- Poruka: 1095
- Primljenih Zahvalnica: 0
Saopštenja za medije trgovinskih i drugih kompanija u Srbiji
Luna\TBWA oduševila medijskom akcijom »Laško Dvoboj«
- Zarko
-
Pokretač teme
- Van mreže
- Elitni Član
-
Less
Više
8 godina 4 meseci pre #1106
od Zarko
Luna\TBWA oduševila medijskom akcijom »Laško Dvoboj« was created by Zarko
Na četrnaestom regionalnom takmičenju za nagrade Sempler dodeljeno je osam zlatnih nagrada i velika nagrada. Veliki Sempler za najbolju medijsku strategiju godine dobila je slovenačka kreativna agencija Luna\TBWA za akciju »Laško Dvoboj« koju je koncipirala i izvela za Pivovarnu Laško Union.
Veliki Sempler, najveća nagrada ovogodišnjeg takmičenja za najbolje medijske strategije godine Sempler, koje se održava u okviru konferencije medijskih trendova SEMPL, ove godine je pripala akciji "Laško Dvoboj" koju je za Pivovarnu Laško Union kreirala agencija Luna/TBWA.
Pivo Laško Zlatorog je u komunikacionoj akciji "Laško Dvoboj" postalo glavna nagrada u epskom dvoboju. Otac i sin, glumci Boris i Sebastian Cavazza, borili su se rimama za poslednju flašu piva u seriji televizijskih i internet oglasa, a na internet stranici dvoboj.si su simpatizeri jednog ili drugog mogli da daju glas za svog favorita (ili rimu koja se brojala dvostruko).
"Pobednički projekat je od svih prijavljenih radova najsveobuhvatnije dotakla ključne tačke na putu do potrošača koje mora da pokrije svaka medijska strategija, i to na izuzetno relevantan način", rekao je predsednik žirija Nikola Bubanj, direktor agencije Grey Adriatic & Grey. Kako dodaje, članovi žirija su bili jednoglasni u izboru najboljih radova koji po njihovom mišljenju odražavaju najbolje na području medijskih strategija u regionu.
Agencija Luna\TBWA je za projekat "Laško Dvoboj" dobila i zlatnu nagradu u kategoriji strateško korišćenje medijskog interneta, dok je u kategoriji inovativno korišćenje kanala komunikacije zlatnu nagradu prvi put dobiorad iz Bosne i Hercegovine. Projekat "Muzej javnih nabavki" nastao je u kreativnoj agenciji Via Media iz BiH, a njime su želeli da upozore javnost na netransparentno i nerazumno trošenje novca poreskih obveznika od strane vlade.
Zlatnu nagradu u kategoriji najbolja ciljana akcija dobio je rad "Počeši se s razlogom", koju su za robnu marku piva Ožujsko pripremili u hrvatskoj kreativnoj agenciji BBDO Zagreb i medijskoj agenciji Pragma komunikacije. Projekat je usmeren na osvešćivanje muškaracao značaju samopregleda za sprečavanje raka testisa.
Slovenačka agencija Grey dobila je čak dve zlatne nagrade za rad "Brushalter sa rakom" koju je za robnu marku donjeg veša Palmers, i to u kategoriji najbolja iskustvena akcija i u kategoriji najbolji novi medij/medijski format, kreirala pomenuta agencija. I ovaj projekat urađen je u cilju osvešćivanja žena, koje su u prodavnici Palmersa probale brushalter sa neprijatnim izrastkom, što je trebalo da ih podstakne na redovne samopreglede dojki.
U kategoriji najbolje korišćenje digitalnog okruženja zlatnim Semplerom ovenčan je rad "Krilo ljubavi" koju je za robnu marku vode Jana kreirala hrvatska agencija Imago Ogilvy. Projekat, koji je ove godine već nagrađen na festivalima kreativnosti Cannes Lions i Zlati boben, na internet stranici je uživo pratio par roda, koji se posle godinu dana ponovo sastao.
Zlatnu nagradu u kategoriji najbolja akcija na društvenim mrežama dobila je srpska agencija Universal Media, koja je za The Coca-Cola Company pripremila akciju "Fanta u saradnji sa Yasserstainom", a u kategoriji najbolje korišćenje mobilnog okruženja pobedila je mobilna aplikacija DRAJV Zavarovalnice Triglav. Zlatni Sempler nije dodeljen u kategoriji najbolje korišćenje podataka.
