Saopštenja za medije trgovinskih i drugih kompanija u Srbiji

Prestižna nagrada "Moj izbor 2017“ za Merix

Više
7 godina 7 meseci pre #1360 od Zarko
Deterdžent za pranje veša kompanije Henkel Srbija, Merix, ponovo je potvrdio poverenje potrošača i osvojio priznanje "Moj izbor“ za vrhunski kvalitet proizvoda u kategoriji kozmetike i sredstava za higijenu. Svečanoj, sedmoj po redu dodeli nagrada po izboru potrošača, prisustvovao je veliki broj zvanica, kao i predstavnika medija, dok je priznanje za brend Merix uručeno Ivani Mladenović, marketing direktorki kompanije Henkel Srbija.


„Osvojivši nagradu „Moj izbor 2017“ naš brend Merix je još jednu godinu za redom potvrdio da je omiljeni proizvod u svojoj kategoriji po izboru potrošača u Srbiji. Veoma smo ponosni na sva priznanja koja osvaja Merix s obzirom da je to autentičan srpski brend sa tradicijom dugom više od 30 godina, koji je svoju lidersku poziciju na tržištu izgradio kontinuiranim ulaganjima i unapređenjem formulacije. Uporedo sa svojom dugom tradicijom, Merix deterdžent za pranje veša nastoji da odgovori na potrebe i navike svojih potrošača, prilagođavajući se zahtevima tržišta što dodatno osigurava njegov uspeh i dugotrajnost“, izjavila je Ivana Mladenović, marketing direktorka kompanije Henkel Srbija.

Dodalu priznanja „Moj izbor“ organizuje udruženje "Moja Srbija" uz podršku Privredne komore Beograda i Grada Beograda, a sa ciljem da podstakne razvoj domaće proizvodnje i poboljša kvalitet robe i usluga u Srbiji. U konkurenciji za ovogodišnju nagradu našlo se 627 domaćih proizvoda i brendova u 24 kategorije. Nakon dva kruga glasanja na nivou cele Srbije, Merix je, kao omiljeni deterdžent sa dugom tradicijom, još jednom zaslužno osvojio prestižan „oskar potrošača“.

O Henkelu
Henkel posluje širom sveta sa uravnoteženim i raznovrsnim portfoliom. Kompanija zauzima vodeće pozicije sa svoja tri poslovna sektora u oblastima industrijskog tržišta, kao i proizvoda široke potrošnje, zahvaljujući jakim brendovima, inovacijama i tehnologijama. Henkelov sektor Adhezivi Technologije je svetski lider na tržištu lepkova – u svim industrijskim segmentima u svetu. Sa sektorima Deterdženti i kućna hemija i Beauty Care, Henkel zauzima vodeće pozicije na mnogim tržištima i kategorijama širom sveta. Osnovan 1876. godine, Henkel iza sebe ima više od 140 godina uspešnog poslovanja. U 2015. godini, kompanija Henkel ostvarila je prodaju od 18,1 milijardi evra (20.1 milijardi USD) i operativni profit od 2,9 milijarde evra (3.2 milijardi USD). Tri najpoznatija Henkel brenda - Persil (deterdžent), Schwarzkopf (nega kose) i Loctite (lepak) ostarili su više od 6 milijardi evra (oko 6.6 milijardi USD) ukupne prodaje. Henkel zapošljava gotovo 50.000 ljudi širom sveta – predan i veoma raznovrsan tim, ujedinjen snažnom korporativnom kulturom, zajedničkim ciljem da ostvari održivi standard, kao i zajedničkim vrednostima. Kao priznati lider u održivosti, Henkel se nalazi na najvišim pozicijama mnogih međunarodnih indeksa i lista. Henkelove prioritetne akcije izlistane su u nemačkom indeksu DAX.

Molimo vas Prijava da se pridružite konverzaciji.