- Poruka: 1092
- Primljenih Zahvalnica: 0
Saopštenja za medije trgovinskih i drugih kompanija u Srbiji
Dobitnici nagrada za korporativno volontiranje
- Zarko
- Pokretač teme
- Van mreže
- Elitni Član
Less
Više
8 godina 6 dana pre #1123
od Zarko
Dobitnici nagrada za korporativno volontiranje was created by Zarko
Kompanije Coca-Cola HBC Srbija, Eurobank Srbija, GSK, Delta Holding, Maxi supermarketi i KPMG dobitnici su nagrada za korporativno volontiranje, koje dodeljuje Forum za odgovorno poslovanje.
Na Međunarodni dan volontera u prostorijama UNDP-a uručene su nagrade pobednicima, u kategorijama: najbolji volonterski program, najuspešnije partnerstvo u lokalnoj zajednici, razvoj zaposlenih, skill based volontiranje, pro bono podrška i najbolje volonterske akcije.
„Nagrade za korporativno volontiranje dodeljujemo sa ciljem da se prepozna i promoviše značaj kompanija koje, osim novčanih sredstava, uviđaju i vrednost ulaganja vremena i veština svojih zaposlenih u razvoj društva uopšte. Zaposleni u kompanijama članicama volontirali su u prethodnoj godini čak 14.000 časova i direktno doprineli stvaranju i negovanju korporativnih vrednosti koje donose korist i kompaniji i zajednici“, kaže Neven Marinović, izvršni direktor Foruma za odgovorno poslovanje i Smart kolektiva.
Dobitnike je birao žiri u sastavu Ana Milenić iz Delegacije Evropske Unije u Srbiji, Duško Krstić, predstavnik Kancelarije za mlade Opštine Obrenovac i Mila Zavođa, stručnjak iz oblasti komunikacija.
Kompanije su realizovale ukupno 47 volonterskih projekata u sopstvenoj organizaciji, prema rezultatima Godišnjeg upitnika o društveno odgovornom poslovanju. Program korporativnog volontiranja ima 72.2 odsto kompanija, njih 50 odsto ima politiku kojom reguliše ovu oblast, dok u 83.3 odsto kompanija najviši menadžment volontira.
O nagrađenim projektima korporativnog volontiranja
U kategoriji najbolje partnerstvo u lokalnoj zajednici pobedu su odneli Maxi supermarketi koji su u okviru svog projekta „Pomažemo da imaju i oni koji nemaju“ obezbedili 4.585 kilograma hrane za najsiromašnije građane za samo jedan dan.
Kompanija Coca-Cola HBC Srbija ponela je nagradu za najbolju volontetsku akciju za projekat „Svako od nas može biti Deda Mraz“ u kojoj je za decu bez roditeljskog staranja prikupljeno više od 300 poklona, a čak 200 zaposlenih dalo je svoj volonterski doprinos.
Aktivnosti u okviru projekta Godina dobrih dela, kompanije Eurobank Srbija bile su usmerene na više od 30 institucija obrazovanja, socijalne i dečje zaštite, zdravstvenog sistema, u vremenskom periodu od 12 meseci, za šta su nagrađeni nagradom u kategoriji najbolji volonterski program. Tokom tog perioda ukupna vrednost projekta dostigla je vrednost veću od 90.000 evra.
Na Međunarodni dan volontera u prostorijama UNDP-a uručene su nagrade pobednicima, u kategorijama: najbolji volonterski program, najuspešnije partnerstvo u lokalnoj zajednici, razvoj zaposlenih, skill based volontiranje, pro bono podrška i najbolje volonterske akcije.
„Nagrade za korporativno volontiranje dodeljujemo sa ciljem da se prepozna i promoviše značaj kompanija koje, osim novčanih sredstava, uviđaju i vrednost ulaganja vremena i veština svojih zaposlenih u razvoj društva uopšte. Zaposleni u kompanijama članicama volontirali su u prethodnoj godini čak 14.000 časova i direktno doprineli stvaranju i negovanju korporativnih vrednosti koje donose korist i kompaniji i zajednici“, kaže Neven Marinović, izvršni direktor Foruma za odgovorno poslovanje i Smart kolektiva.
Dobitnike je birao žiri u sastavu Ana Milenić iz Delegacije Evropske Unije u Srbiji, Duško Krstić, predstavnik Kancelarije za mlade Opštine Obrenovac i Mila Zavođa, stručnjak iz oblasti komunikacija.
Kompanije su realizovale ukupno 47 volonterskih projekata u sopstvenoj organizaciji, prema rezultatima Godišnjeg upitnika o društveno odgovornom poslovanju. Program korporativnog volontiranja ima 72.2 odsto kompanija, njih 50 odsto ima politiku kojom reguliše ovu oblast, dok u 83.3 odsto kompanija najviši menadžment volontira.
O nagrađenim projektima korporativnog volontiranja
U kategoriji najbolje partnerstvo u lokalnoj zajednici pobedu su odneli Maxi supermarketi koji su u okviru svog projekta „Pomažemo da imaju i oni koji nemaju“ obezbedili 4.585 kilograma hrane za najsiromašnije građane za samo jedan dan.
Kompanija Coca-Cola HBC Srbija ponela je nagradu za najbolju volontetsku akciju za projekat „Svako od nas može biti Deda Mraz“ u kojoj je za decu bez roditeljskog staranja prikupljeno više od 300 poklona, a čak 200 zaposlenih dalo je svoj volonterski doprinos.
Aktivnosti u okviru projekta Godina dobrih dela, kompanije Eurobank Srbija bile su usmerene na više od 30 institucija obrazovanja, socijalne i dečje zaštite, zdravstvenog sistema, u vremenskom periodu od 12 meseci, za šta su nagrađeni nagradom u kategoriji najbolji volonterski program. Tokom tog perioda ukupna vrednost projekta dostigla je vrednost veću od 90.000 evra.
Molimo vas Prijava da se pridružite konverzaciji.