- Poruka: 1092
- Primljenih Zahvalnica: 0
Saopštenja za medije trgovinskih i drugih kompanija u Srbiji
Henkel zabeležio rekordni nivo prodaje i prihoda
- Zarko
- Pokretač teme
- Van mreže
- Elitni Član
Less
Više
7 godina 9 meseci pre - 7 godina 9 meseci pre #1286
od Zarko
Henkel zabeležio rekordni nivo prodaje i prihoda was created by Zarko
Henkel je saopštio da je poslovanje u 2016. godini bilo veoma uspešno, kao i da je zabeležen rast prodaje od 3,5%, odnosno 18,714 milijardi evra.
• Prodaja je porasla za 3,5 odsto na 18,714 milijardi evra (organski rast od 3,1 odsto)
• Rast prodaje na tržištima u razvoju (organski rast od 6,8 odsto)
• Snažno povećanje operativnog profita* od 8,5 odsto na 3,172 milijardi evra
• Vrlo snažno poboljšanje EBIT marže* za 70 baznih poena na 16,9 odsto
• Odličan prinos po prioritetnoj akciji* (uvećanje od 9,8 odsto na 5,36 evra)
• Dvocifreno povećanje dividende** od 10,2 odsto na 1,62 evra po prioritetnoj akciji
„Prethodna 2016. godina je bila veoma uspešna za Henkel. U izazovnom tržišnom okruženju, postigli smo novi rekordni rast prodaje i prihoda i tako ostvarili postavljene finansijske ciljeve. Takođe smo ostvarili značajan i održiv nivo prihoda. Po prvi put smo ostvarili korigovani operativni profit od više od 3 milijarde evra,“ rekao je izvršni direktor kompanije Henkel, Hans Van Bajlen. „U septembru smo završili i preuzimanje kompanije San Prodakts (Sun Products), što je druga najveća transakcija u istoriji naše kompanije. Ovo predstavlja veliki korak za Henkel i značajno jača poslovanje sektora Deterdženti i kućna hemija u Severnoj Americi. U novembru smo predstavili i nove strateške prioritete za 2020. godinu i period nakon toga. Na osnovu odličnih rezultata u prethodnoj godini i jasnih prioriteta za naredne, posvećeni smo uspešnom razvoju kompanije i u budućnosti.“
Sa 18,714 milijardi evra, prodaja u fiskalnoj 2016. je dostigla novi rekordni nivo i porasla za 3,5 odsto u poređenju sa prethodnom godinom. Kada se u obzir uzmu efekti kursnih razlika, prodaja je porasla za 7,1 odsto. Pozitivni efekat od akvizicija i prodaja iznosio je 4,0 odsto, prevashodno kao rezultat akvizicije kompanije San Prodakts (Sun Products). Organski rast prodaje, koji isključuje uticaj valutnih kretanja i akvizicije/prodaje, zabeležio je rast od 3,1 odsto. Nakon korekcije jednokratnih dobiti, jednokratnih troškova i troškova restrukturiranja, korigovani operativni profit (EBIT) porastao je za 8,5 odsto na novi rekordni nivo od 3,172 milijardi evra (2,293 milijardi evra u prethodnoj godini). Korigovani prihod od prodaje (EBIT marža) porastao je za 0,7 odsto, sa 16,2 na 16,9 odsto, dostižući novi rekordni nivo. Finansijski rezultat poboljšao se sa -42 miliona evra na -33 miliona evra. Korigovani godišnji neto prihod, posle oduzimanja iznosa koji se pripisuju manjinskim akcionarima, porastao je za 10,0 odsto na 2,323 milijardi evra, u odnosu na 2,112 milijardi evra u 2015. godini. Korigovani prinos po prioritetnoj akciji (EPS) porastao je za 9,8 odsto sa 4,88 evra na 5,36 evra i dostigao novi rekordni nivo.
Učinak poslovnih sektora u 2016. godini
Sva tri sektora doprinela su pozitivnom učinku i zabeleženom solidnom rastu u organskoj prodaji. Sektor Adhezivi Tehnologije postigao je rast organske prodaje od 2,8 odsto u fiskalnoj 2016. godini i tako nadmašio širenje tržišta. Prodaja u sektoru Beauty care porasla je organski za 2,1 odsto, dok je sektor Deterdženti i kućna hemija zabeležio rekordni rast organske prodaje od 4,7 odsto. Tržišta u razvoju nastavila su sa snažnim učinkom i rastom organske prodaje, sa dvocifrenim povećanjima u regionu Latinske Amerike, kao i snažnim rastom u regionu Istočne Evrope. U Istočnoj Evropi, prodaja je organski porasla za 7,0 odsto.