Na svečanosti posle završetka prvog dana 18. konferencije medijskih trendova SEMPL uz veliki Sempler i osam zlatnih Semplera dodeljene su i dve posebne nagrade TOP SEMPL. Nagradu za medijskog menadžera 2016. godine dobio je Marko Kolbl, direktor Europlakata i osnivač Hitradia Center i Rock Radia, a nagradu za medijsku zvezdu budućnosti dobila je Juna Neubauer, medija planer u agenciji Grey Ljubljana.
U nastavku su navedene pobedničke akcije sa njihovim agencijama i učesnicima. Pobednici su objavljeni i na internet stranici Sempla, na ovom linku.
Dobitnici nagrada Sempler 2016.
VELIKI SEMPLER ZA NAJBOLJU MEDIJSKU STRATEGIJU GODINE
Laško Dvoboj (Laško Duel)
Oglašivač: Pivovarna Laško Union
Oglašivačka agencija: Luna\TBWA
Medijska agencija: Media Publikum
Produkcijska kuća: Kino Motel
Saradnici: Rumen Kolev, Urban Kramberger, Janez Rakušček, Nina Zadnikar, Alenka Burica, Dali Bungič, Jure Sotler, Vlasta Merc, Neja Činkole, Jan Omahen, Ivan Todorović, Filip Dobranić, Jasmina Ploštajner, Katja Krumpak, Lina Antolič, Gregor Vesel, Damjan Radovanović i Luka Kaše
ZLATNI SEMPLER U KATEGORIJI STRATEŠKO KORIŠĆENJE
MEDIJSKOG INTERNETA
Laško Dvoboj (Laško Duel)
ZLATNI SEMPLER U KATEGORIJI INOVATIVNO
KORIŠĆENJE KANALA KOMUNIKACIJE
Muzej javnih nabavki (The Museum of Public
Procurement)
Oglašivač: USAID BiH
Oglašivačka i medijska agencija: Via Media, BiH
Saradnici: Haris Mujanović, Larisa Nuhanović, Damir Ruvić i Dino Kasumović
ZLATNI SEMPLER U KATEGORIJI NAJBOLJA CILJANA AKCIJA
Počeši se s razlogom (Scratch with a reason)
Oglašivač: Ožujsko pivo, Hrvatska
Medijska agencija: Pragma komunikacije
Oglašivačka agencija: BBDO Zagreb
Produkcijska kuća: TH Antitalent Produkcija
ZLATNI SEMPLER U KATEGORIJI NAJBOLJA ISKUSTVENA AKCIJA
Brushalter s rakom (Cancer Bra)
Oglašivač: Palmers
Oglašivačka i medijska agencija: Grey, Slovenija
Produkcijska kuća: Bright Visuals i ArtRebel9, Slovenija
ZLATNI SEMPLER U KATEGORIJI NAJBOLJE KORIŠĆENJE DIGITALNOG OKRUŽENJA
Krilo ljubavi (Wing Of Love)
Oglašivač: Jamnica
Oglašivačka agencija: Imago Ogilvy, Hrvatska
Medijska agencija: Imago Ogilvy i Unex, Hrvatska
Produkcijske kuće: Antitalent, Streaming.hr, 1i0 i DRAP
Saradnici: Darko Bosnar, Igor Mladinović, Srećka Gmaz, Željko Glavor, Hrvoje Hrvatin, Predrag Kežić, Sarah Prevedan i Dina Dretvić
ZLATNI SEMPLER U KATEGORIJI NAJBOLJA AKCIJA NA DRUŠTVENIM MREŽAMA
Fanta u saradnji sa Yassersteinom (Fanta Yasserstain Case)
Oglašivač: The Coca-Cola Company
Medijska agencija: Universal Media, Srbija
Oglašivačka agencija: Universal Media i Executive Group, Srbija
Produkcijska kuća: Executive Group, Srbija
Saradnici: Sofija Anić, Dubravka Urošević, Jovana Voves i
Sonja Džuklevski, Jovana Petrović
ZLATNI SEMPLER U KATEGORIJI NAJBOLJE KORIŠĆENJE
MOBILNOG OKRUŽENJA
Mobilna aplikacija DRAJV (Mobile app DRAJV)
Oglašivač: Zavarovalnica Triglav
Medijska agencija: Media Publikum
Oglašivačka agencija: Grey, Slovenija
Produkcijska kuća: Amodo
Saradnici: Gregor Miklič, Vojka Novak, Jaka Jauh, Matjaž Butara i Alenka Jančar
ZLATNI SEMPLER U KATEGORIJI NAJBOLJE KORIŠĆENJE PODATAKA
U ovoj kategoriji nije dodeljen zlatni sempler.
