- Poruka: 1092
- Primljenih Zahvalnica: 0
Saopštenja za medije trgovinskih i drugih kompanija u Srbiji
Zlatna plaketa za Gorenje
- Zarko
- Pokretač teme
- Van mreže
- Elitni Član
Less
Više
7 godina 6 meseci pre #1416
od Zarko
Kompanija Gorenje dobitnik je prestižne nagrade Top Serbian brands, u kategoriji korporativni brend – elektronika za 2016. godinu. Ova nagrada se dodeljuje u 57 različitih kategorija, a na osnovu rezultata ankete građana koju su sproveli časopis Top Serbian brands i portal Best of Serbia u februaru ove godine.
“Činjenica da su potrošači prepoznali Gorenje kao najbolji brend, u situaciji kada na tržištu postoji veliki broj konkurentnih proizvoda, pokazuje da smo opravdali status lidera u industriji malih i velikih kućnih aparata. Gorenje nastoji da bude izvor praktičnih ideja, koje će dinamičan tempo života i svakodnevne kućne poslove učiniti prijatnijim. To je razlog zašto je kompanija Gorenje potpuno posvećena sveobuhvatnoj brizi o potrošačima, kroz kvalitet, inovacije, dizajn i postprodajnu uslugu. Nagrada za nas predstavlja potvrdu da smo u tome uspeli, ali i veliki podstrek i odgovornost da budemo još bolji i da svoju lidersku poziciju potvrđujemo konstantnim unapređenjem na polju brige o potrošačima“, poručuju iz Gorenja.
Zlatna plaketa za Gorenje was created by Zarko
Kompanija Gorenje dobitnik je prestižne nagrade Top Serbian brands, u kategoriji korporativni brend – elektronika za 2016. godinu. Ova nagrada se dodeljuje u 57 različitih kategorija, a na osnovu rezultata ankete građana koju su sproveli časopis Top Serbian brands i portal Best of Serbia u februaru ove godine.
“Činjenica da su potrošači prepoznali Gorenje kao najbolji brend, u situaciji kada na tržištu postoji veliki broj konkurentnih proizvoda, pokazuje da smo opravdali status lidera u industriji malih i velikih kućnih aparata. Gorenje nastoji da bude izvor praktičnih ideja, koje će dinamičan tempo života i svakodnevne kućne poslove učiniti prijatnijim. To je razlog zašto je kompanija Gorenje potpuno posvećena sveobuhvatnoj brizi o potrošačima, kroz kvalitet, inovacije, dizajn i postprodajnu uslugu. Nagrada za nas predstavlja potvrdu da smo u tome uspeli, ali i veliki podstrek i odgovornost da budemo još bolji i da svoju lidersku poziciju potvrđujemo konstantnim unapređenjem na polju brige o potrošačima“, poručuju iz Gorenja.
Molimo vas Prijava da se pridružite konverzaciji.