Saopštenja za medije trgovinskih i drugih kompanija u Srbiji

Pernod Ricard podržava “Bitku za porodilišta”

Više
7 godina 7 meseci pre #1377 od Zarko

Zaposleni kompanije Pernod Ricard učestvovali su u Beogradskom maratonu i simboličnom trkom obezbedili sredstva za donaciju Fondu B92 u okviru inicijative “Bitka za porodilišta”. Zahvaljujući ovom gestu tima Pernod Ricard, opšta bolnica u Subotici dobiće 3 CTG aparata. Ovo je druga godina zaredom da kompanija donira sredstva Fondu B92.

Trčeći štafetni polu maraton od 21 km, zaposleni u kompaniji Pernod Ricard Srbija udružili su snage kako bi obezbedili sredstva za ovu značajnu donaciju, koja će zvanično biti uručena u narednom periodu. Pernod Ricard se nada da će spasiti mnoge mlade živote doniranjem opreme koja nedostaje bolnicama.

Kardiotokografija (CTG) je tehničkametodasnimanjamateričnih kontrakcija i srčanih tonova bebe tokom trudnoće. Mašina koja se koristi za snimanje zove se kardiotokograf. CTG praćenje ima široku primenu za procenu dobrobiti fetusa.

„Bitka za porodilišta“ je projekat koji je pokrenuo Fond B92 sa misijom da pomogne bolnicama i medicinskim centrima u Srbiji obezbeđujući im medicinsku opremu koja nedostaje. „Bitka za porodilišta“ će trajati sve dok sva porodilišta u Srbiji ne budu adekvatno opremljena.

Kompanija Pernod Ricard, sa svojom višedecenijskom kulturom društveno odgovornog poslovanja, konstantno sprovodi aktivnosti koje promovišu odgovornu konzumaciju alkoholnih pića. Tako je 2013. godine najavljeno sprovođenje globalne inicijative u okviru koje će se na zadnjoj etiketi svakog proizvoda širom sveta naći simbol koji preporučuje trudnicama da se suzdržavaju od konzumacije alkoholnih pića tokom trudnoće.Grupacija Pernod Ricard se već 2007. godine samoinicijativno obavezala da uključi ovakav simbol upozorenja na zadnjoj etiketi proizvoda širom Evropske Unije.Cilj Pernod Ricarda je da se, kroz sistematsku primenu ovog simbola na sve flaše koje proizvodi Grupa bez obzira na tržište, zaštite trudnice i jasno komunicira preporuka za potpuno suzdržavanje od konzumacije alkoholnih pića tokom trudnoće.


O kompaniji Pernod Ricard

Pernod Ricard je svetski broj 2za vina i žestoka alkoholna pića sa prihodom od 8.558 milona evra u 2014/2015. Osnovana 1975. godine spajanjem kompanija Ricard i Pernod, Grupa ostvaruje stalan razvoj na osnovu organskog rasta i akvizicija: Seagram (2001), Allied Domecq (2005) i Vin&Sprit (2008). Kompanija Pernod Ricard poseduje jedan od najprestižnijih portfolija brendova u ovom sektoru: Absolut Vodka, Ricard pastis, Ballantine’s, Chivas Regal, Royal Salute i The Glenlivet brendovi škotskih viskija, Jameson irski viski, Martell konjak, Havana Club i Malibu rumovi, Beefeater džin, Kahlúa liker, Mumm i Perrier-Jouët brendovi šampanjca kao i Jacob’s Creek, Brancott Estate, Campo Viejo,Graffigna i Kenwood vina. Kompanija Pernod Ricard zapošljava oko 18.000 ljudi i posluje kao decentralizovana organizacija sa 6 brend kompanija i 85 tržišnih kompanija osnovanim na ključnim tržištima. Kompanija Pernod Ricard se izuzetno zalaže za politiku održivog razvoja i podstiče odgovornu konzumaciju alkohola. Strategija i ambicija kompanije zasnivaju se na tri ključne vrednosti koje su vodile tržišnu ekspanziju: preduzetnički duh, uzajamno poverenje i snažan osećaj etike. Kompanija Pernod Ricard je na listi Euronext exchange (Ticker: RI; ISIN code: FR0000120693) I član je CAC 40 indeksa.

Molimo vas Prijava da se pridružite konverzaciji.