ZLATNI SEMPLER U KATEGORIJI NAJBOLJI NOVI MEDIJ/MEDIJSKI FORMAT
Brushalter s rakom (Cancer Bra)
POSEBNE NAGRADE TOP SEMPL
Medijski menadžer 2016.: Marko Kolbl, direktor Europlakata
Medijska zvezda budućnosti 2016.: Juna Neubauer, Grey Ljubljana
Veliki Sempler, najveća nagrada ovogodišnjeg takmičenja za najbolje medijske strategije godine Sempler, koje se održava u okviru konferencije medijskih trendova SEMPL, ove godine je pripala akciji "Laško Dvoboj" koju je za Pivovarnu Laško Union kreirala agencija Luna/TBWA.
Pivo Laško Zlatorog je u komunikacionoj akciji "Laško Dvoboj" postalo glavna nagrada u epskom dvoboju. Otac i sin, glumci Boris i Sebastian Cavazza, borili su se rimama za poslednju flašu piva u seriji televizijskih i internet oglasa, a na internet stranici dvoboj.si su simpatizeri jednog ili drugog mogli da daju glas za svog favorita (ili rimu koja se brojala dvostruko).
"Pobednički projekat je od svih prijavljenih radova najsveobuhvatnije dotakla ključne tačke na putu do potrošača koje mora da pokrije svaka medijska strategija, i to na izuzetno relevantan način", rekao je predsednik žirija Nikola Bubanj, direktor agencije Grey Adriatic & Grey. Kako dodaje, članovi žirija su bili jednoglasni u izboru najboljih radova koji po njihovom mišljenju odražavaju najbolje na području medijskih strategija u regionu.
Agencija Luna\TBWA je za projekat "Laško Dvoboj" dobila i zlatnu nagradu u kategoriji strateško korišćenje medijskog interneta, dok je u kategoriji inovativno korišćenje kanala komunikacije zlatnu nagradu prvi put dobiorad iz Bosne i Hercegovine. Projekat "Muzej javnih nabavki" nastao je u kreativnoj agenciji Via Media iz BiH, a njime su želeli da upozore javnost na netransparentno i nerazumno trošenje novca poreskih obveznika od strane vlade.
Zlatnu nagradu u kategoriji najbolja ciljana akcija dobio je rad "Počeši se s razlogom", koju su za robnu marku piva Ožujsko pripremili u hrvatskoj kreativnoj agenciji BBDO Zagreb i medijskoj agenciji Pragma komunikacije. Projekat je usmeren na osvešćivanje muškaracao značaju samopregleda za sprečavanje raka testisa.
Slovenačka agencija Grey dobila je čak dve zlatne nagrade za rad "Brushalter sa rakom" koju je za robnu marku donjeg veša Palmers, i to u kategoriji najbolja iskustvena akcija i u kategoriji najbolji novi medij/medijski format, kreirala pomenuta agencija. I ovaj projekat urađen je u cilju osvešćivanja žena, koje su u prodavnici Palmersa probale brushalter sa neprijatnim izrastkom, što je trebalo da ih podstakne na redovne samopreglede dojki.
U kategoriji najbolje korišćenje digitalnog okruženja zlatnim Semplerom ovenčan je rad "Krilo ljubavi" koju je za robnu marku vode Jana kreirala hrvatska agencija Imago Ogilvy. Projekat, koji je ove godine već nagrađen na festivalima kreativnosti Cannes Lions i Zlati boben, na internet stranici je uživo pratio par roda, koji se posle godinu dana ponovo sastao.
Zlatnu nagradu u kategoriji najbolja akcija na društvenim mrežama dobila je srpska agencija Universal Media, koja je za The Coca-Cola Company pripremila akciju "Fanta u saradnji sa Yasserstainom", a u kategoriji najbolje korišćenje mobilnog okruženja pobedila je mobilna aplikacija DRAJV Zavarovalnice Triglav. Zlatni Sempler nije dodeljen u kategoriji najbolje korišćenje podataka.
Na svečanosti posle završetka prvog dana 18. konferencije medijskih trendova SEMPL uz veliki Sempler i osam zlatnih Semplera dodeljene su i dve posebne nagrade TOP SEMPL. Nagradu za medijskog menadžera 2016. godine dobio je Marko Kolbl, direktor Europlakata i osnivač Hitradia Center i Rock Radia, a nagradu za medijsku zvezdu budućnosti dobila je Juna Neubauer, medija planer u agenciji Grey Ljubljana.
U nastavku su navedene pobedničke akcije sa njihovim agencijama i učesnicima. Pobednici su objavljeni i na internet stranici Sempla, na ovom linku.
