- Poruka: 1092
- Primljenih Zahvalnica: 0
Saopštenja za medije trgovinskih i drugih kompanija u Srbiji
Smoki slavi 45. godina postojanja
- Zarko
- Pokretač teme
- Van mreže
- Elitni Član
Less
Više
7 godina 5 meseci pre #1485
od Zarko
Povodom 45. godina postojanja Smokija, predstavnici medija su obišli najsavremenije postrojenje za proizvodnju ove najprodavanije grickalice u regionu, koja je prema Valikon istraživanju već godinama u top 10 najprepoznatljivijih brendova jugoistočne Evrope.
Svi prisutni bili su u prilici da iz prve ruke saznaju kako se od prirodnih sirovina, kao što su kukuruzni griz i sveže pečeni kikiriki,bez bilo kakvih aditiva, pravi Smoki flips, koji je postao generičko ime za ovu vrstu grickalica. Zahvaljujući investicijama od preko dva miliona evra, linija Smokija je inovinarana i danas predstavlja poseban pogon, kao deo razvojne strategije Štarkovog poslovanja na kojoj se bazira njegov visedecenijski uspeh.
- Posebno smo ponosni na činjenicu da u strukturi prodaje i dalje, kao jedan od stubova poslovanja kompanije Soko Štark, dominira Smoki sa gotovo 30 odsto učešća, i stabilnim godišnjim rastom. Naš uspeh i 45 godina postojanja Smokija mi i dalje konstantno nadograđujemo pružanjem novog doživljaja kroz staro, dobro utvrđeno iskustvo u konzumiranju naših proizvoda. Tako je, u proteklih pet godina, portfolio Smokija značajno proširen u cilju podmlađivanja brenda. Stvorili smo Smoki Smokić namenjen deci, dok je za mlađu mušku populaciju kreiran Smoki Mega Hrskersa intenzivnim ukusom, i tu nije kraj našim inovacijama, izavio je Matjaž Vodopivec, genaralni direktor Soko Štarka, Atlantic Grupe.
Smoki je prvi proizvedeni flips u jugoistočnoj Evropi, nastao davne 1972.godine. Jedinstven spoj ukusa, ujedno hrskav i topiv, jednako je omiljen svim generacijama.
Naši brendovi imaju višedecenijsko trajanje i i karakterističnu emotivnu vezu sa potrošačima koja je osnov njihovog poverenja i naš najveći kapital koji danas nadograđujemo u okviru sistema Atlantic Grupe. Zahvaljujući investicijama od preko 20 miliona evra u automatizaciju pakovanja i modernizaciju proizvodnje u poslednjih deset godina, povećali smo kapacitete i obezbedili najviši stepen zaštite zdravstvene ispravnosti proizvoda. Ali opravdanost investicija potvrđuju i rekordni poslovni rezultati. Tokom 2016. godine ostvaren je istorijski maksimum u prodaji – preko 28.000 tona proizvoda i prihod od preko 90 miliona evra.
Smoki slavi 45. godina postojanja was created by Zarko
Povodom 45. godina postojanja Smokija, predstavnici medija su obišli najsavremenije postrojenje za proizvodnju ove najprodavanije grickalice u regionu, koja je prema Valikon istraživanju već godinama u top 10 najprepoznatljivijih brendova jugoistočne Evrope.
Svi prisutni bili su u prilici da iz prve ruke saznaju kako se od prirodnih sirovina, kao što su kukuruzni griz i sveže pečeni kikiriki,bez bilo kakvih aditiva, pravi Smoki flips, koji je postao generičko ime za ovu vrstu grickalica. Zahvaljujući investicijama od preko dva miliona evra, linija Smokija je inovinarana i danas predstavlja poseban pogon, kao deo razvojne strategije Štarkovog poslovanja na kojoj se bazira njegov visedecenijski uspeh.
- Posebno smo ponosni na činjenicu da u strukturi prodaje i dalje, kao jedan od stubova poslovanja kompanije Soko Štark, dominira Smoki sa gotovo 30 odsto učešća, i stabilnim godišnjim rastom. Naš uspeh i 45 godina postojanja Smokija mi i dalje konstantno nadograđujemo pružanjem novog doživljaja kroz staro, dobro utvrđeno iskustvo u konzumiranju naših proizvoda. Tako je, u proteklih pet godina, portfolio Smokija značajno proširen u cilju podmlađivanja brenda. Stvorili smo Smoki Smokić namenjen deci, dok je za mlađu mušku populaciju kreiran Smoki Mega Hrskersa intenzivnim ukusom, i tu nije kraj našim inovacijama, izavio je Matjaž Vodopivec, genaralni direktor Soko Štarka, Atlantic Grupe.
Smoki je prvi proizvedeni flips u jugoistočnoj Evropi, nastao davne 1972.godine. Jedinstven spoj ukusa, ujedno hrskav i topiv, jednako je omiljen svim generacijama.
Naši brendovi imaju višedecenijsko trajanje i i karakterističnu emotivnu vezu sa potrošačima koja je osnov njihovog poverenja i naš najveći kapital koji danas nadograđujemo u okviru sistema Atlantic Grupe. Zahvaljujući investicijama od preko 20 miliona evra u automatizaciju pakovanja i modernizaciju proizvodnje u poslednjih deset godina, povećali smo kapacitete i obezbedili najviši stepen zaštite zdravstvene ispravnosti proizvoda. Ali opravdanost investicija potvrđuju i rekordni poslovni rezultati. Tokom 2016. godine ostvaren je istorijski maksimum u prodaji – preko 28.000 tona proizvoda i prihod od preko 90 miliona evra.
Molimo vas Prijava da se pridružite konverzaciji.