Predviđanja za 2017. godinu
Po pitanju tekuće fiskalne 2017. godine, Hans Van Bajlen je rekao: „Očekujemo da će se promenljivo i neizvesno stanje na tržištu nastaviti. Ipak, zahvaljujući jasnom strateškom opredeljenju, jakom globalnom timu i inovativnim brendovima i tehnologijama na vodećim tržišnim pozicijama, uveren sam da ćemo nastaviti sa profitabilnim rastom. Što se tiče fiskalne 2017. godine, očekujemo organski rast prodaje od 2 do 4 odsto, rast korigovanog prihoda od prodaje (EBIT) za više od 17,0 odsto, kao i rast korigovanog prinosa po prioritetnoj akciji od 7 do 9 odsto.“
Ovaj dokument sadrži predviđanja koja su zasnovane na trenutnim procenama i pretpostavkama donetim od strane menadžmenta kompanije Henkel AG & Co. KGaA. Ova predviđanja su okarakterisana upotrebom izraza kao što su očekivati, nameravati, planirati, predviđati, pretpostavljati, verovati, proceniti, očekivati itd. Takve izjave ni u kom pogledu ne treba prihvatati kao garanciju da će se ta očekivanja ispuniti. Budući učinak i zaista postignuti rezultati od stane Henkel AG & Co. KGaA kompanije i svih njenih delova zavise od brojnih rizika i neizvesnosti te se stoga mogu materijalno razlikovati od predviđanja. Mnogi od ovih faktora su van Henkelove kontrole i ne mogu se unapred precizno odrediti, kao što su buduća ekonomsko okruženje i potezi konkurencije i ostalih aktera na tržištu.
O Henkelu
Henkel posluje širom sveta sa uravnoteženim i raznovrsnim portfoliom. Kompanija zauzima vodeće pozicije sa svoja tri poslovna sektora u oblastima industrijskog tržišta, kao i proizvoda široke potrošnje, zahvaljujući jakim brendovima, inovacijama i tehnologijama. Henkelov sektor Adhezivi Technologije je svetski lider na tržištu lepkova – u svim industrijskim segmentima u svetu. Sa sektorima Deterdženti i kućna hemija i Beauty Care, Henkel zauzima vodeće pozicije na mnogim tržištima i kategorijama širom sveta. Osnovan 1876. godine, Henkel iza sebe ima više od 140 godina uspešnog poslovanja. U 2015. godini, kompanija Henkel ostvarila je prodaju od 18,1 milijardi evra (20.1 milijardi USD) i operativni profit od 2,9 milijarde evra (3.2 milijardi USD). Tri najpoznatija Henkel brenda - Persil (deterdžent), Schwarzkopf (nega kose) i Loctite (lepak) ostarili su više od 6 milijardi evra (oko 6.6 milijardi USD) ukupne prodaje. Henkel zapošljava gotovo 50.000 ljudi širom sveta – predan i veoma raznovrsan tim, ujedinjen snažnom korporativnom kulturom, zajedničkim ciljem da ostvari održivi standard, kao i zajedničkim vrednostima. Kao priznati lider u održivosti, Henkel se nalazi na najvišim pozicijama mnogih međunarodnih indeksa i lista.
• Prodaja je porasla za 3,5 odsto na 18,714 milijardi evra (organski rast od 3,1 odsto)
• Rast prodaje na tržištima u razvoju (organski rast od 6,8 odsto)
• Snažno povećanje operativnog profita* od 8,5 odsto na 3,172 milijardi evra
• Vrlo snažno poboljšanje EBIT marže* za 70 baznih poena na 16,9 odsto
• Odličan prinos po prioritetnoj akciji* (uvećanje od 9,8 odsto na 5,36 evra)
• Dvocifreno povećanje dividende** od 10,2 odsto na 1,62 evra po prioritetnoj akciji
„Prethodna 2016. godina je bila veoma uspešna za Henkel. U izazovnom tržišnom okruženju, postigli smo novi rekordni rast prodaje i prihoda i tako ostvarili postavljene finansijske ciljeve. Takođe smo ostvarili značajan i održiv nivo prihoda. Po prvi put smo ostvarili korigovani operativni profit od više od 3 milijarde evra,“ rekao je izvršni direktor kompanije Henkel, Hans Van Bajlen. „U septembru smo završili i preuzimanje kompanije San Prodakts (Sun Products), što je druga najveća transakcija u istoriji naše kompanije. Ovo predstavlja veliki korak za Henkel i značajno jača poslovanje sektora Deterdženti i kućna hemija u Severnoj Americi. U novembru smo predstavili i nove strateške prioritete za 2020. godinu i period nakon toga. Na osnovu odličnih rezultata u prethodnoj godini i jasnih prioriteta za naredne, posvećeni smo uspešnom razvoju kompanije i u budućnosti.“
Sa 18,714 milijardi evra, prodaja u fiskalnoj 2016. je dostigla novi rekordni nivo i porasla za 3,5 odsto u poređenju sa prethodnom godinom. Kada se u obzir uzmu efekti kursnih razlika, prodaja je porasla za 7,1 odsto. Pozitivni efekat od akvizicija i prodaja iznosio je 4,0 odsto, prevashodno kao rezultat akvizicije kompanije San Prodakts (Sun Products). Organski rast prodaje, koji isključuje uticaj valutnih kretanja i akvizicije/prodaje, zabeležio je rast od 3,1 odsto. Nakon korekcije jednokratnih dobiti, jednokratnih troškova i troškova restrukturiranja, korigovani operativni profit (EBIT) porastao je za 8,5 odsto na novi rekordni nivo od 3,172 milijardi evra (2,293 milijardi evra u prethodnoj godini). Korigovani prihod od prodaje (EBIT marža) porastao je za 0,7 odsto, sa 16,2 na 16,9 odsto, dostižući novi rekordni nivo. Finansijski rezultat poboljšao se sa -42 miliona evra na -33 miliona evra. Korigovani godišnji neto prihod, posle oduzimanja iznosa koji se pripisuju manjinskim akcionarima, porastao je za 10,0 odsto na 2,323 milijardi evra, u odnosu na 2,112 milijardi evra u 2015. godini. Korigovani prinos po prioritetnoj akciji (EPS) porastao je za 9,8 odsto sa 4,88 evra na 5,36 evra i dostigao novi rekordni nivo.
