× Saopštenja za medije trgovinskih i drugih kompanija u Srbiji

Henkel dobitnik priznanja „Najbolje iz Srbije“ za brend Merix

Više
6 godina 3 meseci pre #1236 od Zarko
Kompanija Henkel Srbija dobitnik je nagrade „Najbolje iz Srbije“ za 2016. godinu u kategoriji hemije za brend Merix. Dodelu priznanja organizovale su Privredna komora Srbije i Ministarstvo trgovine, turizma i telekomunikacija u cilju afirmacije domaćih proizvoda koji su po kvalitetu, ceni i ostalim elementima ravnopravni sa svetskim konkurentima.


Nagrada „Najbolje iz Srbije“ predstavlja još jedno priznanje za Merix, autentičan srpski brend sa tradicijom dugom više od 30 godina, koji je svoju poziciju na tržištu izgradio kontinuiranim ulaganjima u razvoj i tehnologiju. Kao domaći brend sa standardima nemačkog kvaliteta, Merix iz godine u godinu osvaja značajne nagrade za najbolji proizvod u svojoj kategoriji. Mnogobrojna priznanja potvrda su nastojanja kompanije Henkel Srbija da odgovori na potrebe i navike potrošača, prilagođavajući se zahtevima tržišta što dodatno osigurava uspeh i dugotrajnost Merix deterdženta za pranje veša.

Ovogodišnja priznanja za najbolje proizvode iz naše zemlje dodeljena su na svečanosti u Novom Sadu najuspešnijim domaćim robnim i korporativnim brendovima u 25 kategorija.


O Henkelu
Henkel posluje širom sveta sa uravnoteženim i raznovrsnim portfoliom. Kompanija zauzima vodeće pozicije sa svoja tri poslovna sektora u oblastima industrijskog tržišta, kao i proizvoda široke potrošnje, zahvaljujući jakim brendovima, inovacijama i tehnologijama. Henkelov sektor Adhezivi Technologije je svetski lider na tržištu lepkova – u svim industrijskim segmentima u svetu. Sa sektorima Deterdženti i kućna hemija i Beauty Care, Henkel zauzima vodeće pozicije na mnogim tržištima i kategorijama širom sveta. Osnovan 1876. godine, Henkel iza sebe ima više od 140 godina uspešnog poslovanja. U 2015. godini, kompanija Henkel ostvarila je prodaju od 18,1 milijardi evra (20.1 milijardi USD) i operativni profit od 2,9 milijarde evra (3.2 milijardi USD). Tri najpoznatija Henkel brenda - Persil (deterdžent), Schwarzkopf (nega kose) i Loctite (lepak) ostarili su više od 6 milijardi evra (oko 6.6 milijardi USD) ukupne prodaje. Henkel zapošljava gotovo 50.000 ljudi širom sveta – predan i veoma raznovrsan tim, ujedinjen snažnom korporativnom kulturom, zajedničkim ciljem da ostvari održivi standard, kao i zajedničkim vrednostima. Kao priznati lider u održivosti, Henkel se nalazi na najvišim pozicijama mnogih međunarodnih indeksa i lista. Henkelove prioritetne akcije izlistane su u nemačkom indeksu DAX.

Molimo vas Prijava da se pridružite konverzaciji.

U pogonu je Kunena Forum