- Poruka: 1091
- Primljenih Zahvalnica: 0
Saopštenja za medije trgovinskih i drugih kompanija u Srbiji
Nagrada agenciji SVA i Jelen pivu za brend PR
- Zarko
- Pokretač teme
- Van mreže
- Elitni Član
Less
Više
7 godina 11 meseci pre #1176
od Zarko
Nagrada agenciji SVA i Jelen pivu za brend PR was created by Zarko
„Šampioni svaki dan“ dobio je priznanje u kategoriji „Brend PR“ na tradicionalnoj dodeli godišnjih nagrada koje Udruženje za tržišne komunikacije Srbije (UEPS) dodeljuje autorima najboljih kreativnih radova.
Vodeći se statistikom koja govori da je svaki deseti građanin Srbije osoba sa invaliditetom, Apatinska pivara i agencija SVA u saradnji sa Paraolimpijskim komitetom Srbije i agencijama Popular Bruketa& Žinić, Leo Burnett i Homepage,osmislili su i sproveli PR kampanju čija je osnovna ideja bila pružanje podrške paraolimpijskom timu Srbije, ali i osnaživanje svih osoba sa invaliditetom da se uključe u sport.Kako bi se skrenula pažnja javnosti na ovu statistiku, svaka deseta flaša Jelen piva u toku trajanja Paraolimpijskih igara u Riju imala je redizajniranu etiketu jelena sa jednim rogom. Na ovaj način poslata je simbolična poruka da je JELEN i bez jednog roga i dalje JELEN.
Projekat je započeo predstavljanjem paraolimpijskog tima koji je upriličen u Domu Narodne Skupštine. Apatinska pivara i Paraolimpijski komitet Srbije su tom prilikom potpisali sporazum o partnerstvu u okviru koga će Jelen bodriti sportiste tokom celog olimpijskog ciklusa, do sledećih igara u Tokiju.
Pored jedinstvenog vizuelnog identiteta, srpski paraolimpijski tim dobio je i svoju himnu, remiks popularne pesme „Igraj i pobedi“ koja govori o savladavanju svih životnih i sportskih prepreka uz motivacionu poruku da su svi naši paraolipijci naši „Šampioni svaki dan“.
Reprezentacija Srbije se vratila sa rekordnih devet medalja, a po povratku iz Rija, paraolimpijci su na aerodromu dočekani vodenim topovima i panoima njihovih likova u prirodnoj veličini. Po prvi put organizovan je i javni doček ispred Skupštine grada koji je ostvario san koji paraolimpijski sportisti već godinama sanjaju.
Srbija je upoznala paraolimpijce, pratila ih i bodrila. Ovoga puta je bilo pet puta više medijskih objava nego pre četiri godine u Londonu. O uspehu kampanje govori i podatak da se ovih dana Paraolimpijskom komitetu Srbije javio veliki broj osoba sa invaliditetom sa željom da treniraju neki od sportova.
Realizacija projekta „Šampioni svaki dan“ nije prestala sa završetkom Paraolimpijskih igara već će Jelen aktivnu podršku Paraolimpijskom komitetu Srbije pružati kroz različite aktivnosti u okviru istoimene platforme, tokom narednog olimpijskog ciklusa.
Vodeći se statistikom koja govori da je svaki deseti građanin Srbije osoba sa invaliditetom, Apatinska pivara i agencija SVA u saradnji sa Paraolimpijskim komitetom Srbije i agencijama Popular Bruketa& Žinić, Leo Burnett i Homepage,osmislili su i sproveli PR kampanju čija je osnovna ideja bila pružanje podrške paraolimpijskom timu Srbije, ali i osnaživanje svih osoba sa invaliditetom da se uključe u sport.Kako bi se skrenula pažnja javnosti na ovu statistiku, svaka deseta flaša Jelen piva u toku trajanja Paraolimpijskih igara u Riju imala je redizajniranu etiketu jelena sa jednim rogom. Na ovaj način poslata je simbolična poruka da je JELEN i bez jednog roga i dalje JELEN.
Projekat je započeo predstavljanjem paraolimpijskog tima koji je upriličen u Domu Narodne Skupštine. Apatinska pivara i Paraolimpijski komitet Srbije su tom prilikom potpisali sporazum o partnerstvu u okviru koga će Jelen bodriti sportiste tokom celog olimpijskog ciklusa, do sledećih igara u Tokiju.
Pored jedinstvenog vizuelnog identiteta, srpski paraolimpijski tim dobio je i svoju himnu, remiks popularne pesme „Igraj i pobedi“ koja govori o savladavanju svih životnih i sportskih prepreka uz motivacionu poruku da su svi naši paraolipijci naši „Šampioni svaki dan“.
Reprezentacija Srbije se vratila sa rekordnih devet medalja, a po povratku iz Rija, paraolimpijci su na aerodromu dočekani vodenim topovima i panoima njihovih likova u prirodnoj veličini. Po prvi put organizovan je i javni doček ispred Skupštine grada koji je ostvario san koji paraolimpijski sportisti već godinama sanjaju.
Srbija je upoznala paraolimpijce, pratila ih i bodrila. Ovoga puta je bilo pet puta više medijskih objava nego pre četiri godine u Londonu. O uspehu kampanje govori i podatak da se ovih dana Paraolimpijskom komitetu Srbije javio veliki broj osoba sa invaliditetom sa željom da treniraju neki od sportova.
Realizacija projekta „Šampioni svaki dan“ nije prestala sa završetkom Paraolimpijskih igara već će Jelen aktivnu podršku Paraolimpijskom komitetu Srbije pružati kroz različite aktivnosti u okviru istoimene platforme, tokom narednog olimpijskog ciklusa.
Molimo vas Prijava da se pridružite konverzaciji.