- Poruka: 1092
- Primljenih Zahvalnica: 0
Saopštenja za medije trgovinskih i drugih kompanija u Srbiji
New Moment Agencija proglašena za agenciju godine
- Zarko
- Pokretač teme
- Van mreže
- Elitni Član
Less
Više
7 godina 11 meseci pre #1178
od Zarko
New Moment Agencija proglašena za agenciju godine was created by Zarko
Na ovogodišnjoj svečanoj dodeli priznanja Udruženja za tržišne komunikacije Srbije za izuzetan profesionalni i društveni rad u oblasti tržišnih komunikacija, Agencija New Moment New Ideas Company proglašena je za agenciju godine, a osvojila je 21 priznanje, od toga 4 zlatna, 7 srebrnih, 10 bronzanih, kao i specijalnu nagradu za art direkciju.
4 zlatna priznanja: dobili su projekti “Na leđima mahnitog bika” rađen za Bitef festival u kategorijama promotivna Integrisana kampanja (oblast kultura i edukacija) i print kampanja; projekat “Nike Run for Peace”, osvojio je dva zlata u kategoriji aktivnosti na vanstandardnim mestima i priznanje za društveno odgovorni i humanitarni projekat.
7 srebrnih priznanja dodeljeni su projektima: “Nike 10K” za klijenta Sport Vison ( dva priznanja za promotivnu Integrisanu kampanju u oblasti zdravlje, lepota, moda, sport i u kategoriji event projekat); “Nike Run for Peace”/Nike Running Club u kategoriji priznanje za PR kampanju; Korporativni sajt Mlinprodukt u kategoriji Internet marketing; dva priznanja za klijenta Soko Štark za projekat “Najlepše želje- Kaligraf” u kategoriji priznanje za BTL i priznanje za odnos prema kupcima i projekat “Chez Nik” u kategoriji kreiranje vizuelnog identiteta.
10 bronzanih priznanja dobili su projekti: “New York Magic” u kategoriji priznanje za promociju sprske propagadne prakse u inostranstvu; “Booster regular”- priznanje za promotivnu Integrisanu kampanju; dva priznanja za Eko Serbia za projekat “Velika Eko nagradna igra” u kategorijama promotivna integrisana kampanja i radio spot; “Nike 10K” u kategoriji creative effiency; Soko Štark za kampanju “Najlepše želje- Kaligraf” u kategoriji direktni marketing; “Nike Run for Peace” u kategoriji priznanje za kreativnu upotrebu medija; Adriatic (Imperial Tobacco) u kategoriji priznanje za kreiranje vizuelnog identiteta i Veganluk (Celo zrno ketering) za kreiranje nove robne marke.
New Moment najstavlja tradiciju najnagrađivanije kuće na Balkanu – Hilandarske 14. Scre naše kompanije je upravo kreativnost i priznanja na ovogodišnjem UEPS-u samo potvrđuju sve ono u šta verujemo i pravac u kome vodimo našu kompaniju i naše klijente.
Agencija New Moment Y&R ima svoja predstavništva u 9 zemalja jugoistočne Evrope, a u okviru nje posluju: New Moment Advertising, PR, BTL, Design, Production i New Moment Digital agencija.
4 zlatna priznanja: dobili su projekti “Na leđima mahnitog bika” rađen za Bitef festival u kategorijama promotivna Integrisana kampanja (oblast kultura i edukacija) i print kampanja; projekat “Nike Run for Peace”, osvojio je dva zlata u kategoriji aktivnosti na vanstandardnim mestima i priznanje za društveno odgovorni i humanitarni projekat.
7 srebrnih priznanja dodeljeni su projektima: “Nike 10K” za klijenta Sport Vison ( dva priznanja za promotivnu Integrisanu kampanju u oblasti zdravlje, lepota, moda, sport i u kategoriji event projekat); “Nike Run for Peace”/Nike Running Club u kategoriji priznanje za PR kampanju; Korporativni sajt Mlinprodukt u kategoriji Internet marketing; dva priznanja za klijenta Soko Štark za projekat “Najlepše želje- Kaligraf” u kategoriji priznanje za BTL i priznanje za odnos prema kupcima i projekat “Chez Nik” u kategoriji kreiranje vizuelnog identiteta.
10 bronzanih priznanja dobili su projekti: “New York Magic” u kategoriji priznanje za promociju sprske propagadne prakse u inostranstvu; “Booster regular”- priznanje za promotivnu Integrisanu kampanju; dva priznanja za Eko Serbia za projekat “Velika Eko nagradna igra” u kategorijama promotivna integrisana kampanja i radio spot; “Nike 10K” u kategoriji creative effiency; Soko Štark za kampanju “Najlepše želje- Kaligraf” u kategoriji direktni marketing; “Nike Run for Peace” u kategoriji priznanje za kreativnu upotrebu medija; Adriatic (Imperial Tobacco) u kategoriji priznanje za kreiranje vizuelnog identiteta i Veganluk (Celo zrno ketering) za kreiranje nove robne marke.
New Moment najstavlja tradiciju najnagrađivanije kuće na Balkanu – Hilandarske 14. Scre naše kompanije je upravo kreativnost i priznanja na ovogodišnjem UEPS-u samo potvrđuju sve ono u šta verujemo i pravac u kome vodimo našu kompaniju i naše klijente.
Agencija New Moment Y&R ima svoja predstavništva u 9 zemalja jugoistočne Evrope, a u okviru nje posluju: New Moment Advertising, PR, BTL, Design, Production i New Moment Digital agencija.
Molimo vas Prijava da se pridružite konverzaciji.