- Poruka: 1092
- Primljenih Zahvalnica: 0
Saopštenja za medije trgovinskih i drugih kompanija u Srbiji
LINO NA DEČIJEM FESTIVALU „USKRŠNJE JAJE“ U ZRENJANINU
- Zarko
- Pokretač teme
- Van mreže
- Elitni Član
Less
Više
7 godina 7 meseci pre #1365
od Zarko
Povodom velikog pravoslavnog praznika Uskrsa, u Zrenjaninu je tradicionalno održan treći po redu Dečiji festival „Uskršnje jaje“. Grad Zrenjanin je sa partnerskim organizacijama i ove godine u čast ovog velikog praznika na centralnom gradskom trgu organizovao manifestaciju i u okviru nje niz aktivnosti u kojima je učestvovao veliki broj dece i roditelja.
Kompanija Podravka Srbija se priključila višečasovnoj zabavi za celu porodicu time što je priredila veliki broj Lino paketa za najmlađe učesnike manifestacije.
“Kompanija Podravka i brend Lino neguju porodične vrednosti i promovišu ideju da roditelji i deca provode kvalitetno zajedničko vreme u kreativnoj igri. Zato smo i deo ove manifestacije, a naši Lino paketi su i ovog puta iznedirili osmehe mališana“, izjavila je Miona Tadić, direktor marketinga u kompaniji Podravka Srbija.
Dečiji festival „Uskršnje jaje“ ponovo je okupio zrenjanince u velikom broju i oni su i ove godine zajedno farbali uskršnja jaja i birali najbolje radove. Pored toga mališani su imali prilike da se takmiče u sportskim disciplinama, da učestvuju u kvizu znanja na temu Uskrsa, a i da pazare na Uskršnjem vašaru.
LINO NA DEČIJEM FESTIVALU „USKRŠNJE JAJE“ U ZRENJANINU was created by Zarko
Povodom velikog pravoslavnog praznika Uskrsa, u Zrenjaninu je tradicionalno održan treći po redu Dečiji festival „Uskršnje jaje“. Grad Zrenjanin je sa partnerskim organizacijama i ove godine u čast ovog velikog praznika na centralnom gradskom trgu organizovao manifestaciju i u okviru nje niz aktivnosti u kojima je učestvovao veliki broj dece i roditelja.
Kompanija Podravka Srbija se priključila višečasovnoj zabavi za celu porodicu time što je priredila veliki broj Lino paketa za najmlađe učesnike manifestacije.
“Kompanija Podravka i brend Lino neguju porodične vrednosti i promovišu ideju da roditelji i deca provode kvalitetno zajedničko vreme u kreativnoj igri. Zato smo i deo ove manifestacije, a naši Lino paketi su i ovog puta iznedirili osmehe mališana“, izjavila je Miona Tadić, direktor marketinga u kompaniji Podravka Srbija.
Dečiji festival „Uskršnje jaje“ ponovo je okupio zrenjanince u velikom broju i oni su i ove godine zajedno farbali uskršnja jaja i birali najbolje radove. Pored toga mališani su imali prilike da se takmiče u sportskim disciplinama, da učestvuju u kvizu znanja na temu Uskrsa, a i da pazare na Uskršnjem vašaru.
Molimo vas Prijava da se pridružite konverzaciji.