Saopštenja za medije trgovinskih i drugih kompanija u Srbiji

Smoki slavi 45. godina postojanja

Više
7 godina 5 meseci pre #1485 od Zarko
Smoki slavi 45. godina postojanja was created by Zarko

Povodom 45. godina postojanja Smokija, predstavnici medija su obišli najsavremenije postrojenje za proizvodnju ove najprodavanije grickalice u regionu, koja je prema Valikon istraživanju već godinama u top 10 najprepoznatljivijih brendova jugoistočne Evrope.

Svi prisutni bili su u prilici da iz prve ruke saznaju kako se od prirodnih sirovina, kao što su kukuruzni griz i sveže pečeni kikiriki,bez bilo kakvih aditiva, pravi Smoki flips, koji je postao generičko ime za ovu vrstu grickalica. Zahvaljujući investicijama od preko dva miliona evra, linija Smokija je inovinarana i danas predstavlja poseban pogon, kao deo razvojne strategije Štarkovog poslovanja na kojoj se bazira njegov visedecenijski uspeh.

- Posebno smo ponosni na činjenicu da u strukturi prodaje i dalje, kao jedan od stubova poslovanja kompanije Soko Štark, dominira Smoki sa gotovo 30 odsto učešća, i stabilnim godišnjim rastom. Naš uspeh i 45 godina postojanja Smokija mi i dalje konstantno nadograđujemo pružanjem novog doživljaja kroz staro, dobro utvrđeno iskustvo u konzumiranju naših proizvoda. Tako je, u proteklih pet godina, portfolio Smokija značajno proširen u cilju podmlađivanja brenda. Stvorili smo Smoki Smokić namenjen deci, dok je za mlađu mušku populaciju kreiran Smoki Mega Hrskersa intenzivnim ukusom, i tu nije kraj našim inovacijama, izavio je Matjaž Vodopivec, genaralni direktor Soko Štarka, Atlantic Grupe.
Smoki je prvi proizvedeni flips u jugoistočnoj Evropi, nastao davne 1972.godine. Jedinstven spoj ukusa, ujedno hrskav i topiv, jednako je omiljen svim generacijama.


Naši brendovi imaju višedecenijsko trajanje i i karakterističnu emotivnu vezu sa potrošačima koja je osnov njihovog poverenja i naš najveći kapital koji danas nadograđujemo u okviru sistema Atlantic Grupe. Zahvaljujući investicijama od preko 20 miliona evra u automatizaciju pakovanja i modernizaciju proizvodnje u poslednjih deset godina, povećali smo kapacitete i obezbedili najviši stepen zaštite zdravstvene ispravnosti proizvoda. Ali opravdanost investicija potvrđuju i rekordni poslovni rezultati. Tokom 2016. godine ostvaren je istorijski maksimum u prodaji – preko 28.000 tona proizvoda i prihod od preko 90 miliona evra.

Molimo vas Prijava da se pridružite konverzaciji.