Dobitnici nagrada Sempler 2016.
VELIKI SEMPLER ZA NAJBOLJU MEDIJSKU STRATEGIJU GODINE
Laško Dvoboj (Laško Duel)
Oglašivač: Pivovarna Laško Union
Oglašivačka agencija: Luna\TBWA
Medijska agencija: Media Publikum
Produkcijska kuća: Kino Motel
Saradnici: Rumen Kolev, Urban Kramberger, Janez Rakušček, Nina Zadnikar, Alenka Burica, Dali Bungič, Jure Sotler, Vlasta Merc, Neja Činkole, Jan Omahen, Ivan Todorović, Filip Dobranić, Jasmina Ploštajner, Katja Krumpak, Lina Antolič, Gregor Vesel, Damjan Radovanović i Luka Kaše
ZLATNI SEMPLER U KATEGORIJI STRATEŠKO KORIŠĆENJE
MEDIJSKOG INTERNETA
Laško Dvoboj (Laško Duel)
ZLATNI SEMPLER U KATEGORIJI INOVATIVNO
KORIŠĆENJE KANALA KOMUNIKACIJE
Muzej javnih nabavki (The Museum of Public
Procurement)
Oglašivač: USAID BiH
Oglašivačka i medijska agencija: Via Media, BiH
Saradnici: Haris Mujanović, Larisa Nuhanović, Damir Ruvić i Dino Kasumović
ZLATNI SEMPLER U KATEGORIJI NAJBOLJA CILJANA AKCIJA
Počeši se s razlogom (Scratch with a reason)
Oglašivač: Ožujsko pivo, Hrvatska
Medijska agencija: Pragma komunikacije
Oglašivačka agencija: BBDO Zagreb
Produkcijska kuća: TH Antitalent Produkcija
ZLATNI SEMPLER U KATEGORIJI NAJBOLJA ISKUSTVENA AKCIJA
Brushalter s rakom (Cancer Bra)
Oglašivač: Palmers
Oglašivačka i medijska agencija: Grey, Slovenija
Produkcijska kuća: Bright Visuals i ArtRebel9, Slovenija
ZLATNI SEMPLER U KATEGORIJI NAJBOLJE KORIŠĆENJE DIGITALNOG OKRUŽENJA
Krilo ljubavi (Wing Of Love)
Oglašivač: Jamnica
Oglašivačka agencija: Imago Ogilvy, Hrvatska
Medijska agencija: Imago Ogilvy i Unex, Hrvatska
Produkcijske kuće: Antitalent, Streaming.hr, 1i0 i DRAP
Saradnici: Darko Bosnar, Igor Mladinović, Srećka Gmaz, Željko Glavor, Hrvoje Hrvatin, Predrag Kežić, Sarah Prevedan i Dina Dretvić
ZLATNI SEMPLER U KATEGORIJI NAJBOLJA AKCIJA NA DRUŠTVENIM MREŽAMA
Fanta u saradnji sa Yassersteinom (Fanta Yasserstain Case)
Oglašivač: The Coca-Cola Company
Medijska agencija: Universal Media, Srbija
Oglašivačka agencija: Universal Media i Executive Group, Srbija
Produkcijska kuća: Executive Group, Srbija
Saradnici: Sofija Anić, Dubravka Urošević, Jovana Voves i
Sonja Džuklevski, Jovana Petrović
ZLATNI SEMPLER U KATEGORIJI NAJBOLJE KORIŠĆENJE
MOBILNOG OKRUŽENJA
Mobilna aplikacija DRAJV (Mobile app DRAJV)
Oglašivač: Zavarovalnica Triglav
Medijska agencija: Media Publikum
Oglašivačka agencija: Grey, Slovenija
Produkcijska kuća: Amodo
Saradnici: Gregor Miklič, Vojka Novak, Jaka Jauh, Matjaž Butara i Alenka Jančar
ZLATNI SEMPLER U KATEGORIJI NAJBOLJE KORIŠĆENJE PODATAKA
U ovoj kategoriji nije dodeljen zlatni sempler.
ZLATNI SEMPLER U KATEGORIJI NAJBOLJI NOVI MEDIJ/MEDIJSKI FORMAT
Brushalter s rakom (Cancer Bra)
POSEBNE NAGRADE TOP SEMPL
Medijski menadžer 2016.: Marko Kolbl, direktor Europlakata
Medijska zvezda budućnosti 2016.: Juna Neubauer, Grey Ljubljana
Molimo vas Prijava da se pridružite konverzaciji.