- Poruka: 1092
- Primljenih Zahvalnica: 0
Saopštenja za medije trgovinskih i drugih kompanija u Srbiji
Gastronomsko takmičenje Bocuse d’ Or u Lionu
- Zarko
- Pokretač teme
- Van mreže
- Elitni Član
Less
Više
7 godina 10 meseci pre #1216
od Zarko
Gastronomsko takmičenje Bocuse d’ Or u Lionu was created by Zarko
METRO je i ove godine podržao najprestižnije svetsko gastronomsko takmičenje Bocuse d’ Or (Bokus de Or) čije je finale održano u francuskom gradu Lionu. Ovom prilikom veštine su odmerila 24 najbolja kuvara iz različitih zemalja, u nadmetanju za titulu najboljeg kuvara sveta, a na putu ka uspehu kompanija ih je podržala kao glavni sponzor i zvanični partner u kategoriji vegetarijanskih jela. Pobednik takmičenja je tim iz Amerike, Norveška je osvojila drugo mesto, a Island bronzanu medalju.
Čuveno kulinarsko takmičenje koje ove godine slavi 30. godišnjicu ne odlikuje samo duga tradicija, već i inovacije. Ove godine jelo od ribe zamenjeno je vegetarijanskim, a METRO je sa velikim ponosom preuzeo ulogu zvaničnog dobavljača, pa je za potrebe ove kategorije oformio svežu tržnicu sa 146 različitih proizvoda - povrće, voće, žitarice, semenke i pasulj.
“Veliko nam je zadovoljstvo što smo dugoročni partner Bocuse d'Or i što imamo priliku da podržimo učesnike tokom zahtevnih takmičarskih dana”, istakao je Filip PALAZZI, operativni partner za Francusku, Španiju i Portugal. "METRO je poznat po visokom kvalitetu i svežini asortimana, ali i po ulozi koju imamo u promovisanju inovacija u sektoru gastronomije. Stoga smo izuzetno srećni što smo partner vegetarijsnkog jela koje je prvi put uvedeno u 30 godina dugoj tradiciji takmičenja.”
Finale internacionalnog takmičenja Bocose d’Or održano je 24. i 25. januara u Lionu. U njemu su učestvovali takmičari iz 8 METRO tržišta – Belgije, Nemačke, Kine, Francuske, Mađarske, Japana, Holandije, kao i Singapura (u okviru Classic Fine Foods). Među 24 finalista, četiri tima, iz Francuske, Mađarske, Belgije i Holandije, podržani su od strane lokalnih METRO distributivnih centara tokom ranijih faza takmičenja, odnosno evropskih finala, kao i tokom treninga i pripremnih faza koji su ih dovele do finala u Lionu.
Pored doniranih namirnica za kategoriju “vegetarijansko jelo”, METRO je obezbedio i sastojke za jelo od mesa “bres“ piletina i školjke, koje je zasnovano na tumačenju poznatog recepta iz Liona “piletina i rakovi”.
Čuveno kulinarsko takmičenje koje ove godine slavi 30. godišnjicu ne odlikuje samo duga tradicija, već i inovacije. Ove godine jelo od ribe zamenjeno je vegetarijanskim, a METRO je sa velikim ponosom preuzeo ulogu zvaničnog dobavljača, pa je za potrebe ove kategorije oformio svežu tržnicu sa 146 različitih proizvoda - povrće, voće, žitarice, semenke i pasulj.
“Veliko nam je zadovoljstvo što smo dugoročni partner Bocuse d'Or i što imamo priliku da podržimo učesnike tokom zahtevnih takmičarskih dana”, istakao je Filip PALAZZI, operativni partner za Francusku, Španiju i Portugal. "METRO je poznat po visokom kvalitetu i svežini asortimana, ali i po ulozi koju imamo u promovisanju inovacija u sektoru gastronomije. Stoga smo izuzetno srećni što smo partner vegetarijsnkog jela koje je prvi put uvedeno u 30 godina dugoj tradiciji takmičenja.”
Finale internacionalnog takmičenja Bocose d’Or održano je 24. i 25. januara u Lionu. U njemu su učestvovali takmičari iz 8 METRO tržišta – Belgije, Nemačke, Kine, Francuske, Mađarske, Japana, Holandije, kao i Singapura (u okviru Classic Fine Foods). Među 24 finalista, četiri tima, iz Francuske, Mađarske, Belgije i Holandije, podržani su od strane lokalnih METRO distributivnih centara tokom ranijih faza takmičenja, odnosno evropskih finala, kao i tokom treninga i pripremnih faza koji su ih dovele do finala u Lionu.
Pored doniranih namirnica za kategoriju “vegetarijansko jelo”, METRO je obezbedio i sastojke za jelo od mesa “bres“ piletina i školjke, koje je zasnovano na tumačenju poznatog recepta iz Liona “piletina i rakovi”.
Molimo vas Prijava da se pridružite konverzaciji.