Učinak poslovnih sektora u 2016. godini
Sva tri sektora doprinela su pozitivnom učinku i zabeleženom solidnom rastu u organskoj prodaji. Sektor Adhezivi Tehnologije postigao je rast organske prodaje od 2,8 odsto u fiskalnoj 2016. godini i tako nadmašio širenje tržišta. Prodaja u sektoru Beauty care porasla je organski za 2,1 odsto, dok je sektor Deterdženti i kućna hemija zabeležio rekordni rast organske prodaje od 4,7 odsto. Tržišta u razvoju nastavila su sa snažnim učinkom i rastom organske prodaje, sa dvocifrenim povećanjima u regionu Latinske Amerike, kao i snažnim rastom u regionu Istočne Evrope. U Istočnoj Evropi, prodaja je organski porasla za 7,0 odsto.
Predviđanja za 2017. godinu
Po pitanju tekuće fiskalne 2017. godine, Hans Van Bajlen je rekao: „Očekujemo da će se promenljivo i neizvesno stanje na tržištu nastaviti. Ipak, zahvaljujući jasnom strateškom opredeljenju, jakom globalnom timu i inovativnim brendovima i tehnologijama na vodećim tržišnim pozicijama, uveren sam da ćemo nastaviti sa profitabilnim rastom. Što se tiče fiskalne 2017. godine, očekujemo organski rast prodaje od 2 do 4 odsto, rast korigovanog prihoda od prodaje (EBIT) za više od 17,0 odsto, kao i rast korigovanog prinosa po prioritetnoj akciji od 7 do 9 odsto.“
Ovaj dokument sadrži predviđanja koja su zasnovane na trenutnim procenama i pretpostavkama donetim od strane menadžmenta kompanije Henkel AG & Co. KGaA. Ova predviđanja su okarakterisana upotrebom izraza kao što su očekivati, nameravati, planirati, predviđati, pretpostavljati, verovati, proceniti, očekivati itd. Takve izjave ni u kom pogledu ne treba prihvatati kao garanciju da će se ta očekivanja ispuniti. Budući učinak i zaista postignuti rezultati od stane Henkel AG & Co. KGaA kompanije i svih njenih delova zavise od brojnih rizika i neizvesnosti te se stoga mogu materijalno razlikovati od predviđanja. Mnogi od ovih faktora su van Henkelove kontrole i ne mogu se unapred precizno odrediti, kao što su buduća ekonomsko okruženje i potezi konkurencije i ostalih aktera na tržištu.
O Henkelu
Henkel posluje širom sveta sa uravnoteženim i raznovrsnim portfoliom. Kompanija zauzima vodeće pozicije sa svoja tri poslovna sektora u oblastima industrijskog tržišta, kao i proizvoda široke potrošnje, zahvaljujući jakim brendovima, inovacijama i tehnologijama. Henkelov sektor Adhezivi Technologije je svetski lider na tržištu lepkova – u svim industrijskim segmentima u svetu. Sa sektorima Deterdženti i kućna hemija i Beauty Care, Henkel zauzima vodeće pozicije na mnogim tržištima i kategorijama širom sveta. Osnovan 1876. godine, Henkel iza sebe ima više od 140 godina uspešnog poslovanja. U 2015. godini, kompanija Henkel ostvarila je prodaju od 18,1 milijardi evra (20.1 milijardi USD) i operativni profit od 2,9 milijarde evra (3.2 milijardi USD). Tri najpoznatija Henkel brenda - Persil (deterdžent), Schwarzkopf (nega kose) i Loctite (lepak) ostarili su više od 6 milijardi evra (oko 6.6 milijardi USD) ukupne prodaje. Henkel zapošljava gotovo 50.000 ljudi širom sveta – predan i veoma raznovrsan tim, ujedinjen snažnom korporativnom kulturom, zajedničkim ciljem da ostvari održivi standard, kao i zajedničkim vrednostima. Kao priznati lider u održivosti, Henkel se nalazi na najvišim pozicijama mnogih međunarodnih indeksa i lista.
Last edit: 7 godina 9 meseci pre by Zarko.
Molimo vas Prijava da se pridružite konverzaciji.