- Poruka: 1092
- Primljenih Zahvalnica: 0
Saopštenja za medije trgovinskih i drugih kompanija u Srbiji
Kako da budete relevantni u kreiranju sadržaja?
- Zarko
- Pokretač teme
- Van mreže
- Elitni Član
Less
Više
8 godina 1 mesec pre #1029
od Zarko
Kako da budete relevantni u kreiranju sadržaja? was created by Zarko
Prosečan čitač provede samo 20 sekundi “posmatrajući” novi članak. Kako u moru raznih poruka da budete drugačiji i privučete pažnju vaših korisnika? I kako da vas Gugl primeti?
Komunikacija na digitalnim kanalima jeste vizuelno važna kako bi privukla pažnju, ali sve te divne, sjajne okice koje gledaju pravo u tebe, sve te kuce i mace koje biste istog trena privoleli relevantne su za “ORCU” i kompanije koje nude proizvode za četvoronožce, ne i za sve ostale. U nameri da budu inovativne kompanije i marketari pokušavaju da se prilagode trendovima, koriste neprikladan rečnik i biraju društvene mreže koje nisu adekvatne za njihovo poslovanje i njihovu ciljnu grupu
Content marketing važan je za poslovanje jer direktno utiče na odluke pri procesu kupovine. Istraživanja na globalnom nivou pokazuju da se sve više budžeta investira u content marketing i da su ulaganja kompanija apsolutno poslovno opravdana. U istim tim istraživanjima ispitanici iz raznih kompanija potvrđuju da nisu dovoljni samo baneri da biste privukli pažnju neophodno je da kreirate ubedljive, emotivne priče koje povezuju ljude i događaje. Da ovo sve nije samo puka priča pokazuje i broj konferencija koji u svom nazivu nosi content marketing u regionu i u svetu koji je održan ove godine, ali i najavljen za sledeću godinu.
Sada kada je marketing sadržajem tako raširen, i kada kompanije imaju veliku moć u svojim rukama jer imaju sopstvene digitalne kanale komunikacije treba da planiraju svoju strategiju, izađu iz uniformisanih šablonskih poruka i naprave dragocenu komunikacijsku platformu.
Represent Communications nakon prve konferencije u Beogradu nastavlja da edukuje na temu content marketinga i otvara vrata akademije 15. novembra u Knez Mihalovoj 1-3/II. Više informacija možete pronaći na sajtu Represent Communications-a
Unapredite vaš marketing sadržajem za dva meseca kroz školu Content academy i organski povećajte vaše poslovanje.
Komunikacija na digitalnim kanalima jeste vizuelno važna kako bi privukla pažnju, ali sve te divne, sjajne okice koje gledaju pravo u tebe, sve te kuce i mace koje biste istog trena privoleli relevantne su za “ORCU” i kompanije koje nude proizvode za četvoronožce, ne i za sve ostale. U nameri da budu inovativne kompanije i marketari pokušavaju da se prilagode trendovima, koriste neprikladan rečnik i biraju društvene mreže koje nisu adekvatne za njihovo poslovanje i njihovu ciljnu grupu
Content marketing važan je za poslovanje jer direktno utiče na odluke pri procesu kupovine. Istraživanja na globalnom nivou pokazuju da se sve više budžeta investira u content marketing i da su ulaganja kompanija apsolutno poslovno opravdana. U istim tim istraživanjima ispitanici iz raznih kompanija potvrđuju da nisu dovoljni samo baneri da biste privukli pažnju neophodno je da kreirate ubedljive, emotivne priče koje povezuju ljude i događaje. Da ovo sve nije samo puka priča pokazuje i broj konferencija koji u svom nazivu nosi content marketing u regionu i u svetu koji je održan ove godine, ali i najavljen za sledeću godinu.
Sada kada je marketing sadržajem tako raširen, i kada kompanije imaju veliku moć u svojim rukama jer imaju sopstvene digitalne kanale komunikacije treba da planiraju svoju strategiju, izađu iz uniformisanih šablonskih poruka i naprave dragocenu komunikacijsku platformu.
Represent Communications nakon prve konferencije u Beogradu nastavlja da edukuje na temu content marketinga i otvara vrata akademije 15. novembra u Knez Mihalovoj 1-3/II. Više informacija možete pronaći na sajtu Represent Communications-a
Unapredite vaš marketing sadržajem za dva meseca kroz školu Content academy i organski povećajte vaše poslovanje.
Molimo vas Prijava da se pridružite konverzaciji.