× Skraćene verzije vesti sa Retail Serbia Portal-a. Ukoliko želite da prokomentarišete ili diskutujete na temu vezanu za neku od vesti to možete ovde uraditi.

Kompanija Coca-Cola otkrila novi pravac u svojoj globalnoj marketing strategiji

  • retser
  • retser's Avatar Pokretač teme
  • Van mreže
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK_MODERATOR
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK_MODERATOR
Više
5 godina 3 meseci pre #501 od retser
COM_KUNENA_MESSAGE_CREATED_NEW

Coca Cola Taste the feelingKompanija Coca-Cola promovisala je novu globalnu kampanju, čime je ujedno označila i promenu pravca svoje marketing strategije. Po prvi put u svojoj istoriji svi napici koji nose naziv Coca-Cola ujedinjeni su u jednoj, globalnoj kreativnoj kampanji pod sloganom „Taste the Feeling“, koji će tako nakon sedam godina zameniti „Open Happiness“.

Pročitaj više...

Molimo vas Prijava da se pridružite konverzaciji.

U pogonu je Kunena Forum