reke. Prisutni su uživali svim čulima u novom brendu Knjaz Miloša i programu koji je na pravi način dočarao svojstva novog osvežavajućeg napitka, a atmosfera je upotpunjena egzotikom Brazila u nesvakidašnjem nastupu autentičnih samba plesačica.
Remix Knjaz Superior Narandža jedinstven je napitak, jer predstavlja idealnu mešavinu gazirane vode i soka, nema veštačke zaslađivače, a sadržaj voćnog soka je minimum 15 odsto, što ga izdvaja od ostalih napitaka iz svoje kategorije i svrstava među osveženja viskog kvaiteta na tržištu.
„Predstavljanjem novih proizvoda želimo da opravdamo dvestogodišnju tradiciju i utvrdimo svoju poziciju lokalne kompanije koja domaćim potrošačima donosi svetski kvalitet, u svakom smislu, prema sadržaju, izgledu proizvoda i komunikaciji sa potrošačima. Novi Remix Knjaz Superior Narandža pravi je dokaz je da u tome uspevamo“, rekla je Danijela Vujošević, Marketing Excellence menadžerka kompanije Knjaz Miloš.
Sudeći prema utiscima zvanica ReMix žurke, ovog leta ReMix Knjaz Superior Narandža biće nezaobilazno piće u vrelim letnjim danima.
Novi ReMix sa ukusom narandže je kreirao Zarko
U prisustvu velikog broja prijatelja, partnera i javnih ličnosti, kompanija Knjaz Miloš predstavila je novo osveženje izuzetnog kvaliteta – ReMix Knjaz Superior Narandža. Novi ReMix nastaje od voćnog soka sveže brazilske narandže, čiji se pun ukus i visok sadržaj od čak 15 odsto, idealno slaže sa prirodnom gaziranom vodom.
Mirisom i ukusom brazilske narandže, kojoj novi ReMix Knjaz duguje svoju superiornost, odisala je žurka u toplo julsko veče kraj reke. Prisutni su uživali svim čulima u novom brendu Knjaz Miloša i programu koji je na pravi način dočarao svojstva novog osvežavajućeg napitka, a atmosfera je upotpunjena egzotikom Brazila u nesvakidašnjem nastupu autentičnih samba plesačica.
Remix Knjaz Superior Narandža jedinstven je napitak, jer predstavlja idealnu mešavinu gazirane vode i soka, nema veštačke zaslađivače, a sadržaj voćnog soka je minimum 15 odsto, što ga izdvaja od ostalih napitaka iz svoje kategorije i svrstava među osveženja viskog kvaiteta na tržištu.
„Predstavljanjem novih proizvoda želimo da opravdamo dvestogodišnju tradiciju i utvrdimo svoju poziciju lokalne kompanije koja domaćim potrošačima donosi svetski kvalitet, u svakom smislu, prema sadržaju, izgledu proizvoda i komunikaciji sa potrošačima. Novi Remix Knjaz Superior Narandža pravi je dokaz je da u tome uspevamo“, rekla je Danijela Vujošević, Marketing Excellence menadžerka kompanije Knjaz Miloš.
Sudeći prema utiscima zvanica ReMix žurke, ovog leta ReMix Knjaz Superior Narandža biće nezaobilazno piće u vrelim letnjim danima.
Molimo vas Prijava da se pridružite konverzaciji.