- Poruka: 1092
- Primljenih Zahvalnica: 0
Saopštenja za medije trgovinskih i drugih kompanija u Srbiji
Unilever donacija
- Zarko
- Pokretač teme
- Van mreže
- Elitni Član
Less
Više
7 godina 11 meseci pre #1173
od Zarko
Unilever donacija was created by Zarko
Zahvaljujući donaciji kompanije Unilever, Srednja zanatska škola iz Rakovice je dobila dva nova toaleta, nakon kompletne rekonstrukcije sanitarnih čvorova, čime su značajno unapređeni higijenski uslovi u ovoj školi koju pohađa oko 240 učenika sasmetnjama u razvoju i učenju.Obnova toaleta Srednje zanatske škole je nastavak kampanje „Higijena za čistu peticu“ kojom kompanija Unilever i brend „Domestos“ nastoje da pomognu unapređenjuhigijenskih standarda u školama u Srbiji.
„Kompanija Unilever, globalno i u Srbiji, ima višegodišnju tradiciju ulaganja u lokalnu zajednicu, a posebnu pažnju posvećujemo promovisanju značaja brige o higijeni, naročito kod dece školskog uzrasta. U prethodnom periodu smo kroz kampanju „Higijena za čistu peticu“ donirali “Domestos” proizvode za čišćenje i održavanje higijene zaviše od 1200 osnovnih škola u Srbiji“kaže Dobrivoje Milovanović, direktor kompanije Unilever Beograd. „Raduje nas što što smo pomogli upravo Srednjoj zanatskoj školi koja na poseban način brine o svojim đacima i koju deca doživljavaju kao drugi dom“, dodaje Milovanović.
Projekat rekonstrukcije sanitarnih prostorija Srednje zanatske škole iz Rakovice odvija se u dve faze. U prvoj fazi, koja je okončana u roku od mesec dana, u potpunosti su obnovljena dva toaleta, a vrednost izvedenih radova je oko dva miliona dinara. Druga faza je planirana za sledeću godinu i njenim završetkom će svi sanitarni čvorovi u školi biti rekonstruisani.
„Veoma smo zahvalni kompaniji Unilever što se odazvala na naš poziv za pomoć. Ova akcija je doprinela da sada u školi imamo zdravije higijenske uslove, što je izuzetno važno ako imamo u vidu da deca ovde provode veći deo dana“ – kaže Milovan Marković, direktor Srednje zanatske škole i dodaje „Veliki broj škola u Srbiji je u jako lošem stanju, bez finansijskih sredstava za obnovu. Nadam se da će ova akcija, kao dobar primer partnerstva, motivisati i druge kompanije da usmere više pažnje upravo ka ovom značajnom pitanju“.
U skladu sa svojom misijom društvene odgovornosti, kompanija Unilever kroz poslovne aktivnosti konstantno doprinosi razvoju lokalne zajednice. Kroz kampanju „Higijena za čistu peticu“, Unilever i brend „Domestos“ doprinose ukupnom podizanju svesti o važnosti održavanja higijene i pomažu školama da nivo čistoće bude zadovoljavajući.
„Kompanija Unilever, globalno i u Srbiji, ima višegodišnju tradiciju ulaganja u lokalnu zajednicu, a posebnu pažnju posvećujemo promovisanju značaja brige o higijeni, naročito kod dece školskog uzrasta. U prethodnom periodu smo kroz kampanju „Higijena za čistu peticu“ donirali “Domestos” proizvode za čišćenje i održavanje higijene zaviše od 1200 osnovnih škola u Srbiji“kaže Dobrivoje Milovanović, direktor kompanije Unilever Beograd. „Raduje nas što što smo pomogli upravo Srednjoj zanatskoj školi koja na poseban način brine o svojim đacima i koju deca doživljavaju kao drugi dom“, dodaje Milovanović.
Projekat rekonstrukcije sanitarnih prostorija Srednje zanatske škole iz Rakovice odvija se u dve faze. U prvoj fazi, koja je okončana u roku od mesec dana, u potpunosti su obnovljena dva toaleta, a vrednost izvedenih radova je oko dva miliona dinara. Druga faza je planirana za sledeću godinu i njenim završetkom će svi sanitarni čvorovi u školi biti rekonstruisani.
„Veoma smo zahvalni kompaniji Unilever što se odazvala na naš poziv za pomoć. Ova akcija je doprinela da sada u školi imamo zdravije higijenske uslove, što je izuzetno važno ako imamo u vidu da deca ovde provode veći deo dana“ – kaže Milovan Marković, direktor Srednje zanatske škole i dodaje „Veliki broj škola u Srbiji je u jako lošem stanju, bez finansijskih sredstava za obnovu. Nadam se da će ova akcija, kao dobar primer partnerstva, motivisati i druge kompanije da usmere više pažnje upravo ka ovom značajnom pitanju“.
U skladu sa svojom misijom društvene odgovornosti, kompanija Unilever kroz poslovne aktivnosti konstantno doprinosi razvoju lokalne zajednice. Kroz kampanju „Higijena za čistu peticu“, Unilever i brend „Domestos“ doprinose ukupnom podizanju svesti o važnosti održavanja higijene i pomažu školama da nivo čistoće bude zadovoljavajući.
Molimo vas Prijava da se pridružite konverzaciji.